تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۴۱۷۸۳۰
در جمع مردم شهرهای لوداب و مارگون مطرح شد

بهرامی: بررسی و ارزیابی کنید، چه کسی می‌خواهد زخم‌های کهنه لوداب و بویراحمد و دنا را درمان کند / شاخص‌هایی که باید حقوق مردم لوداب را پرداخت کند، واقععی نیست

۵
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اولین نطق انتخاباتی خود در شهر مارگون، گفت: «من اهل شعار نیستم، من و دوستانم اهل عمل هستیم.»
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد بهرامی امروز (پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه) در جمع مردم شهرهای مارگون و لوداب، اظهار کرد: متاسفانه جریان‌های مختلف از حماسه لوداب نهایت استفاده را بردند، اما متاسفانه در روند و ارتقای شاخص‌های مردم خبری نیست و یکی از علت‌هایی که شما به شهر یاسوج و شهرستان‌های مختلف مهاجرت داشتید، بر اساس نیازمندی‌های مختلفی هست که دارید.
اخلاق را باید مبنای کار خودمان قرار دهیم، چرا برخی‌ها بداخلاقی و تخریب می‌کنند، اگر آمدیم لوداب قطعاً کاندیداها و همه استقبال می‌کنند و ما هم تشکر می‌کنیم، یکی از کاندیداها که لوداب زادگاه ایشان هست با دسته گل در لوداب استقبال کردند و ما هم در یاسوج در زادگاه خودمان از ایشان استقبال کردیم، پس چرا برخی‌ها سوء استفاده می‌کنند؟ قطعاً مردم در ۲ اسفند جواب آن‌هایی که اخلاق را رعایت نمی‌کنند، از هر جریان و طیفی که باشند، خواهد داد این مردم اجازه نمی‌دهند که بداخلاقی رایج شود.
این جریان متعلق به یک قوم و طایفه خاصی نیست، این جریان بر اساس عملکرد به وجود آمده و بر اساس عملکرد ادامه خواهد داشت، مطمئن باشید مدل و شیوه‌های رفتاری در اجرا، سیاست و مسائل اجتماعی را عوض خواهید کرد و این رفتارهای غلط به همت مردم حذف خواهیم کرد.
کسانی که نماینده مردم هستند باید از جنس مردم و از بطن جامعه ایجاد شده باشند و نباید فاصله ای بین مسئولین در هر جایگاهی، ایجاد شود و درد مردم را درک کنند.
این ارتباطات و سفرها بهترین داده‌ها در اختیار مسئولین قرار می‌دهد البته مسئولینی که اهل کار باشند، مسئولینی که فرصت‌ها، قوت و ضعف‌ها را بشناسند و تجزیه و تحلیل کنند و راهکار برای مشکلات مردم داشته باشند، متاسفاته برخی از مسئولین درد مردم را نمی‌فهمند و احساس می‌کنند که این مردم درد ندارند.
بیش‌ترین توجه من به نیازمندان و کسانی است که محروم بودند و دست آن‌ها به جایی بند نبود. من به آن‌ها کمک کردم و  سوءگیری نکردم که از چه نقطه جغرافیایی، طایفه، نژاد، قوم و تبار هستید به همه کمک کردم. من اهل شعار نیستم، من و دوستانم اهل عمل هستیم.
جمعه بازار یاسوج بیش از ۱۰ سال و با هزار و ۵۰۰ غرفه درآمد پایدار ایجاد شد و حدود ۹۸ درصد این غرفه‌ها الان متعلق به بویراحمد سفلی است پس قرار نیست نماینده یا هر مسئولی که بر قدرت قرار گرفت از یک منطقه جغرافیایی، نقطه و تبار باشد. بلکه باید متخصص، توانمند، کاردار و باتدبیر باشد و فردا در مقیاس ملی در کنار بقیه نمایندگان قرار گرفت باعث تحقیر شما نشود.
