کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در همایش انتخاباتی با حضور جمعی از مردم طایفه باباامیرشیخی و دره باشت مطرح شد؛

سیدقدرت حسینی: به جای اینکه در خدمت خودم و خانواده‌ام باشم، در خدمت مردم هستم / به تبعیض‌های ناروا نه می‌گوئیم

25 بهمن 1398 ساعت 19:10

حسینی اظهار کرد: مردم ما انسان‌های آزاده‌ای هستند و به تبعیض‍‌های ناروا نه می‌گویند، ما مصمم هستیم که به عنوان خدمتگذار مردم باشیم و با نفوذ برخی قدرت طلب مقابله کنیم.


سید قدرت حسینی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در همایش انتخاباتی که امروز (جمعه 25 بهمن ماه 98) با حضور جمعی از طایفه بابا امیرشیخی و دره باشت برگزار شد، اظهار کرد: «ما مصمم هستیم که به عنوان خدمتگذار مردم باشیم و با نفوذ عدهای قدرت طلب مقابله کنیم.»
به گزارش کبنا از دوگنبدان، سید قدرت حسینی بحرینی در این همایش به حواشی برپایی ستاد او در فضای مجازی درباره قطع درختان گفت: گفته‌اند جلوی ستاد بنده درخت قطع شده، در حالی که درختی قطع نشده و این‌ها حواشی است، فقط شاخه‌های درخت هرس شده است، از طرفی بنده اصلاً از این موضوع بی خبر بودم ولی شما آن را پیراهن عثمان کردید.
حسینی افزود: عملکرد بنده، رفتارم و سلامت نفسم و ولایت پذیری‌ام برای من حصاری از فولاد ساخته‌اند.
حسینی اظهار کرد: مردم ما انسان‌های آزاده‌ای هستند و به تبعیض‍‌‌های ناروا نه می‌گویند، ما مصمم هستیم که به عنوان خدمتگذار مردم باشیم و با نفوذ برخی قدرت طلب‌ها مقابله می‌کنیم.
حسینی بیان کرد: مبانی ما مبانی اسلام است، و در مقابل آمریکا می‌ایستیم، در حالی که عده‌ای اعتقاد به مبانی سرمایه داری دارند، ما از جنس مردم هستیم و مردم خود در روز انتخابات تصمیم خواهند گرفت.
حسینی تصریح کرد: فرمانبر مردم خواهم بود، و در خدمت مردم خواهم بود بجای آنکه برای خودم و خانواده‌ام باشم، صحبت‌ها و برنامه ریزی‌هایی صورت داده‌ایم، در روزهای آینده برنامه خود در بحث اشتغال را اعلام خواهم کرد.
«سید قدرت الله حسینی» اظهار کرد: مردان این طایفه مرزداران ایل باوی بودند و این طایفه مردان بزرگی در طول تاریخ داشتند تا ایل باوی زنده بماند.
این کاندیدای یازدهمین  دوره انتخابات مجلس  افزود: این طایفه در انقلاب  و دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و هفت شهید را تقدیم نظام اسلامی نمودند و روحانیونی باسواد و ولایت مدار در جنوب کشور تربیت کردند و مدیرانی بنام دارند.
حسینی عنوان کرد: شما می بینید همه مدیران در گچساران و باشت همه مطیع هستند و فرمانبر چند نفر هستند اما تنها یک مدیر در مقابل آنها ایستاد.


کد مطلب: 417833

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417833/2/سیدقدرت-حسینی-جای-اینکه-خدمت-خودم-خانواده-ام-باشم-مردم-هستم-تبعیض-های-ناروا-نه-می-گوئیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1