کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مهدی روشنفکر در پاتاوه:  قول می‌دهم خادم مردم باشم نه وکیل دولت / ندای وحدت وابستگی به هیچ جریان سیاسی ندارد، ولی آغوشش باز است / آنهایی که با دوقطبی‌های کاذب نان می‌خورند، 2 اسفند به تاریخ سپرده می‌شوند ( + فیلم و تصویر )

26 بهمن 1398 ساعت 17:25

مهدی روشنفکر جریان ندای وحدت را یک جریان مستقل، مردمی و انقلابی دانست و گفت: این جریان وابستگی به هیچ جریان سیاسی ندارد ولی آغوشش بر روی هر گروه و فردی که بنای حمایت از مردم را داشته باشد، باز است.


 مهدی روشنفکر جریان ندای وحدت را یک جریان مستقل، مردمی و انقلابی دانست و گفت: این جریان وابستگی به هیچ جریان سیاسی ندارد ولی آغوشش بر روی هر گروه و فردی که بنای حمایت از مردم را داشته باشد، باز است.
 به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر امروز ( شنبه 26 بهمن ماه 98) در سومین نطق انتخاباتی خود در شهر پاتاوه، اظهار داشت: پاتاوه گذرگاه تاریخ، محل پرورش مردانی بوده که در طول تاریخ زیر بار هیچ حاکم ظالم و زورگویی نرفته‌اند و در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی گوش به فرمان امامین انقلاب بوده‌اند و در صحنه‌های مختلف حماسه آفریده‌اند.
 وی با بیان اینکه شور و شعور مردمی استقبال از ندای وحدت وصف ناپذیر است، ادامه داد: امیدوارم به لطف خداوند بتوانیم جوابگوی این همه مهر و محبت مردم باشم و صادقانه با آنان برای گذر از مشکلات موجود که حاصل سوء مدیریت بوده، گام بردارم.
 روشنفکر خاطرنشان کرد: ندای وحدت مرزها را شکسته است تا جایی که بویراحمد و دنا ندای یکپارچه بودن را سر می‌دهند و همین نیز صاحبان قدرت و ثروت را ترسانده است.
  
 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افزود: دیگر شاهد مرزبندی‌ها سردسیر و گرمسیر و علیا و سفلی نخواهیم بود زیرا کسانی که با این دوقطبی‌های کاذب نان می‌خوردند بعد از دوم اسفند به تاریخ سپرده می‌شوند. 
روشنفکر با بیان اینکه مبنای ندای وحدت شایسته سالاری و استفاده از کارشناسان و به‌کارگیری آنان در خدمت توسعه است، خاطرنشان کرد: مردم از شعارهای توخالی دیگر خسته‌شده‌اند با حرف و شعار نمی‌شود به توسعه کمک کرد اگر این گونه بود چرا باید با داشتن این همه مواهب الهی هم اکنون شاهد این همه جوان بیکار باشیم. چرا باید این همه خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی باشند.
 وی با تاکید بر اینکه در صورت اعتماد مردم قول می‌دهم خادم مردم باشم نه وکیل دولت تاکید کرد: کسانی که سال‌ها مسئولیت داشتند این روزها تمام قدرت خود را برای تخریب سرباز انقلاب و مردم خسته از تبعیض و بی عدالتی یعنی مهدی روشنفکر بکار بسته‌اند ولی به لطف خداوند روز به روز بر قدرت جریان مردمی ندای وحدت افزوده می‌شود به گونه‌ای که بعید می‌دانم یک شب راحت خوابیده باشند و به این فکر نکرده باشند که دوم اسفند باید کیف انگلیسی خود را برداشته و دست از سر بویراحمد بردارند.
 روشنفکر با تاکید بر اینکه با دستمال کثیف نمی‌شود، شیشه را پاک کرد، گفت: تخریب‌گران زمستان سختی را پشت سر می‌گذرانند به گونه‌ای که صدای شکستن استخوان‌هایشان تا فرسنگ‌ها به گوش می‌رسد.


کد مطلب: 417880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417880/2/مهدی-روشنفکر-پاتاوه-قول-می-دهم-خادم-مردم-باشم-نه-وکیل-دولت-ندای-وحدت-وابستگی-هیچ-جریان-سیاسی-ندارد-ولی-آغوشش-باز-آنهایی-دوقطبی-های-کاذب-نان-می-خورند-2-اسفند-تاریخ-سپرده-می-شوند-فیلم-تصویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1