تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۴۱۷۹۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

هاشمی‌پور در لنده: اصلاح‌طلبان می‌دانند که هیچ‌گاه در کار آنها دخالت نکردم / لنده از بن‌بست خارج می‌شود / جاده لنده به تشان را من شروع کردم

۱
کبنا ؛عدل هاشمی پور نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «اصلاح طلبان می‌دانند تا الان که دولت در دست آن‌هاست در هیچ کاری از آن‌ها دخالت نکردم و کار خودم را انجام می‌دادم و پروژه‌های ملی را مدیریت می‌کردم، هیچ زمانی مزاحمتی نداشتم و با دولت هم تعامل داشتم و به عنوان نایب رییس کمیسیون انرژی همواره راهگشا بودم.»

به گزارش کبنا نیوز از لنده، عدل هاشمی پور امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن ماه) در پنجمین نطق انتخاباتی خود در جمعی از مردم شهرستان لنده، اظهار کرد: همه قبول داریم که شهرستان لنده جز اولین‌هاست، اما آخرین شهرستانی است که رنگ و بوی توسعه را ندیده، و امیدوارم در آینده نزدیک رنگ و بوی توسعه را ببینند و برای یکبار زندگی راحتی داشته باشند.
متاسفانه خودمان را زمین گیر کردیم و اجازه ندادیم که انسان‌های کارآمد و لایق به میدان بیایند، انسان‌هایی که دنبال مدیر پروری و کادرسازی نباشند خصوصاً نخبگانی که یک عمر تلاش و زحمت کشیدند و دیگر عمری از آن‌ها گذشته باید بیایند و کادرسازی، مدیرپروری و نماینده پروری کنند تا دیگران هم خودشان را امتحان کنند.
ما زمینه را برای نخبگان لنده که شهرستان اولین‌هاست فراهم نکردیم، انسان‌های بزرگی در این منطقه زندگی می‌کنند اما نتوانستیم آن‌ها را شناسایی کنیم.
من به لنده و به کارهای اساسی و زیربنایی علاقه مند هستم، به برکت نظام جمهوری اسلامی کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته، و بنده هم در کارهای بزرگ دخالت داشتم و ۱۸ سال کار عمرانی و صنعتی در کشور انجام دادم و تمام استان‌های توسعه نیافته را می‌شناسم و می‌دانم درون استان‌ها چه اقدامات موثری صورت گرفت تا الان مردم یک زندگی راحتی را تجربه کنند.
امکان ندارد و باید زیرساخت‌ها درست شود، تا زیرساخت‌ها درست نشود لنده آباد نمی‌شود.
لنده را باید با خرد جمعی، کارگروهی و تیمی و جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی ساخت، لنده قابلیت بالایی دارد.
مردم لنده را دوست دارم و برای آن وقت گذاشتم، سرباز این نظام، ولایت و مردم هستم و در کنار حاج قاسم سلیمانی و در دفاع مقدس بودم و ۱۸ سال تخصص توسعه یافتگی را دارم و برای این کارها آمده‌ام.
اصلاح‌طلبان می‌دانند تا الان که دولت در دست آن‌هاست در هیچ کاری از آن‌ها دخالت نکردم و کار خودم را انجام می‌دادم و پروژه‌های ملی را مدیریت می‌کردم، هیچ زمانی مزاحمتی نداشتم و با دولت هم تعامل داشتم و به عنوان نایب رییس کمیسیون انرژی همواره راهگشا بودم.
باید بپذیریم که از فرصت‌ها استفاده نکردیم، از فرصت‌ها استفاده بهینه را نبردیم و چهل و یکسال سال از عمر جمهوری اسلامی می‌گذرد و در این چهل یک سال اگر سالی یک پروژه انجام می‌دادیم، سرنوشت و وضعیت ما این نبود.
شما ۱۶ سال نماینده بودید به برکت این نظام و جهاد سازندگی در اوایل انقلاب بحث جاده‌ها و مخابرات و عملیات ریز صورت گرفت اما از کارهای بزرگ و زیرینایی غافل ماندید، از ظرفیت‌ها استفاده نکردیم و سدها و کارخانه‌ها از آن زمان در استان اصفهان ساخته شد در بعد نیروی انسانی کدام وزیر و معاون وزیر را تربیت کردید؟
امیرکبیر می‌گوید اگر برنامه یکساله دارید گندم بکارید، اگر برنامه ده ساله داری درخت بکار، اگر برنامه صدساله داری نیروهای انسانی پرورش بده، در ۱۶ سال گذشته چند مدیر و وزیر را پرورش دادید؟
با وجود اینکه این دولت با بنده ناهماهنگ بود ۲ معاون وزیر را حمایت کردم، و الان در وزارت به حوزه انتخابیه‌ام هم کمک می‌کنند و در وزارت نیرو در جهت تقویت نیروهای انسانی کمک کردم و در وزارت نفت و کمیسیون انرژی به نیروی انسانی کمک خواهم کرد چون اعتقادی به نیروی انسانی دارم، نیروی انسانی کارآمد است که می‌تواند باعث توسعه یافتگی شود.
