تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : ۴۱۷۹۳۶
تاجگردون در اولین نطق انتخاباتی خود گفت:

دولت اصولگرا باشد یا مجلس اصولگرا باشد من هستم / کسی کارش درست است که بتواند قلب مردم را فتح کند / قرار است باشت گلستان شود

۰
کبنا ؛روز یکشنبه 27 بهمن ماه، اولین نطق انتخاباتی  غلامرضا تاجگردون در شهرستان باشت برگزار شد.
غلامرضا تاجگردون در جمع مردم باشت گفت: سلام بر مردمان باوی که استقامتشان همانند کوه خامی است و سلام بر شهدا که رفتند تا ما بمانیم و راهشان را ادامه دهیم سلام بر روح بلند خمینی بزرگ و سلام بر رهبر عزیزم که کوه استقامت و رهبری که چیزی نمی خواهد جز عزت کشورش.
تاجگردن با بیان اینکه ما ملت وفاداری هستیم که هر آنچه که داشته و داریم به نوجوانانمان انتقال می دهیم و ما فرزندان روح الله هستیم و فرزندان ما یادگار روح الله و رهبری هستندما شهدا و رزمندگانی که با آنها بزرگ شده ایم را فراموش نمی کنیم.
تاجگردون با اشاره به شهادت سردار سلیمانی افزود: چهل روز پیش سردار بزرگ اسلام، سردار سلیمانی به دست پلید ترین ادم های دنیا به شهادت رسید. اما سپاه و رهبری متعلق به همه ما است.
 تاجگردون بیان کرد: افتخار می کنم که به عنوان یک بسیجی در کنارشان بودم و افتخار می کنم که در عرصه های اقتصادی به عنوان بسیجی در عرصه اقتصادی فعالیت کردم، سردار سلیمانی و سپاه و رهبری را به نام خود مصادره نکنید.
تاجگردون اظهار کرد:جامعه باید اصلاح شود، جامعه نباید به انحراف برود و نباید اصولش را فراموش کند، من اصلاح طلب هستم چون کشورم به اصلاح نیاز دارد، جامعه باید اصلاح شود، فرقی نمی کند از چه قشری و چه طایفه ای باشیم، ترک یا لر یا عرب باشیم.  
تاجگردون افزود: کسی کارش درست است که بتواند قلب مردم را فتح کند، اگر چنین کردید موفق خواهید شد، اصلاح طلب باشید یا اصولگرا فرقی نمی کند. اسلام  از ما چیزی جز خدمت به مردم نمی خواهد. به دنبال کسانی باشید که مردم به دوش آنها پا بگذارند و پیشرفت کنند و بالا بروند، نه کسانی که بر دوش مردم پا می گذارند و بالا می روند.
تاجگردون تصریح کرد:تلاش های زیادی شد برای اینکه فرزند شما امروز در جمع شما نباشد، اما خدا خواست، من از روز اول گفتم مردم نترسید خدا با ماست، دست خدا بالاترین دست ها است.
این کاندیدای دوره یازدهم خاطرنشان کرد: امروز جمعیتی به اینجا امده اند و جمعیتی را می بینم که قابل مقایسه با چهار سال گذشته نیست، کم کم به روز رای گیری نزدیک می شویم و با این شرایط به حکم دموکراسی که در جمهوری اسلامی داریم هر کس شرایط را داشته باشد کاندیدا می شود و مردم با فکر انتخاب می کنند.
تاجگردون با بیان اینکه قائل به حذف هیچکس و هیچ جریانی نیستم، افزود: برخی گروه ها امروز در این جمع حضور ندارند، یکی گروهی که مخالف هستند ولی با فکر تصمیم می گیرند و قلم می زنند و گاهی قلمشان می لغزد. عزیزان، اگر بنده را از لحاظ اندیشه قبول نداری من برای تو و قلم تو ارزش قائلم. قلم نباید هرزه باشد،  برای این گروه ارزش قائل شوید چون آنها باید بنویسند و انتقاد کنند، تا ما هم بتوانیم تصمیم بگیریم ما قائل به حذف هیچ کس و هیج جریانی نیستیم.
