کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نطق انتخاباتی «روشنفکر در لوداب:

خروش لوداب سرنوشت ساز برای ندای وحدت / روشنفکر: هواداران ندای وحدت قانونمداری و رعایت اخلاق را سرلوحه تمام فعالیت‌های خود قرار دهند / ( تصاویر و فیلم )

27 بهمن 1398 ساعت 19:05

نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور گسترده مردم بخش لوداب برگزار شد.


نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور گسترده مردم بخش لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنا از لوداب، عصر امروز یکشنبه ( 26 بهمن ماه 98 ) نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با حضور گسترده مردم بخش لوداب برگزار شد.

    

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: درود بر لوداب تاریخ ساز، لوداب پرمغز، لوداب متکثر اما واحد به وقت نیاز، لوداب سرنوشت ساز، گهواره سرداران شهیدان گلگون کفن.
 به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر با بیان اینکه این بخش امروز تشنه آبادی و خسته از وعده‌های بر زمین مانده است، اظهار داشت: عده‌ای سال‌ها با خط کشی‌های منطقه‌ای علیا و سفلی و طایفه گرایی به منافع خود رسیده‌اند و امروز که صندلی، نام و نانشان در خطر افتاد به بدترین شکل ممکن روی به تخریب آوردند که البته مردم هوشیار هستند و تمام این نقشه آنان نقش بر آب می‌شود.
 روشنفکر با تاکید بر اینکه عده‌ای بدون داشتن مهارت و دانش شغلی سال‌ها به عنوان مدیر در دستگاه‌های اجرایی جایگاه‌های مهم را غصب کردند، ادامه داد: مردم بساط بعضی بی عدالتی، تبعیض و فساد را بر می‌چینند. 
 روشنفکر با بیان اینکه نمی‌توان افراد را به انقلابی و غیر انقلابی تقسیم کرد، اظهار داشت: این دایره تنگ چه نسبتی با مشی رهبر فرزانه انقلاب دارد؟ دفع حداکثری هنر نیست. هنر جذب حداکثری است، اگر این سیکل بیمارگونه را ادامه دهید سبد رای‌تان چنان کاهش می‌یابد که نقل محافل خنده جوانان می‌شود.
 وی خواستار رعایت اخلاق مداری و قانون مداری توسط هوادارنش شد و افزود: انتظار دارم در مراسم‌های استقبال از هرگونه تیراندازی خوداری کنید و به قانون تمکین کنید.
 


کد مطلب: 417937

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417937/2/خروش-لوداب-سرنوشت-ساز-ندای-وحدت-روشنفکر-هواداران-قانونمداری-رعایت-اخلاق-سرلوحه-تمام-فعالیت-های-خود-قرار-دهند-تصاویر-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1