کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر در کاکان: همه را به قانون‌مداری دعوت می‌کنم / کاکان در امر صادرات باغی حرف برای گفتن دارد / زیرساخت‌ها باید فراهم شود / دود تخریب به چشم قانون‌شکنان می‌رود ( تصاویر )

28 بهمن 1398 ساعت 15:46

نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بخش کاکان برگزار شد.


نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بخش کاکان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز دوشنبه ( 28 بهمن ماه 98)، «مهدی روشنفکر» در نطق انتخاباتی خود در جمعی از مردم منطقه کاکان با بیان اینکه کاکان یکی از مناطق خوش آب و هوا در استان کهگیلویه و بویراحمد و به نوعی در جنوب و جنوب غربی کشور است اظهار کرد: کاکان قبل از هر چیز یک منطقه گردشگری است که باید سرمایه‌گذاری بیشتر و بهتری در این حوزه صورت می‌گرفت.
وی با بیان اینکه مردم کاکان مردمی سخت‌کوش و زحمت‌کش بوده که فرهنگ کار به خوبی در آن نهادینه شده است ابراز کرد: اگر به کاکان توجه بیشتری می‌شد در سه حوزه کشاورزی و دامداری و گردشگری اکنون شاهد رونق بیشتر تولید در این منطقه بودیم.
روشنفکر به باغداری در کاکان هم اشاره کرد و گفت: ظرفیت باغداری کاکان بی‌مثال است و باید در کنار آن به فکر صنایع تبدیلی و فراوری بود اگر در کنار تجربه باغدار کاکانی دیگر ملزومات صادرات از جمله فضای سردخانه به اندازه کافی و صنایع فرآوری و بسته‌بندی وجود داشت کاکان در امر صادرات محصولات باغی حرف‌های زیادی برای گفتن داشت که متاسفانه اکنون این گونه نیست و دلالان همچنان جولان می‌دهند و دسترنج باغدار کاکانی مثل همیشه به باد می‌رود.
وی با بیان اینکه نیازهایی مثل آب و برق و جاده حق همه است و باید به فکر کارهای بزرگ‌تر در مناطقی مثل کاکان بود، اظهار کرد: در دوره خشکسالی هیچ منطقه‌ای به اندازه کاکان سختی متحمل نشد، چرا که کشاورز و باغدار کاکانی با مرارت و سختی باغات خود را در طول سال‌های سال حفظ کرده و باید کاری کرد که در هنگامه خشکسالی و بحران‌ها به باغدار و کشاورز کاکانی چنین فشار و سختی وارد نشود.
روشنفکر در ادامه با انتقاد شدید از تخریب‌هایی که علیه وی و جریان ندای وحدت می‌شود، ابراز کرد: بعضی به اسم ما کارهایی را انجام می‌دهند، که در شأن یک مسلمان نیست و این اقدامات هزینه دارد.
این کاندیدای انتخابات با بیان اینکه جریان ندای وحدت کاملاً مطیع امر رهبری است و در انتخابات فرمایشات رهبری را سرلوحه کار قرار می‌دهد افزود: همه را به قانون‌مداری دعوت می‌کنم و معتقدم دود این کارها به چشم خودشان می‌رود.
وی گفت: مگر چه خطری این افراد را تهدید می‌کند که چنین روی به تخریب و قانون شکنی آورده‌اند امروز از سه ضلع زر و زور و تزویر خطر تزویر و دسیسه را برای از میدان به در کردن رقبا بیشتر از هر چیز دیگر می‌بینم.
 


کد مطلب: 417969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417969/2/روشنفکر-کاکان-همه-قانون-مداری-دعوت-می-کنم-امر-صادرات-باغی-حرف-گفتن-زیرساخت-ها-باید-فراهم-شود-دود-تخریب-چشم-قانون-شکنان-می-رود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1