کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در بخش کبگیان: من نمی‌دانم برخی آقایان از چه ترسیده‌اند که هر روز در فضای مجازی و حقیقی توسط بوقچی‌هایشان اینگونه تخریب می‌کنند / کارنامه 8 سال گذشته درخشان است / مردم تصمیم گرفته‌اند که مسیر یا زهرا ادامه پیدا کند ( + صوت و تصاویر )

27 بهمن 1398 ساعت 3:02

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز شنبه ( 26 بهمن ماه 98) به بخش کبگیان سفر و در آنجا بعد از ارائه نطق انتخاباتی خود با مردم روستاهای بخش کبگیان دیدار کرد.


غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز شنبه ( 26 بهمن ماه 98) به بخش کبگیان سفر و در آنجا بعد از ارائه نطق انتخاباتی خود با مردم روستاهای ( صالحون، گردوه و ...) بخش کبگیان دیدار کرد.
 
فایل صوتی صحبت‌های زارعی
غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در سومین نطق انتخاباتی خود در بخش کبگیان یادی از سردار اورنگ شهید مدافع حرم کرد و گفت: مردم کبگیان، مردمی شجاع، فهیم و قدرشناسی هستند. و از شماها سپاسگزارم که برای حمایت از فرزند خدمتگذار خودتان، اینجا جمع شده‌اید.
زارعی در ادامه بیان کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی فرزندان این خطه نقش بی بدیلی داشتند. و در سایر دوره‌ها فرزندان این منطقه منشأ خدمات زیادی بودند. لذا شما مردم شایسته بهترین خدمات و خدمتگذاری هستید. بنده به عنوان خادم شما، باید صمیمانه از شماها تشکر کنم که در طول این دوره‌ها همواره مرا مورد لطف خودتان قرار دادید.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: بالاترین سرمایه برای هر مسئول و خادمی، اعتماد عمومی است. سرمایه اجتماعی، سرمایه بسیار قوی است برای خدمت.  حضور پرشور کبگیان در این همایش انتخاباتی ما را برای ادامه خدمت منسجم تر کرده است.
زارعی گفت: امروز در سرتاسر بویراحمد، فریاد بلندی سر داده می‌شود و آن فریاد یا زهرا (س) است. فریاد یا زهرا، یعنی فریاد خدمتگذاری، فریاد احترام به مردم و فریاد خدمت است و مردم بدانند که این راه، آنها را به سوی پیشرفت و آبادانی به مدد مادر ائمه اطهار می‌رساند. بدانید این راه همانند 8 سال گذشته با کوشش و جدیت، علی رغم دسیسه‌ها و کارشکنی‌ها و بی‌اخلاقی‌هایی که اجازه نمی‌دانند جریان یا زهرا (س) از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت و توسعه بهره ببرد، اما محکم، صبور و امید به آینده راه را ادامه دادیم. و از کارنامه درخشان این 8 سال گذشته مطلع هستید. و بدانید که اگر این راه را ادامه دهیم، به روشنی خواهیم رسید و این را هم بدانید که کار کردن در شرایط سخت، تحریم‌ها و ... هنرمندی نیاز دارد. در این 8 سال گذشته به اندازه تمام دوره‌ها کار شده است. مردم ما فهیم هستند و ارزیابی می‌کنند.
زارعی گفت: من نمی‌دانم که برخی از این آقایان از چه ترسیده‌اند که هر روز در فضای مجازی توسط بوقچی‌هایشان اینگونه تخریب می‌کنند. هر روز یک دروغ، یک دسیسه، اما بدانند که مردم تصمیم خود را گرفته اند و این راه را پر قدرت ادامه خواهند داد.
نامزد انتخابات حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا گفت: اکنون 8 سال تجربه کار را در اختیار داریم که مردم عزیز به ما اعتماد کردند. و این تجربه گرانبها متعلق به مردم است. برای اعتلای این جامعه باید این تجربه به کار گرفته شود.
وی در پایان گفت: بخش کبگیان ظرفیت‌های زیادی در بخش کشاورزی، دامداری و  ... دارد که ان شاء الله در آینده، کانال‌های کشاورزی احداث خواهد شد، پمپاژ آب انجام می‌گیرد و سدهای مطالعه شده، شروع به کار می‌کنند و راه‌ها هم ساخته خواهد شد.
زارعی در پایان تاکید کرد: ما هنوز اعتقاد داریم به اخلاق در سیاست و به آن پایبند هستیم. و در این چارچوب حرکت می‌کنیم. در 2 اسفند یک بار دیگر با سر دادن فریاد یا زهرا (س) این مسیر را ادامه خواهیم داد.


کد مطلب: 417899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417899/2/زارعی-بخش-کبگیان-نمی-دانم-برخی-آقایان-ترسیده-اند-روز-فضای-مجازی-حقیقی-توسط-بوقچی-هایشان-اینگونه-تخریب-می-کنند-کارنامه-8-سال-گذشته-درخشان-مردم-تصمیم-گرفته-اند-مسیر-یا-زهرا-ادامه-پیدا-کند-صوت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1