تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب : ۴۱۷۸۸۱
کبنا گزارش می‌دهد

محمد بهرامی در سپیدار: قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌‎ای پشیمان نشوید / گر مردم کمک نکنند، همه می‌بازیم

۳
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در سومین نطق انتخاباتی خود، گفت: «قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌ای پشیمان نشوید.»
محمد بهرامی امروز (شنبه ۲۶ بهمن ماه) در جمعی از اهالی سپیدار، جلیل، بابکان، رایجونی، جنگین و تنگ تامرادی در سومین نطق انتخاباتی خود، اظهار کرد: در بین مردم کشور و استان با عقب ماندگی‌های زیادی روبرو هستیم و تحقیر شده‌ایم، قطعاً شرایط سخت و بحرانی هست برخی‌ها از من سوال می‌کنند که در این شرایط سخت و بحرانی شما چه کاری برای مردم می‌توانید، انجام دهید من در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کردم.
ما در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کردیم، در شرایطی که جریان سیاسی آن وقت،  با بنده و دوستان من رفتار سیاسی صرف داشتند. اگر آن‌ها به ما کمک می‌کردند، قطعاً یک یاسوج دیگری برای شما می‌ساختیم، شرایط را به ما ندادند و شرایط را در اختیار قرار ندادند و امیدواریم که مردم این شرایط را برای ما قرار دهند.
بودجه ۵ میلیاردی شهرداری ظرف چهار سال به هشت برابر رساندیم و بعد از ۹ سال هنوز نتوانستند آن را به دو برابر برسانند، این اعتماد را به ما داشته باشید و بنده را با ترازوی هیچکسی نسنجید، فقط و فقط با ترازوی خودم، من را بسنجید.
امروز هم در بین جریان آلوده زر و زیور حاکم دار است، اگر مردم کمک نکنند همه می‌بازیم و شما در چنگال آن‌ها اسیر خواهید شد.
من به هیچکس نیشی نزدم و هیچکسی را اذیت نکردم و برای هیچکس پرونده سازی نکردم.
فقط و فقط احترام، حرمت و کار برای مردم کردم. متفاوت از دیگران برای شما کار خواهم کرد.
چه کسی می‌تواند حق شما را در سطح ملی و استان بگیرد؟ کسانی می‌توانند از حق شما دفاع کنند که تخصص و تجربه داشته باشند و کسانی که اعداد و ارقام را بشناسند.
کسانی که شاخص‌ها را بفهمند، تعریف و آنالیز کنند و مولفه‌های مختلف را ارزیابی کنند، آیا می‌دانید در بعضی از مولفه‌ها، ضریبی که حق شما هست به جای دیگری دادند و آن چیزی که حق شما هست در پایین‌ترین سطح خودش تعریف شده است.
افرادی که خلاق و نوآور باشند و از پتانسیل‌های منطقه بتوانند، تغییر و ارزش افزوده ایجاد کنند، از ظرفیت‌های مخالف در راستای نیازهای شما استفاده کنند.
من رقبای خودم را به مناظره دعوت کردم، مناظره نه در باب شعار، بلکه مناظره ای که علمی و تخصصی باشد و در زمینه برنامه ریزی، توسعه، اقتصاد و آبادانی باشد و آماده هستیم.
شاید بعضی از افراد که خیلی مشکوک هستند، بگویند که بهرامی آماده نیست و نمی‌خواهد در عرصه انتخابات حضور پیدا کند، اما مطمئن باشید که رقبای من حتی در مورد مولفه‎های یکی از شاخص‌ها هم اطلاعی ندارند. مردم با دقت و ارزیابی کنند و باید به تخصص، تجربه، مهارت‌ها، تدبیرها و شجاعت افراد توجه کنند. در همه‌ی زمینه‌ها، طرح و برنامه برای مردم دارم به خصوص برای جوانانی که بیکار و دنبال شغل هستند، در زمینه اشتغال زایی شعار نمی‌دهم و عملکرد ما مشخص هست و مطمئن باشید.
قول آخرم به جوانان این هست که تیم فوتبال دو باره باید احیا شود. گلایه دارم که ۵۰ درصد ظرفیت جامعه در زمینه‌های مختلف متعلق به بانوان هست. در برخی از مشاغل و حرفه‌ها بانوان توانمند تر از آقایان هستند. اشتغال و ارتقای بانوان حق آن‌هاست و باید این حق ادا شود. اولاً سیستم من با رقبا متفاوت هست، به مشکلات این منطقه اشراف دارم، مشکلات اصلی این منطقه آب شرب و کشاورزی، جاده ارتباطی، بخشداری، اشتغال، عدم حمایت دولت در بخش کشاروزی و زمین‌های مختلف است.