تاجگردون در ادامه گفت: یاران من نونی نیستند، این عزیزانی که اینجا حضور دارند یاران جونی من هستند. بگذارید مردم آزادنه  تصمیم بگیرند، این چند روز تمام می شود.
تاجگردون افزود: ۱۲سال پیش در همین جا گفتم ای عزیزی که من را قبول نداری، اگر قسم خوردی اشکال ندارد به قسمت پایبند باش اما بدانید که برای فرزندان و پدران شما نسخه پیچیده اند. دهه ۶۰ را یادتان هست چه کسانی به جوانان ظلم کردند. برادران قشقایی آزاد هستند و می فهمند.
وی افزود: گروه سوم آنهایی هستند که از ما ناراحت هستند. انتخابات نقطه عطفی است، ما باید برویم و آنهایی که ناراحت هستند را بیاوریم، آنها را به جمع ما بیاورید، من از آنها پوزش می طلبم. 
 تاجگردون گفت: اگر همین جماعت به من رای بدهند من با ۸۰ درصد آرا قبول می شوم، دیروز در گچساران با ۱۲ هزار نفر دیدار داشتم و امشب نیز همین کار را در باشت انجام خواهم داد، نیاز به لشکر کشی ندارم.
وی خطاب به حاضران گفت: شما در دور قبل ۶۶ درصد به من رای دادید که بیشترین رای در سطح کشور و  بی نظیر است. من می ترسم  که برنامه هایم را بگویم.
 تاجگردون گفت: به شما مردم عزیز قول می دهم در پایان چهار سال آینده جزو ۵ شهر برتر باشیم. قول می دهم در بعد جاده سازی و ورزشی و کشاورزی، جزو ۵ شهرستان اول کشور باشیم. حتما بیراه حرف نمی زنم، حساب کتاب کرده ام و بی راه حرف نمی زنم، قرار است باشت گلستان شود.
وی خطاب به رقبای خود افزود: این مردم سالهاست که با شما اشنا هستند. این مردم گول نمی خورند.
وی در ادامه گفت: بعضی می گویند مجلس آینده اصولگرا هست یا دولت اصولگرا است؛ شما شک نکنید، من در مجلس اصولگرا بودم، شک نکنید بالاتر از روسای شما هستم در این مملکت آب از آب تکان بخورد به گوش من می رسد. دولت اصولگرا باشد یا مجلس اصولگرا باشد من هستم.
وی در ادامه گفت:از برداران ایل قشقایی که در کنار من هستند عذر می خواهیم. مردم لر، قشقایی پشت فرزند شما است، دست آنها را به گرمی بفشارید.
تاجگردون گفت:این جوانانی که می بینید دور من هستند جوانان قلب پاک هستند، اینها را اوباش ننامید . ای خدا تو شاهد باش اگر تاجگردون، غلام مردم چیزی غیر از درخواست و هدف مردم خواسته است از او نگذر.
وی در پایان گفت؛در روز سوم اسفند سرود سوم را بخوانیم و سازهایمان را کوک می کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Nahal
Iran, Islamic Republic of
عالی بود ... به امید ۲ اسفند...هتریک نزدیک است
باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون عزیز
با عملکرد دولت آقای حسن روحانی که نتیجه نظارت مجلس دهم است بر همه واضح و مبرهن است که مجلس و دولت آینده اصولگرای محض خواهند بود؛
آیا فکر نمی‌کنید که حتی اگر مردم دلاور گچساران و غیور مردان باوی به شما رأی اعتماد دهند حضور شما در مجلس آینده/ فقید باشت و گچساران باشد؟ 🤔
گشینی،باوی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
من بچه باشتم 80درصد افراد داخل تصاویر باشتی نیستند به پایان سلام باید کرد
ت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در مجلس بعدی رییس بودجه نخواهند بود
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت مردم عزیز باشت . به خدا هیچ کاری برای مردم ضعیف و فقیر انجام نداده . چرا در مورد یارانه و بسته معیشتی که به مردم میدهند و تصویب شد می خواست کم کند و به هر نفر هفتاد و دو هزار تومان بدهد نمی پرسید و نمی گویید چرا بنزین سه هزار تومان شد هیچ دفاعی از مردم در مجلس نکردند . واقعا خیلی بدبختیم واقعا
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1