کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مهدی روشنفکر در سپیدار: رقابت‌ها تمام می‌شود و برادری‌ها و دوستی‌ها باقی می‌ماند / همه باید به قانون احترام بگذارند ( + تصاویر )

29 بهمن 1398 ساعت 19:54

نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در منطقه سپیدار برگزار شد.


نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در منطقه سپیدار برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( سه شنبه 29 بهمن ماه 98 ) مهدی روشنفکر در جمعی از مردم منطقه «سپیدار» با اشاره به ریشه و اصالت مردم سپیدار و طوایف جلیل و میدجانی و قایدگیوی اظهار کرد: مردم این منطقه در همه ادوار در صحنه حضور داشته‌اند که در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های آنان بی‌بدیل بود.
وی در ادامه با بیان این که همه هواداران خود را به قانون‌مداری و رعایت احترام دیگران دعوت می‌کنم و دیگران را نیز همچنین به این اصل دعوت می‌کنم افزود: رقابت‌ها تمام می‌شود و برادری‌ها و دوستی‌ها باقی می‌ماند لذا همه باید به قانون احترام بگذارند و یکدیگر را متهم نکنند.
روشنفکر در ادامه با بیان این که سپیدار یکی از زیباترین نقاط استان است افزود: تاکنون می‌بایست گردشگری سپیدار تکانی می‌خورد و در آبشار تنگ تامرادی صدها شغل ایجاد می‌شد اما کاری صورت نگرفته است.
این کاندیدای انتخابات گفت: باید جواب داده شود که چرا خبری از بخشداری سپیدار نیست و تنها چیزی که خبری از آن نیست همین بخشداری سپیدار است.
روشنفکر خطاب به برخی‌ها که در انتخابات علیه وی و اردوگاه ندای وحدت اتهام زنی می‌کنند، گفت: از اتهام زنی دست بردارید و کمتر مردم را اذیت کنید، چرا خانه به خانه بگردید و به ما اتهام وارد کنید که اگر به قیامت اعتقاد دارید، به «مهدی روشنفکر» رأی ندهید.
وی ادامه داد: دست از سر مردم بردارید این مردم باهوشند و همه چیز را می‌فهمند این مردم برای نظام هزینه کرده‌اند به جای این کارها به فکر مردم باشید.
روشنفکر گفت: وقتی کارنامه برخی از مدیران اصلاح‌طلب و اصولگرا را مطالعه می‌کنم، کاری برای مردم انجام نداده‌اند.
وی تصریح کرد: مردم دارای مشکلات اقتصادی هستند در این شرایط که مردم مشکل دارند، آن‌ها را به جان هم نیندازید فردا این مردم باید همه در کنار هم باشند.
این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه بعضی‌ها با حربه اتهام وارد کارزار انتخابات شده‌اند، افزود: چرا باید با دسیسه و اتهام زنی بین این مردم تفرقه ایجاد شود، دین اسلام همچنین چیزهایی را نمی‌پسندد و ما باید اخلاق را رعایت کنیم و به قانون پایبند باشیم. بابابزرگ‌ها دست از سر مردم بردارند این کارها با انسانیت و مسلمانی تطابق ندارد.
وی خطاب به برخی افراد که به «مهدی روشنفکر» اتهام می‌زنند، خاطرنشان کرد: به این بابا بزرگ‌ها عرض می‌کنم بساطتان را جمع کنید، مردم به خوبی شماها را می‌شناسند.


کد مطلب: 418021

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418021/2/مهدی-روشنفکر-سپیدار-رقابت-ها-تمام-می-شود-برادری-ها-دوستی-ها-باقی-می-ماند-همه-باید-قانون-احترام-بگذارند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1