امیدوارم به موقع تصمیم مناسب و کاربردی خواهیم گرفت. قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌ای پشیمان نباشید.
عزت و اقتدار از دست رفته در  شما احیا خواهد شد. این منطقه پیشانی تاریخ بویراحمد و تصمیم گیری بزرگان و سران ایلات مختلف بود، بویراحمد در این منطقه تصمیم گرفت که یک جغرافیای واحد در نبرد با دشمن ایجاد کنند. شما میراث بزرگانی هستید که تاریخ بویراحمد را رقم زد، هرچه داریم از گذشتگان هست اگر عزت، افتخار و آبرو داریم از گذشتگان هست و امروز باید حماسه دیگر ایجاد کنیم این وظیفه ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بازم چهارمی
ساعد
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید توی عقب ماندگی زندگی کنیم. دکتر بهرامی پیروز انتخابات هست خواهشا اسم اصلاحات رو هم روی خودت نزار. معلومه خیلی عصبی وابیی
عباس پور
Iran, Islamic Republic of
اولا پیروز قطعی به امید خدا دکتر بهرامیه دوما تو اصلاح طلب نیسی اسمته بنویس تخریب گر چون اومدی تخریب کنی سوما اگه به فرض دکتر بهرامی قبول نشه مطمئن باش بویراحمد و دنا و مارگون باز هم پسرفت خواهد کرد البته شما که منطق ندارین منطق شما الان طایفه گرایی یا منفعت شخصیتونه حالا هی بگردین با اسمای مختلفزیر پست های مربوط به دکتر بهرامی تخریب کنید از شماها بیشتر از این انتظاری نمیره ولی بدونید مردم دیگه دست شما خوندن ، یا علی مدد
Iran, Islamic Republic of
ای گفتی
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله که قبول میشه چن واقعا باسواده، اعتماد بنفس داره حداقلش دزس صحبت میکنه
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم‌ حسودان و تخریب گران‌ امسال با اقتدار اولیم یا علی مدد
جلیل با غیرت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی سردار سازندگی ماشالا
کیامرثی
Iran, Islamic Republic of
انشالله امسال بالای ۶۰ هزار رای میاریم فقط دکتر بهرامی
شاکری
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل فقط دکتر بهرامی شایسته مجلس هستن، با سابقه اجرایی عالی، عملگرا، انسانی سالم، به امید پیروزی
آریان فر
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی امسال غوغا کرده به دور از طایفه گری به ایشون رای میدهیم قطعا امسال راهی مجلس خواهند شد
غفاری
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مردم فهیم بویر احمد و دنا که با انتخاب شایسته دکتر بهرامی انتخاب کردن احسنت بر شعور و فهم هم تباران عزیز
علی نژاد
Iran, Islamic Republic of
به حول قوه الهی دکتر بهرامی قطعا پیروز انتخابات هستن شک نکنید
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
واویلا کار تمامه از الان تبریک میگیم به جناب بهرامی برای برنده شدن در انتخابات موفق باشید
کمالی
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی امسال با قدرت ظاهر شدن بقیه دوستان برای دومی تلاش کنند باور کنید حقیقت عرض میکنم
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
بنده و دوستانم طرفدار کاندید دیگه ای بودیم این چند روز با سخنرانی ها و حرفای منطقی و درست دکتر بهرامی به طرفداری از ایشون ملحق میشویم موفقیت نزدیک هست
امیری
Iran, Islamic Republic of
وجدانن نمیخواستیم امسال اصلا رای بدیم، ولی شخصیت و حرفای آقای بهرامی باعث شد تصمیم بگیریم بهش رای بدیم بعد از مدتها کاندید خوبی هست بشه روش حساب کرد
رستمی پور
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی، احسنت بر گفتار و ادب ایشون شک ندارم امسال خدا بهش نگاه میکنه و اول میشه خواهید دید
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
نی چقه بنزین بو که ای همه ماشین وگری بی سی ده تا رای یعنی او می وشو ازاف وابی قران بازم چهارمی
Iran, Islamic Republic of
اضاف
دکترای مدیریت اصلاح طلب محض
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر بهرامی فردی شایسته هستند ولی برای مجلس باید گرگ وارد مجلس شود ایشان در حوزه مدیریت فردی توانمند هستند اما درسطح ملی جایگاهی ندارند وبازهم با مشکلات گذشته روبرو خواهیم شد
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1