کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

محمد بهرامی در سپیدار: قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌‎ای پشیمان نشوید / گر مردم کمک نکنند، همه می‌بازیم

26 بهمن 1398 ساعت 18:11

محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در دومین نطق انتخاباتی خود، گفت: «قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌ای پشیمان نشوید.»


محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در سومین نطق انتخاباتی خود، گفت: «قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌ای پشیمان نشوید.»
محمد بهرامی امروز (شنبه ۲۶ بهمن ماه) در جمعی از اهالی سپیدار، جلیل، بابکان، رایجونی، جنگین و تنگ تامرادی در سومین نطق انتخاباتی خود، اظهار کرد: در بین مردم کشور و استان با عقب ماندگی‌های زیادی روبرو هستیم و تحقیر شده‌ایم، قطعاً شرایط سخت و بحرانی هست برخی‌ها از من سوال می‌کنند که در این شرایط سخت و بحرانی شما چه کاری برای مردم می‌توانید، انجام دهید من در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کردم.
ما در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کردیم، در شرایطی که جریان سیاسی آن وقت،  با بنده و دوستان من رفتار سیاسی صرف داشتند. اگر آن‌ها به ما کمک می‌کردند، قطعاً یک یاسوج دیگری برای شما می‌ساختیم، شرایط را به ما ندادند و شرایط را در اختیار قرار ندادند و امیدواریم که مردم این شرایط را برای ما قرار دهند.
بودجه ۵ میلیاردی شهرداری ظرف چهار سال به هشت برابر رساندیم و بعد از ۹ سال هنوز نتوانستند آن را به دو برابر برسانند، این اعتماد را به ما داشته باشید و بنده را با ترازوی هیچکسی نسنجید، فقط و فقط با ترازوی خودم، من را بسنجید.
امروز هم در بین جریان آلوده زر و زیور حاکم دار است، اگر مردم کمک نکنند همه می‌بازیم و شما در چنگال آن‌ها اسیر خواهید شد.
من به هیچکس نیشی نزدم و هیچکسی را اذیت نکردم و برای هیچکس پرونده سازی نکردم.
فقط و فقط احترام، حرمت و کار برای مردم کردم. متفاوت از دیگران برای شما کار خواهم کرد.
چه کسی می‌تواند حق شما را در سطح ملی و استان بگیرد؟ کسانی می‌توانند از حق شما دفاع کنند که تخصص و تجربه داشته باشند و کسانی که اعداد و ارقام را بشناسند.
کسانی که شاخص‌ها را بفهمند، تعریف و آنالیز کنند و مولفه‌های مختلف را ارزیابی کنند، آیا می‌دانید در بعضی از مولفه‌ها، ضریبی که حق شما هست به جای دیگری دادند و آن چیزی که حق شما هست در پایین‌ترین سطح خودش تعریف شده است.
افرادی که خلاق و نوآور باشند و از پتانسیل‌های منطقه بتوانند، تغییر و ارزش افزوده ایجاد کنند، از ظرفیت‌های مخالف در راستای نیازهای شما استفاده کنند.
من رقبای خودم را به مناظره دعوت کردم، مناظره نه در باب شعار، بلکه مناظره ای که علمی و تخصصی باشد و در زمینه برنامه ریزی، توسعه، اقتصاد و آبادانی باشد و آماده هستیم.
شاید بعضی از افراد که خیلی مشکوک هستند، بگویند که بهرامی آماده نیست و نمی‌خواهد در عرصه انتخابات حضور پیدا کند، اما مطمئن باشید که رقبای من حتی در مورد مولفه‎های یکی از شاخص‌ها هم اطلاعی ندارند. مردم با دقت و ارزیابی کنند و باید به تخصص، تجربه، مهارت‌ها، تدبیرها و شجاعت افراد توجه کنند. در همه‌ی زمینه‌ها، طرح و برنامه برای مردم دارم به خصوص برای جوانانی که بیکار و دنبال شغل هستند، در زمینه اشتغال زایی شعار نمی‌دهم و عملکرد ما مشخص هست و مطمئن باشید.
قول آخرم به جوانان این هست که تیم فوتبال دو باره باید احیا شود. گلایه دارم که ۵۰ درصد ظرفیت جامعه در زمینه‌های مختلف متعلق به بانوان هست. در برخی از مشاغل و حرفه‌ها بانوان توانمند تر از آقایان هستند. اشتغال و ارتقای بانوان حق آن‌هاست و باید این حق ادا شود. اولاً سیستم من با رقبا متفاوت هست، به مشکلات این منطقه اشراف دارم، مشکلات اصلی این منطقه آب شرب و کشاورزی، جاده ارتباطی، بخشداری، اشتغال، عدم حمایت دولت در بخش کشاروزی و زمین‌های مختلف است.
امیدوارم به موقع تصمیم مناسب و کاربردی خواهیم گرفت. قول می‌دهم از انتخاب خودتان در سطح ملی و منطقه‌ای پشیمان نباشید.
عزت و اقتدار از دست رفته در  شما احیا خواهد شد. این منطقه پیشانی تاریخ بویراحمد و تصمیم گیری بزرگان و سران ایلات مختلف بود، بویراحمد در این منطقه تصمیم گرفت که یک جغرافیای واحد در نبرد با دشمن ایجاد کنند. شما میراث بزرگانی هستید که تاریخ بویراحمد را رقم زد، هرچه داریم از گذشتگان هست اگر عزت، افتخار و آبرو داریم از گذشتگان هست و امروز باید حماسه دیگر ایجاد کنیم این وظیفه ماست.


کد مطلب: 417881

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417881/2/محمد-بهرامی-سپیدار-قول-می-دهم-انتخاب-خودتان-سطح-ملی-منطقه-ای-پشیمان-نشوید-گر-مردم-کمک-نکنند-همه-می-بازیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1