همیشه می گویم لنده شهرستان اولین‌ها، مگر نباید یک جایی این شهرستان را ارتقا دهیم و باعث رشد و ترقی آن‌ها شویم و از بن بست خارج کنیم، گاز و آب آن‌ها را تکمیل کنیم، اگر بخواهیم فقط موقع انتخابات و صندوق رای سراغ آن‌ها بروید.
چهارسال گذشته وارد روستای قیام شدم، مردم این روستا گفتند که آقای هاشمی تا گاز به روستا نیاید و کاری برای ما انجام نشود رای نمی‌دهیم و صندوق رای به روستا راه نمی‌دهیم، گفتم که حق دارید ۳۷ سال از انقلاب می‌گذرد و گاز ندارید، قبل از انقلاب خط لوله گاز در کنار دهدشت بود و تا لنده هم آوردند حداقل به روستای قیام و روستاهای اطراف هم می‌دادند!
شهرستان لنده از بن بست خارج خواهد شد، جاده لنده به تراب و پل مارون به زودی افتتاح خواهد شد و مردم از پیج و خم‌ها نجات پیدا می‌کنند.
 **من جاده لنده به تشان را شروع کردم و ما هر خدمتی هم بخواهیم نباید بر سر مردم منت بگذاریم، خدمت باید بدون منت باشد؛ تو حتی یک قدم برای این جاده برنداشتی، ۱۴ سال می‌گذرد چگونه ممکن هست در سفر حسن روحانی رییس جمهور، در آنجا صورت جلسه انجام دادیم نامه هاش موجود هست پس چطور از چهارده سال پیش خبری از جاده تشان به لنده نبود، آن زمان آقای خادمی استاندار بود و با نخبگان لنده حضور داشتند، گفتم که اگر می‌خواهید لنده را از بن بست خارج کنید هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه لنده به تشان را وصل کنیم، و شهرستان بهمیی زمانی معنا می‌دهد که در دل خورستان نباشد و جاده ترانزیتی شود.
جاده پاتاوه به دهدشت بازگشایی کنیم این جاده برای پتروشیمی دهدشت به بندرامام خمینی ضروری است.
۱۶ سال گذشت و عوام فریبی برای مردم دیگر جایگاهی ندارد، این مردم بدانند که اجرای جاده لنده به تشان در چهارسال اخیر شروع شده است.
برخی در سخنرانی اخیر گفتند که آقای هاشمی، لنده را قبول ندارند! من به همه جای حوزه انتخابیه‌ام تعصب دارم.
هرجا عملیات و فعالیت نباشد، هر جا غرش بولدوزر نباشد و دود از بولدوزر بلند نشود، و پروژه جاده سازی و آب رسانی نباشد، من کسلم و خسته‌ام خسته‌ام.
با رایزنی‌ها ردیف بودجه برای جاده لنده تعریف شد، من از آن آدم‌هایی نیستم که پروژه‌ها را کلنگ بزنم و یکسال بعد بولدوزر عملیات را شروع کند، نیستم، این جاده به پاتاوه دهدشت وصل خواهد شد. این پروژه ۸۵ کیلومتر مسیر لنده به بهبهان کوتاه تر می‌کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیچک
Romania
عجیبه این جمعیت...همه هم انگار برعکس موحد لنده ای هستن...این طور که مشخصه هاشمی پور با اختلاف میره بالا علیرغم اینکه من شخصا خیلی دوست ندارم هاشمی پور بره ولی برآوردها نشون میده که خیلی بالاتره آرای عدل
ندای امید
Iran, Islamic Republic of
سردار سازندگی خسته نباشید ،با تمام مشکلات مالی کشور شما کارنامه درخشانی داشته اید ،ما مردم خوب می فهمیم شما در این چهار سال چند برابر چهار سال بعضی ها کار کرده اید.
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
با این حرفا دیگه رای اصلاحات به سبدت نمیره، دوم اسفند فقط رای اصلاحات سید محمد موحد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما مرد بزرگ من اصلاح طلب ب شما رای میدم چون مشترک داریم
✌✌✌
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سردار سازندگی درود بر هاشمی قهرمان
علی
Iran, Islamic Republic of
لنده اولین بار بود ک اینقد از هاشمی حمایت کرده واسه چی واقعا؟ این نتیجه کارکرد درست اقای هاشمیه
یاسر
Iran, Islamic Republic of
ما رو بدبخت کرد ک کارش الان رسیده فقط دوستت دارم سردارم
زهره
Iran, Islamic Republic of
پیروزی شما حتمیه شک نکنید، امیدوارم ۴ سال پیش رو باز برا مردم محروم لنده کار کنی
Romania
جناب حاجی جاده لنده ,تشان در دوره آقای موحد شروع نشد ولی در اواخر دوره آقای بزرگواری طرح و پیگیری شد. باتشکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اگه میدونست پیروز میشه تا صد سال مردمو..پس شکست عدل حتمیه دوستان.شک نکنید
لنده
Iran, Islamic Republic of
دیوار بدبینی ثلاث نسبت به برادران بویراحمدی زودتر باید شکسته میشد مگر انها چه بدی در حق ما کرده اند با این اعتماد زمینه پیشرفت کهگیلویه بزرگ فراهم میشود
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1