کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

خورشیدی آزاد از حل مشکلات اقتصادی گفت / طرح نظرات عسکری درباره قانون ازدواج، FATF، طرح شفافیت آراء نمایندگان

28 بهمن 1398 ساعت 22:28

عسکری گفت: مردم مشکلات معیشت دارند چرا مردم را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار می دهید؟ اگر قانون تسهیل ازدواج جوانان به درستی اجرا می شد، هرگز هیچ مادری با چشم گریان برای حل مشکل فرزند جوانش نزد هیچ نماینده ای نمی رقت.


امروز دوشنبه 28 بهمن ماه نطق انتخاباتی هومان عسکری کاندیدای انتخابات گچساران و باشت؛ در تالار قصر سفید گچساران برگزار شد. در این همایش ابتدا احمد خورشیدی آزاد به سخنرانی پرداخت.
 احمد خورشیدی آزاد گفت: کشور مشکلات زیادی دارد، اما نباید بگذاریم جوانان ما به بیکاری و فقر عادت کنند، با تعدادی از افراد دیگر تشکلی تشکیل داده ایم که فرای از جناح بندی های اصولگرایی و اصلاح طلبی می خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم.
خورشیدی آزاد افزود: کشور ما برنامه 20 ساله و 30 ساله نیاز ندارد و مردم ما به برنامه های کوتاه مدت با چشم اندازی مشخص نیاز دارند، با تشکلی که داریم، طی مطالعاتی، 20 برنامه را مدقق کرده ایم که اگر اجرایی شود مشکلات تا حد قابل توجهی حل خواهد شد.
خورشیدی با بیان اینکه باید پیگیر برنامه های کاندیداها برای آینده کاری شان در مجلس باشیم گفت: دکتر هومان عسکری جزو نخبه هایی است که برای مشکلات برنامه دارد، مردم چنین کاندیدایی را می خواهند.
خورشیدی آزاد به مقایسه اقتصاد ترکیه و ایران پرداخته و بیانگر شد: در ترکیه توانسته اند از بلوط دوبرابر نفت ما درآمد کسب کنند، و توانسته اند از ظرفیت های شان نهایت استفاده را ببرند چرا ما چنین نکرده ایم!؟ در دولت احمدی نژاد طرحی مبنی بر استفاده از سرمایه ی بلوط ارائه دادیم که فایده ای نداشت و عده ای نگذاشتند کار پیش برود.
خورشیدی آزاد در انتهای سخنانش از مردم و طرفداران خواستار شد به پای صندوق های رای بیایند و آینده خود را به درستی رقم بزنند.
هومان عسکری به سخنرانی پرداخته و ضمن انتقاد از دولت دهم گفت: مجلسی که نتواند جلوی حقوق های نجومی را نگیرد، نتواند جلوی افزایش قیمت پراید را بگیرد و به جای وکیل مردم بودن، وکیل دوله است، رئیس چنین مجلسی شدن برای من ارزشی ندارد، اما من افتخار می کنم ابدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵ هزارتومانی سال ۱۳۸۸ را به ۲۰۰ هزارتومان می رساند. تا ریاست مجلسی باشم که در تراز مطلوبی نیست.
عسکری ابراز کرد: مردم مشکلات معیشت دارند چرا مردم را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار می دهید؟ اگر قانون تسهیل ازدواج جوانان به درستی اجرا می شد، هرگز هیچ مادری با چشم گریان برای حل مشکل فرزند جوانش نزد هیچ نماینده ای نمی رقت.
کاندیدای انتخابات مجلس افزود:چرا برای کسری بودجه ۳۰هزار میلیاردی از راه های دیگر اقدام‌نکردید و دست در سفره های مردم کردید؟ ما برنامه داریم و می توانیم وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کنیم.
عسکری گفت: حرف ما این است که ۱۴۲میلیارد دلار از اموال این مردم دست عده ای آقازاده است،پس چرا مجلس به این قضیه ورود نمی کند و چرا برخی از قوانین ما به درستی اجرا و نظارت نمی شود؟
عسکری در ادامه سخنانش نسبت به تصویب طرح fatf  و تصویب نشدن طرح شفافیت آراء نمایندگان انتقاد کرده و گفت: چنین مجلسی ضعیف خواهد بود و اینگونه می شود که تعداد زیادی از نمایندگان رد صلاحیت می شوند.
عسکری در انتها گفت: این خلاف اخلاق است که عده ای علیه بنده شایعه می کنند، مردم روز 2 اسفند به تبعیض و طایفه گرایی نه خواهند گفت.


کد مطلب: 417979

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417979/2/خورشیدی-آزاد-حل-مشکلات-اقتصادی-گفت-طرح-نظرات-عسکری-درباره-قانون-ازدواج-fatf-شفافیت-آراء-نمایندگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1