کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در پاتاوه: روشنفکر، منتظریان و بهرامی دوستان و رفقای من هستند / ما با هم برادریم / رقابت میدان نمایش فرهنگ‌ها، منش‌ها و شخصیت‌ها است / اتحاد بویراحمد برای ما ضرورت دارد

28 بهمن 1398 ساعت 2:29

زارعی در ادامه بر وحدت همه کاندیداها و مردم و هواداران تاکید کرد و گفت: خوشحالم که امروز زمینه حضور دوستان عزیز من هم در انتخابات فراهم شده و با هم رقابت می‌کنیم.، آنها [روشنفکر، منتظریان و بهرامی] دوستان من هستند. روزی در یک سنگر بودیم. الان هم در یک سنگر هستیم.


نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر پاتاوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا از پاتاوه، بعد از ظهر یکشنبه ( 27 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در شهر پاتاوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
غلام محمد زارعی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در نطق خود در پاتاوه با بیان اینکه مسئولان باید خدمتگذار مردم باشند، اظهار کرد: باید نسبت به همدیگر دلسوز و مهربان باشیم. باید تمام ظرفیت خودمان را برای پیشرفت دیگران بگذاریم.
 
فیلم نطق انتخاباتی زارعی در پاتاوه
وی افزود: ما در این مسیر حرکت خواهیم کرد و معتقدم ظرفیت‌های ملی کشور و تجارب گوناگونی که داریم و خوشبختانه راه‌هایی که رفتیم، می‌تواند آینده درخشنده را برای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون رقم بزند. و شک نکنید.
زارعی در ادامه بر وحدت همه کاندیداها و مردم و هواداران تاکید کرد و گفت: خوشحالم که امروز زمینه حضور دوستان عزیز من هم در انتخابات فراهم شده و با هم رقابت می‌کنیم، آنها [روشنفکر، منتظریان و بهرامی] دوستان من هستند. روزی در یک سنگر بودیم. الان هم در یک سنگر هستیم. رقابت یک امر معمول است، رقابت نشانه پیشرفت، بالندگی، توسعه یافتگی و یک ضرورت در عرصه سیاسی و اجتماعی است. باید آن را محترم بشماریم، رقابت موجب نشاط و شور، و مشارکت خواهد شد. و عرصه‌ای برای نمایش گذاشتن فرهنگ‌ها، روش‌ها، شخصیت‌ها و منش‌ها است که مردم بویراحمد در طول تاریخ بعد از انقلاب در این عرصه‌ها جزء رقابت سالم و بعد از آن رفاقت و دوستی چیزی با هم نداشتند.
وی افزود: اگر الان با هم رقابت هستیم، بعد از صبح انتخابات با هم دوست و برادر و رفیق هستیم. رقابت و رفاقت را برای جامعه یک ضرورت و اصل می‌دانیم.
این نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا در ادامه گفت: مردم بویراحمد با هم پیوسته و یکی هستند، اتحاد مردم بویراحمد برای ما، نظام و جامعه ضرورت است. ما به این وحدت احترام می‌گذاریم و این را در عمل حفظ می‌کنیم.

 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 417945

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417945/2/زارعی-پاتاوه-روشنفکر-منتظریان-بهرامی-دوستان-رفقای-هستند-هم-برادریم-رقابت-میدان-نمایش-فرهنگ-ها-منش-ها-شخصیت-ها-اتحاد-بویراحمد-ضرورت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1