مطمئن باشید در سطح ملی و استانی حرف برای گفتن دارم و طرح و برنامه دارم و قطعاً این تخصص و توان را دارم که در کمیسیون‌های تخصصی منطقی، دفاع یا مخالفت کنم، یا اینکه فراتر از دولت طرح و برنامه برای نیازهای مردم داشته باشم. متاسفانه هر جایی می‌رویم مردم ناامید هستند و اعتمادی به برخی مسئولین ندارند این مسئولین با مردم چه کار کرده‌اند، چرا این بی اعتمادی در بین مردم ایجاد کردند مردمی که سرمایه اجتماعی این کشور هستند، مردمانی که همیشه در عرصه‌های مختلف ادای دین کردند این جای بسی تاسف هست.
 سال ۸۶، که حکم ما به عنوان شهردار ابلاغ شد شش ماه اول این مشکل را بین مردم داشتیم اگر حرف و قول دادیم این اعتماد را به ما نکردند، گفتند که قبلی‌ها از این حرف‌ها و قول‌ها در آستانه انتخابات زیاد زدند اما بعد از شش ماه این اعتماد را بین مردم ایجاد کردیم و مطمین باشید که در هر جایگاهی قرار بگیریم حرمت و نیازهای مردم الویت کاری، دوستان و تیم کاری قرار خواهد گرفت.
مردم باید این را بفهمند و خیلی خوب درک می‌کنند، اینکه بخواهیم در توسعه کشور و منطقه خودمان مشارکتی داشته باشیم. مردم باید دقت جدی داشته باشند. افراد نخبه و توانمند در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و در زمینه‌های مختلف داریم. انتخابات نزدیک هست، بررسی و ارزیابی کنید. چه کسی می‌تواند، این زخم کهنه را درمان کند. شاخص‌هایی که باید حقوق شما پرداخت شود، واقعی نیست، مولفه هایی که این شاخص‌ها را تعریف می‌کند در آن‌ها انحراف ایجاد کرده است. شاید حق شما را پایین تعریف کرده‌اند. این حق شما هست چه کسی باید از حق شما دفاع کند چه کسی نسبت به رعایت حقوق شما در تفسیر و تحلیل این شاخص‌ها دفاع کند.
در بالا دست لوداب، آیا نمی‌توانند یک سد ایجاد کنند که مهاجرت می‌کنند و از درد اشتغال نگران هستند. آیا اعتباراتی که در دهه ۸۰ و ۹۰ در حوزه آب و سرفصل آب به این استان تعلق گرفت، نمی‌توانستند این سد را برطرف کنند؟ اعتبارات زیادی در اختیار مسئولین استانی ما قرار گرفت، هرچند نمایندگان ما از این شاخص‌ها هیچگونه شناخت و تسلطی نداشتند چون پول در کشور زیاد بود، فروش نفت بالای ۳ میلیون بشکه، و دلاری ۱۴۰ تومان، چه کار کردند؟ این جاده ای که می‌تواند مشکلات شما را برطرف کنند و در محور توسعه قرار بگیرید. چرا برخی از پروژه‌هایی که از اولویت بالا برخوردار نیستند، دارای درصد تخصیص بسیار بالایی هستند، اما این جاده از درصد تخصیص پایینی است. مطمئن باشید، به یاری خداوند در سطح ملی و استان حق شما را خواهم گرفت.
اگر کسی ادعای من را می‌خواهد رد کند یا نپذیرد مستندات موجود هست، از جمعه بازار، کمربندی زیرتل و پایتخت طبیعت. خیلی از این کارها نیاز به اعتبار نداشت نیاز به خلاقیت و نواوری بود که باعث ارزش افزوده این مردم شود و خواهد شد.
