کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صیف الله کریمی دره شوری فعال سیاسی مطرح کرد

هومان اقتضای زمان است برای شهر و ایلمان

25 بهمن 1398 ساعت 21:14

صیف الله کریمی دره شوری، حضور هومان عسکری را در عرصه انتخابات یک فرصت بی بدیل خواند و اضافه کرد: اگر به اقتضای زمان عمل نکنیم عقب خواهیم ماند و هومان یک اقتضای زمان است برای شهر و ایلمان.


(روز جمعه 25 بهمن ماه 98)، هومان عسکری کاندیدای انتخابات دوره یازدهم مجلس در جمع مردم روستای باباکلان حضور یافت.
بمانی جانباز و فعال سیاسی گچساران، در این همایش خبر از حضور، سه تن از  سیاسیون و نامزدهای انتخاباتی در ادوار گذشته؛ احمد خورشیدی آزاد، علی فولادی وندا و یوسف باقری در ستاد دکتر هومان عسکری خبر داد.
صیف الله کریمی دره شوری، حضور هومان عسکری را در عرصه انتخابات یک فرصت بی بدیل خواند و اضافه کرد: اگر به اقتضای زمان عمل نکنیم عقب خواهیم ماند و هومان اقتضای زمان است برای شهر و ایلمان.
هومان عسکری در این همایش ضمن اشاره به ناکارآمدی مجلس دهم و معافیت‌های مالیاتی ناعادلانه،نمایندگان مجلس را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما وکیل المله هستید یا وکیل الدوله؟
وی مناظره را از مصادیق و شاخصه‌های جامعه پیشرفته دانسته و ضمن دعوت کاندیداهای دیگر به مناظره با هر زبان و هر زمینه ای که آنها می خواهند، گفت: هر کس از مناظره فرار کند، نشانه ضعف اوست.
عسکری با اشاره به اهمیت طرح شفاف سازی آراء نمایندگان مجلس گفت: باید آراء نمایندگان شفاف شود تا مدافعان و کسانی که مخالف منافع مردم هستند مشخص شوند.
عسکری با اشاره به اقداماتی مثل پخش کردن قند و برنج و اقلامات دیگر در میان مردم در زمان انتخابات گفت: چنین کارهایی ناشایست و خیانت به مردم و رای مردم محسوب می شود.
عسکری در انتهای سخنانش، خطاب به باکلانیها گفت: باباکلان چشم کشکولی‌هاست و باید باز و بینا بماند و در این دوره چشمان کشکولی باز است و در تاریخ ثبت خواهد شد.


کد مطلب: 417839

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417839/2/هومان-اقتضای-زمان-شهر-ایلمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1