تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۴۱۷۹۴۳
کبنا گزارش می‌دهد

منتظریان در کبگیان: قدرت نماینده انقلابی را به نمایش می‌گذاریم / سیستم اداری ما نیاز به جراحی دارد / فرهنگ پاسخگویی به مردم را باید اصلاح کنیم / روند سرمایه گذاری باید تسهیل داده شود ( تصاویر)

۲
کبنا ؛نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا گفت: منطقه کبگیان ظرفیت گردشگری دارد در طول این ۱۰ سال اخیر مسوولان می‌توانستند پمپاژ کوچکی برای مردم و رونق کشاورزی انجام دهند اما چرا این کار انجام نگرفت؟
به گزارش کبنا از یاسوج، نادر منتظریان امروز یکشنبه ( 27 بهمن ماه 98 ) در نطق انتخاباتی در جمع مردم کبگیان گفت: کبگیان خواستگاه اولین زن شهیده و اولین شهید مدافع حرم است، اولین خانواده سه شهیدی در این بخش بوده که حکایت از دلبستگی به نظام دارد این ها سندهای افتخار مردم کبگیان است.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا، بیان کرد: امروز حضور پرافتخار شما برای تعیین سرنوشت نظام است حضورتان بیانگر عشق به مملکت است، ما  آمدیم که در خدمت شما باشیم تا خانواده احساس تنهایی نکند و نیروهای انقلاب در حاشیه نباشند.
وی تصریح کرد:  آماده‌ایم در این صحنه و مصمم هستیم قدرت مجلس و نمایندگان انقلابی آن را نه تنها در  بویراحمد و دنا بلکه در کل کشور نشان دهیم سیستم اداری ما نیاز به جراحی دارد و با پشتیبانی شما این جراحی را انجام خواهیم داد.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  فرهنگ پاسخگویی به مردم را باید اصلاح کنیم تا اعتماد مردم بازگردد در مملکتی هستیم که باید طعم عدالت را بچشند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کبگیان گفت: این منطقه ظرفیت گردشگری دارد در طول این ۱۰ سال اخیر مسوولان می‌توانستند پمپاژ کوچکی برای مردم و رونق کشاورزی انجام دهند اما چرا این کار انجام نگرفت؟ گردشگری، ماهیگیری و کشاورزی این منطقه را می‌شد رونق داد تا مهاجرت معکوس داشته باشیم.
منتظریان عنوان کرد: همه روستاهای و مناطق کبگیان را از نزدیک دیده‌ام هر چه خدمات به این بخش شده همه در طول انقلاب بوده اما نیاز به خدمات بیشتری است،  مطالبات انباشته شده و پاسخ نداده جوانان موجب نگرانی آنها شده است، در حالی که کشور ما سرشار از پتانسیل‌ و ظرفیت است.
وی خاطرنشان کرد: امروز پایه برق آورده‌اند و می‌خواهند به کبگیان خدمت‌رسانی کنند، خدمات به مردم‌ خوب است اما چرا این خدمت‌رسانی در آستانه انتخابات انجام می‌شود.  
وی بیان کرد: اداره مربوطه همه چیز را فراموش کرده و در آستانه انتخابات به یاد خدمت‌رسانی افتاده‌ است اگر بخواهیم برای خدا کار کنیم و از امکانات درست استفاده کنیم همیشه می‌توانیم خدمات ارائه دهیم. همه ما قشر پایین جامعه این شرایط برایمان به سختی می گذرد، فردا معلوم نیست اقتصاد چه اوضاعی داشته باشد.
 وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی وارد صحنه شده‌اند، تا بدون اینکه نگاه به بیرون داشته باشند اقتصاد به گل نشسته را نجات دهند، گفت: بخش صنعت ما در حال حاضر با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کند با شناختی که از زیرساخت‌ها داریم می‌توان این بخش را هم فعال کرد تا رونق حاصل شود.
نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور سرمایه‌گذار گفت: آیا توانسته‌ایم سیستم بانکی را درست کنیم که مردم محبور نشوند، برای تسهیلات زمان زیادی را صرف کنند، تا مسیرهای سرمایه گذاری تسهیل نشود، رونق تولید و اشتغال هم شکل نگیرد.
وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح گفت: نمی توانیم همین‌طور آرا به صندوق بیاندازیم امروز ما با مشکلاتی مواجه هستیم. اگر فردی را انتخاب کردیم و آن فرد خیانت کرد ما هم در خیانت او سهیم و شریک هستیم.
وی بیان کرد: اگر نیروهای انقلابی، مدیر و مدبر و شجاع در مجلس حضور داشته باشند دشمن عقب‌نشینی می‌کند و مایوس می‌شود.
منتظریان عنوان کرد: دشمن همان دشمن همیشگی است، در اوایل انقلاب و دوران هشت سال حنگ، اخلاص مسوولان اجازه تبعیض، فساد و بی‌عدالتی را نمی‌داد اما در شرایط امروز بعضی مسئولان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که در شأن این نظام مقدس نیست، دشمن در جنگ تحمیلی بیش از ۲۲۵ هزار جوان ۲۰ ساله را از ما گرفت اما الان کسانی مسوولیت را بر عهده دارند که انگار تافته جدا بافته هستند.
نامزد انتخابات بویراحمد و دنا بیان کرد: باید روحیه جهادی حاکم شود، چرا امام  (ره) که هیمنه دشمن را شکست، ساده‌ترین زندگی را داشت و مانند یک فرد مستضعف زندگی می‌کرد، رهبری زمانی که جنس کوپنی بود به همان کوپن اکتفا می‌کرد تا درد ضعیف‌ترین مردم را احساس کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری اشرافی گری کرد شکاف حاکم خواهد شد، شکافی که اعتماد عمومی را به پایین درجه  تنزل داده است این مردم دل در گروی انقلاب دارند. اما هر جا مشکلی پیش آمده به دلیل بی تدبیری آن را ایجاد کرده است، ان شاء الله توسط این مردم، این مشکلات هم ترمیم می شد. ما آماده‌ایم  در کنار شما باشیم‌.
وی عنوان کرد: اگر تحریم هستیم همه باید تحریم باشیم و اگر هم رفاهی وجود دارد همه مردم باید از آن استفاده کنند که همه این اتفاقات به مجلس باز می‌گردد چرا که مجلس در راس امور است و قدرت قانونگذاری دارد این مجلس است که کابینه دولت را انتخاب می‌کند.
منتظریان با بیان اینکه مجلس قدرت نظارت و قانونگذاری دارد اما صدها چشم باید مجلس دهم را رصد می‌کرد، گفت: مردم ما مردمی بصیر و روشن هستند و با دقت و حساسیت اصلح را انتخاب می‌کنند تا نواقصات رفع شود هر جایی رفتم مردم مطالبه شخصی نداشتند و خواستار سیستم اداری کارآمد، ایجاد پمپاژ آب و توجه به کشاورزی و .... بودند،  باید اعتبارات در جای خودش هزینه شود، مثلا نباید خدای نکرده اعتبارات کشاورزی جای دیگر استفاده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ارغوان
Iran, Islamic Republic of
شک ندارم بیش از 15000 رای داره
Iran, Islamic Republic of
بله اختلاف ۱۵۰۰۰
مصیب
United States
آقای منتظریان چرا اصلوگرایان شمارا ترک کردن؟؟؟؟
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
بابا برو خدمات شرکت برق در طول این 8سال ببین بعد قضاوت کن واقعا بی انصافی است ؛مردم و جوانان دیگه فضا نمیخان و مخالف فضا هستن ؛ ان شاالله در روز قیامت جوابگو خواهی بود و همین جوانان سر راحت را خواهند گرفت .........
محمود
United States
این چیزها که گفتی همش یعنی دخالت در امور اجرایی؟؟؟
چیتاب آزاد
Iran, Islamic Republic of
قبول نوابیه .مردم ار قبول وابی خو د هیییچ
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of

روشنفکر پیروز انتخابات بویراحمد ودنا هست با رای 90هزار به بالا
تبریک به رهروان ندای وحدت
پایگاه منتظریان درکبکیان به قول خودشون ( خودتون نظرسنجی کنین)
مردم فهیم وخونگرم وانقلابی بخش کبگیان وچیتاب ونقاره خانه مدافعان خون شهدا وجانبازان بوده وهستند وروشنفکر را ازخود دانسته وحمایت کرده اند.درود خدا برشما
فرخ
Iran, Islamic Republic of
ساز نقاره بنیت که حاج نادر منتظریان پیروز جریانه ان شاءالله
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1