رقبای من یا بازنشسته هستند یا در آستانه‌ی بازنشتگی هستند چهارسال به دلایل مختلف اجازه فعالیت در شهرداری فرصت ندادند ما در ابتدای راه هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

امید
Iran, Islamic Republic of
درودبرسرداربزرگ راه روشن ویاران وفادارش
میلاد
Iran, Islamic Republic of
جون خوت رای نیاری و رایله هم خراب ایکنی از بس هم شهرداری کردی مردمه دونگ کرو بیو هم شهردار وابو نمایندگی سیچنته
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
ما منادیان وحدت به گفته سردارمون فقط حواسمون به جریان ندای وحدته، هرکی خواست بیاد با آغوش باز میپذیریمش، بقیه چیکار بکنن خیلی مهم نیست یا مهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
البته ک امروز جا جای.. خلایق هر چ لایق. شما لیاقتی برای درک حضور دکتر بهرامی را حتی در ذهن خود نمیتوانید درک کنید. برا ی شما افسوس میخورم ک هم طایفه ای هستیم
دلبر
Iran, Islamic Republic of
خدایی از حق نگذریم مجلس حق بهرامیه
ممدقلی
Iran, Islamic Republic of
بهرامیه بهرامیه
Iran, Islamic Republic of
انصافا ودل نیشینی این دفعه هم قبول نمیشی
بانویی از تبار ایل حاجتی
Iran, Islamic Republic of
ار قبول وابی چه؟
عباس پور
Iran, Islamic Republic of
به دل تو نمیشینه چون منفعتت جای دیگه هست ، وگرنه اگه با انصاف و عقل بخوای انتخاب کنی مجلس حق دکتر بهرامی هم سوادشو داره هم قدرت بیان بالایی داره هم سابقه ی درخشانی در مدیریت داره
Romania
فقط دکتر بهرامی
ببر گوسرویی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر بهرامی لیاقت مجلس رفتن رو داره
Iran, Islamic Republic of
مچون نیتره خیانت وتو کنه ودلتو نیشینه..
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی پیروز انتخابات است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
لوداب فقط بهرامی و روشنفکر
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا از نظر عملکرد و رزومه کاری صحبتهای دکتر بهرامی بسیار واقعی و خارج از شعار و وعده انتخاباتی بوده و هست .
سید حسن موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار دلها💙💙💙💙💙
بانوی حاجتی تبار
Iran, Islamic Republic of
خدایی تا کی باید ویسیم تا ای مردم یادبگرن نباید رای بر اساس طایفه بو.باید ببین بررسی کنن بینم کی بیشتر از همه سی ای شهر کار کرده.مو یه بار سر غیرت طایفه رای دام ایسو فهمسمه. اگه سر ای بحثل طایفه ای بو؟ بییت کمی عاقلانه فکر کنید
nazanin amifi
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی.پدر پایتخت طبیعت.حامی جوانان.بهترین کاندید برای ما 💙💙💙💙💙به امید پیروزی
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل رای وت ایوم جون خم اگر و بهرامی رای ندام هیچوم درس نی درود بر بهرامی مرد عمل برادران خواهران یکبار انتخاب درست کنیم بسه د طایفه گرایی بسه
Iran, Islamic Republic of
برای بار سوم شکست را خواهد چشید
Iran, Islamic Republic of
دکتر بهرامی واقعا یک اسطوره هم از لحاظ گفتمان وقدرت بیان چون کسی حاضر به مناظره د ر مقابلش نمی ایستد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زنگ زدن واسه مناظره گفت وقتم پره !! محض اطلاعتون
اراد
Romania
درود بر دکتر بهرامی مرد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در کاکان رای اوله
United States
سلام من تربه وش نیکنی
تامردای اصیل
Iran, Islamic Republic of
بهرامی از همه کاندیداها اصلح تره به همین دلیل من رای به ایشان میدم تا الان حامی دکتر روشنفکر بودم وقتی سخنان آقای بهرامی راشنیدم نظرم عوض شد و به او رای می دهم زنده باد خرزی تامرایی
s
Romania
انشالله پیروزی حق دکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
عمل گرا یعنی دکتر بهرامی
ببر گوسرویی
Iran, Islamic Republic of
👌
ehsan
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا تو استان ما تا یکی یه کاندیدی بهش نزدیکه ؛یدفعه میاد مردم رو تشویق میکنه که رای قومی و طایفه ای ندن!!!!!
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ما به اصلاحات رای میدهیم بهتر از بهرامی هم کسی نیسه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1