تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۴۱۸۰۱۰
کبنا گزارش می‌دهد

هاشمی‌پور در دهدشت: آماده باش‌هایم نتیجه داد و تکلیف پتروشیمی دهدشت مشخص شد ( تصاویر)

۲
کبنا ؛نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: به شرکت پتروپارس تأکید کردم تا زمانی که کهگیلویه نیروی توانمند دارد حق بکارگیری نیروی غیر بومی در پتروشیمی دهدشت را ندارد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور روز دوشنبه ( 28 بهمن ماه 98) در ششمین نطق انتخاباتی در دهدشت به تشریح عملکرد چهار ساله خود به عنوان نماینده مردم در مجلس پرداخت و اظهار داشت: روزی در اینجا اعلام کردم سد مارون آماده باش آمدم، حالا از من سوال کنید مرا مواخذه کنید که هاشمی شعاری که آن موقع دادی چکار کردی.
نامزد انتخابات مجلس یازدهم در کهگیلویه بزرگ گفت: به لطف خدا با پیگیری‌های مجدانه و با ۸۱ جلسه کاری در وزارت نیرو و کشاندن رئیس مجلس و وزیر نیرو به دهدشت و دیدن ظرفیت کشاورزی زمین‌های کلاچو و چرام ۳۴۹ میلیون متر مکعب حقابه از آب مارون گرفته شد.
وی ادامه داد: در همان فرصت نیز مطالعه سد آبریز را پیگیری کردم امروز مطالعات آن تکمیل و بدون هیچ مانعی پیش رفته و تونل‌های انحرافی و دیوار سد به زودی احداث خواهد شد.
هاشمی‌پور گفت: برخی نمایندگان با ادعای اینکه سد مارون ۲ باعث خشک شدن مارون یک می‌شود خواستند کارشکنی کنند اما با پیگیری‌ها تک و تنها بر آنها غلبه کردم و حرفم را به کرسی نشاندم.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موکلین و نخبگان و جریانات سیاسی بدانید بعد از اینکه حقابه را گرفتم جوسازی کردند در همین شهرستان گفتند ایل دشمن زیاری دیگر آبی در حوزه شما نیست، به مردم لنده گفتند بیچاره شدید، متاسفانه برخی نه فنی بلدند نه تخصصی دارند مارون را به غارت بردند اجازه ندهید بیشتر از این مادران و دختران ما در بهبهان کارگری کنند.
وی ادامه داد: در چهار سال گذشته به سد کوثر هم آماده باش دادم که مخزن و تصفیه خانه‌ات مرا می‌شناسد. گفتند اینها شعار است، برای تامین آب پایدار چهار شهر طرح آبرسانی از سد کوثر توسط قرارگاه خاتم در حال اجراست مخازن شروع شده خط لوله شروع شده مصالح مورد نیاز پای کار و پروژه فعال است.
هاشمی‌پور با قدردانی از ایل بابکانی برای همکاری در رفع معارضات طرح آبرسانی، گفت: طرح آبرسانی از تنگ پیرزال آب پایدار 40 روستا را تأمین کرد و تصفیه‌خانه سرفاریاب به بهره‌برداری رسید.
هاشمی پور ادامه داد: در حوزه سدسازی وقتی به عنوان خادم شما انتخاب شدم سد کوهبرد ۲۰ درصد پیشرفت داشت الان ۸۵ درصد پیشرفت دارد که تا سه ماه آینده آبگیری خواهد شد.
وی گفت: ایل سترگ بهمئی بدانند عده‌ای دنبال جوسازی بودند که سد سیدون رها شده است اما خادم شما مجوز آن را گرفت، مکاتبه و تاییدیه وزارت نیرو موجود است و به سد بالیاب تغییر نام یافت. بخاطر مشکلات اقتصادی تاکنون کلید زده نشد و این نوید را به مردم می دهم در دوره آینده کلید بخورد.
وی تامین آب کشاورزی دشت سوق و دشت بوا از رودخانه ایدنک را از دیگر کارهای انجام شده برشمرد و افزود: این طرح برای آبیاری ۱۲۰۰ هکتار زمین اطراف سوق اجرایی می‌شود.
هاشمی پور بیان کرد: در همین مکان اعلام کردم پتروشیمی آماده باش آمدم، از روز اول وارد پتروشیمی شدم زمینی که قرار بود رقیب بنده هزار روزه تکمیل کند بکر و راکد تحویل گرفتم و ایل سترگ تامرادی می‌دانند که در پتروشیمی در این سه سال ذره‌ای توقف نداشت تمام کارهای مهندسی انجام شد و امروز خدا را شاکرم دعای خیر جوانان باعث شد که به شرکت پتروپارس توسط زنگنه وزیر نفت ماموریت داده و قرارداد بسته شد سه هزار میلیارد تومان برای احداث ساختمان‌های صنعتی اختصاص داده شود.
وی در زمینه اشتغال جوانان در پتروشیمی دهدشت گفت: اعلام کردم تا زمانی که یک نیروی متخصص در حوزه انتخابیه بنده است حق ندارید بیرون از کهگیلویه بزرگ نیرو جذب کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ذ
Iran, Islamic Republic of
چطور توقع دارید موحد تمام نیروهاش را دریاسوج بکارد شما هم مثل اون ناسیونالیست هستید استان مال همه است
Iran, Islamic Republic of
کدام یک از این پروژه ها ایده و طرحش از تو بود
همه از دوران موحد یا بزرگواری شروع شده.
طاهر
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل مرد سازندگی وابادانیست.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1