تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۴۱۷۸۶۸
انتخابات اسفند 98:

تاجگردون: من رفیق مردم هستم، نارو نمی‌زنم / من با موتورگازی نیامدم که با لکسوس بروم ( فیلم و عکس )

۰
کبنا ؛«غلامرضا تاجگردون» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت ( 25 بهمن ماه 98) جلسات متعدد انتخاباتی برگزار کرد.

  
همایش انتخاباتی تاجگردون در لار

  
غلامرضا تاجگردون در همایش انتخاباتی که با حضور جمعی از مردم طائفه نیمدوری ها گفت: من در چند دوره انتخابات شرکت کردم خدمت طوایف مختلف رسیدم ولی یاد ندارم که اینگونه شوری در طائفه ها باشد.
وی افزود: این چندروز نشان داد که شور بیشتر از گذشته وجود داردف لشکر کشی نمی‌کنیم که لشکر کشی میکنن و دوتا از طائفه نیمدور و غیره را در تمام برنامه‌های خود و غیره می‌آورند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من هر جلسه که تمام‌ می‌شود، سریعاً جلسه طائفه دیگررا آغاز می‌کنیم ولی از طائفه قبلی در آن جلسات دیگرکسی حضور ندارد.
تاجگردون عنوان کرد: می‌خواستم در جمع طائفه نیمدور «سیاسی» صحبت کنم ولی فضا فضای سیاسی نیست.
وی گفت: مردان بزرگ نیمروز کسانی که ما بچه شما دراین شهر بودیم و با آن‌ها بزرگ شدیم رشادت‌های طائفه نیمدور را در جنگ فراموش نمی‌کنیم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کار سیاسی کردیم اندیشه ما به هم نزدیک است در خیلی از امور برای خود شخصیت قائل هستیم تفکر ما انقلابی و برای مردم و نظام است و با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم.
تاجگردون بیان کرد: وقتی به جوانهای شهرم‌نگاه می‌کنم که قرار است بار آن‌ها بر دوشمان باشد، سختی کار را می‌بینیم و به سختی کار نگاه می‌کنیم و خدا تا کنون کمک کرده و خواهد کرد.
وی افزود: سخت است ولی سختی آن نیز ارزش دارد من با شور مردم و دیدن آن‌ها نمی‌گذارد من خسته شوم.
کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به من‌گفتند چرا اینقدر با بچه‌ها عکس می‌گیرید گفتم این‌ها قرار است دور پنجم به ما رای بدهند می‌ایستیم و خواهیم ایستاد چون این بچه‌ها قرار است آینده زیبایی را رقم بزنند.
تاجگردون اضافه کرد: محله سادات یک ‌نمونه کوچک بود، که ۳۰ سال خدمت و مدارک ارزشمند و افتخارات ‌مهم و مسئولیت بودجه یک طرف احداث آن فرهنگسرا در محله سادات نیز یک طرف.
وی گفت: دختر کوچک محله سادات، رادک و آبگرو چه گناهی کرده که به واسطه کارهای سیاسی ما گول بخورد و آینده خوبی نداشته باشد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: گفتند گول نخورید تاجگردون آنقدر پول ندارد که بتواند محله سادات را بسازد ما آن را می‌خریم.
تاجگردون ادامه داد: تا کنون این اتفاق وجود نداشت این همه نارگ‌موسی کوچک و بزرگ کنار هم بنشینند و بگویند ما تاجگردون را می‌خواهیم این یک‌اتفاق است یک آلارم است که بدانند در جامعه ما در حال رخ دادن است.
 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ۴ سالی یکبار به اینجا نمی‌آییم بلکه ما ریشه درخاک داریم مانند زاگرس و استوار.
 تاجگردون بیان کرد: کسانی امروز دست در دست من‌گذاشتند که اولین‌مسجد باوی در آن روستا بنا شده بود.
وی گفت: مفتخرم که طائفه بزرگ نیمدور پشت من را می‌گیرند افتخار می‌کنم به جامعه ای که به من مدال و افتخار خدمت گذاری را می‌دهند سختی می‌کشیم مقاوم بودیم صبور بودیم و به انها دست رد به سینه‌شان زدیم اینجا ایستاده‌ایم برای انجام‌کار بزرگ.
 تاجگردون اظهار کرد: من رفیق مردم هستم و نارو نمی‌زنم، شاید سهواٌ خطایی کنم، پشتم را محکم بگیرید، دستتان را می‌گیرم تا در این راه بزرگ باهم برویم.
وی افزود: قول دادیم که نیمدور را دوباره می‌سازیم و آن را سرآمد دیگر روستاها خواهیم کرد.
تاجگردون اظهار کرد: من افتخار می‌کنم که شهرم جوان رشید و شجاع مانند جابرزاده که نمی‌ترسد و حرفش را میزند دارد، قدر آن و دیگر جوانان را بدانید، ما هم با جوان‌ها کار را به جلو می‌بریم.
وی با اشاره به اینکه عزیزی به من گفت آقای تاجگردون چرا با بچه‌ها عکس می‌گیرید در جواب گفتم: به خاطر اینکه فرزندان شما کسانی هستند که قرار است دور پنجم به من رای دهند.
 وی گفت: پدران و بزرگان الان به جوانان خود بگوئید که در گذشته چه بر ما گذشته است، این شهر نباید به عقب برگردد.
تاجگردون بیان کرد: دوست دارم امشب در جامعه عزیز نیمدور بگویم” وریسید و روز سوم اسفندماه را روز سرود سوم خود کنید” ” وریسید ساز خود را کوک‌کنید” سازهای ناکوک را کنار بگذارید باهم سرود سوم را سر دهید و از این دشت صدای کلاغ‌ها را دور کنید.








غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شامگاه «جمعه ۲۵ بهمن ماه» در محل ستاد مرکزی خود در جمعی از مردم طایفه نارگ موسی اظهار داشت: امروز یکی از رقبای من می‌گوید به جای این حرف‌ها بیا ۸۰ شرکتت را معرفی کن من ۸۰ شرکت که هیچ یک شرکتم هم ندارم، ... ، من با موتورگازی نیامدم که با لکسوس بروم.
تاجگردون ادامه داد: اگر کسی بخواهد، بی‌حرمتی کند، جوابش را می‌دهم، من شخصیتی نیستم که بیخودی به کسی بپیچم.
تاجگردون بیان کرد: من بلدم چگونه از خودم دفاع کنم، وقتی از مردمم، خاکم و ملتم دفاع می‌کنم چطور نمی‌توانم از خودم دفاع کنم.
وی به هوادارنش گفت: این مسیر پیش رو را ساده را طی نکرده‌ایم. مردانگی ما به بخشش ماست آدمی که بخشید عزت پیدا می‌کند.
تاجگردون افزود: امروز افتخار کنید که دور هم هستیم برای یک موضوع بسیار مهم.
وی به حامیانش گفت: شما دردهای زیادی کشیده‌اید و شما می دانید درد من از همه شما بیشتر است، ۸ سال کلام بی ربط در این جامعه شنیدم.
تاجگردون ادامه داد: بعضی‌ها این شرایط را خلق کردند و دوباره می‌خواهد این شرایط را ایجاد کنند.
وی افزود: دوست دارم به همراه شما نگذاریم به عقب برگردیم، این جمعیت بلد نیستند به جلو بروند، کار را در جایی می‌خوابانند.
تاجگردون افزود: ما ۴ سال آینده زیباترین شهر جنوب را در گچساران خواهیم ساخت، قول می‌دهم ۴ سال آینده در شاخص‌ها جز ۵ شهر اول باشیم.
وی ادامه داد: تصورش برای من روشن است و شک نکنید موفقیم.
نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای من این عظمت و شکوه غیرقابل تصور بود.
وی با بیان اینکه من قدر زحمات شما را می‌دانم و خواهم دانست، افزود: دست در دست هم دهیم و در این‌مسیر جلو برویم.
تاجگردون‌گفت: بلند شوید با هم این راه را برویم.
 






نشست همدلی و هم اندیشی بانوان به میزبانی طایفه زیلایی برگزار شد.



نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1