کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در مارگون: من مرد سختی‌ها هستم / کسانی که به فکر مارگون نبودند، برای شهرستان شدن مارگون سنگ‌اندازی می‌کردند، اما مارگون شهرستان شد / آیا زارعی زور رستم دارد

29 بهمن 1398 ساعت 13:34

نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون برگزار شد.


نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز ( سه شنبه 29 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر مارگون برگزار شد، و اظهار کرد: آمده‌ام که به مردم مارگون بگویم عهدی که با شما بستم به فضل الهی تحقق پیدا کرد و مارگون شهرستان شده است و ان شاء‌الله به زودی مقدمات آن انجام می‌گیرد.
زارعی بیان کرد: اگر چه رسیدن به تحقق وعده‌ها کار بسیار سختی بود که با کارشکنی‌های زیاد مواجه شد که حتی در درون مارگون برای توسعه این شهرستان کارشکنی کردند.
 زارعی در ادامه گفت: باید اکنون سر درب شهرستان شدن مارگون نصب می‌شد، اما متاسفانه کسانی که نه به فکر مارگون بودند، نه برای پیشرفت مارگون فکر می‌کردند و فقط به منافع انتخاباتی فکر می‌کردند همواره سنگ اندازی می‌کردند.
 وی با بیان اینکه با عهدی که با مردم مارگون بستم، کوتاه نیامدم عنوان کرد: بیش از ۱۵۰ جلسه کارشناسی با دولت، وزرا و اشخاص مختلف تشکیل دادم و چندین بار در مجلس برای این خواسته شما نطق کردم، این کاری که برای شهرستان شدن مارگون انجام شد معادل همه کارهایی است که در سراسر حوزه انتخابیه و حتی استان انجام شده است.
 نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه خاطرنشان کرد: به همین خاطر اعلام می‌کنم مردان و زنانی که در بخش مارگون، شاید به دلیل ملاحظات نتوانستند در این جلسه حضور پیدا کنند قلب آنها با شماست و شما را همراهی خواهند کرد.
غلام محمد زارعی ادامه داد: مارگون امروز در سراسر جغرافیای ایران بعنوان یک شهرستان شناخته شده است، امورات این شهر و بخش تحت عنوان شهرستان انجام خواهد شد در کنار این شهرستان بخش زیلایی و دهستان‌های جدید شکل گرفته است که کار بسیار بزرگی است.
زارعی اضافه کرد: ساعت‌ها وقت، صدها مکاتبه و جلسه، فریاد زدن‌ها و دادخواهی که مردم مارگون بزرگ هستند، یکی از کاندیداها که انسان بسیار محترمی هست طی یک پیامک برای من نوشت که حتماً زور رستم گونه‌ای داشتی که این اتفاق بزرگ را انجام دادید.
 زارعی گفت: من جواب دادم نه عظمت و بزرگی مردم مارگون بدور از تعصبات به حق خود رسیدند، ما باید از جغرافیای محدود عبور کنیم منم فرزند مارگون و لوداب هستم، من ساعتهای طولانی برای پیگیری مطالبات مردم این منطقه در جای جای مناطق یاد شده حرکت کردم.
 زارعی ادامه داد: کارخانه سیمان که در مجاورت شماست و حداقل ۳۰۰ نفر را مشغول بکار کرده است راحت ایجاد نشده است، یک کار مداوم و خستگی ناپذیر و بدون هیاهو بر اساس منطق در این منطقه انجام شد.
 نماینده دو دوره مجلس تصریح کرد: آینده درخشان دیگری در انتظار مارگون است، طرح‌های یزرگی برای مارگون پیش بینی کردم در سالهای آینده شاهد تحولات بیشتری در مارگون خواهید بود.
 غلام محمد زارعی تشریح کرد: بدانید رقابت‌ها محدود و رفاقت‌ها بی انتها خواهد بود ارتباطات اجتماعی که در سراسر بویراحمد برقرار است، مارگون را به یاسوج، یاسوج را لوداب، لوداب را زیلایی، زیلایی را به پاتاوه پیوند داده است، ما در بویراحمد منسجم و یکپارچه هستیم، مارگون و لوداب را خواهیم ساخت.
زارعی گفت: وقتی که می‌توانم ظرف کمتر از ۸ سال اعتبارات منطقه را به ۲۰ برابر افزایش دهم، وقتی که در ۸ سال گذشته علیرغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی، ده‌ها پروژه آبرسانی اجرا شده است و بیش از ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه، بیمارستان‌ها، جاده‌ها این‌ها در دوران سخت هستیم ما مرد روزهای سخت هستیم ما به سختی عادت داریم.


کد مطلب: 418015

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/418015/2/زارعی-مارگون-مرد-سختی-ها-هستم-کسانی-فکر-نبودند-شهرستان-شدن-سنگ-اندازی-می-کردند-اما-آیا-زور-رستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1