تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۴۱۷۸۲۷
در جمع مردم دشتروم، تنگاری، کوشک مطرح شد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: منتظریان اصلح است / منتظریان: نباید بمانیم و نگاه کنیم؛ باید از شایستگان برای رفع مشکلات و معضلات کنونی استفاده کنیم / بدون فرستادن «خودرو» مردم آمده بودند (+ تصاویر )

۱۳
۰
کبنا ؛نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه دشتروم، تنگاری، کوشک و ...) امروز جمعه ( 25 بهمن ماه 98) سفر و با مردم آن مناطق دیدار و گفت‌وگو کرد.
جمشید صفری نامزد انتخابات مجلس حوزه بویراحمد و دنا که در حمایت از «منتظریان» کنار رفت، در جمعی از مردم دشتروم، اظهار کرد: «سید باقر موسوی جهان آباد» در انتخابات از کسی حمایت نکرده و آن‌هایی که مدعی حمایت هستند، دروغ می‌گویند.
صفری با بیان اینکه در انتخابات به دنبال قومی و قبیله‌ای نیستم، گفت: ۸۰ درصد مردم این منطقه چپی هستند اما در دوم اسفند به فرد اصلح رأی خواهند داد.
 فعال سیاسی اصلاح طلب بویراحمد و دنا خطاب به مردم گفت: همه شما مرا می‌شناسید ۳۰ سال در کنار بزرگ اصلاحات «سید باقر موسوی» بودم، شما به او رأی دادید دیروز به او رنگ زدم گفتم اگر صلاح می‌بینی در خانه بنشین و از کسی حمایت نکن وی هم پذیرفت.
 وی بیان کرد: کسانی که به نام «موسوی» و خانواده او شایع می‌کنند که در کنار سایر کاندیدا است و از آن‌ها حمایت می‌کند، دروغ می گویند. 
وی تصریح کرد: دو درد دل مردم را می گویم، سفره بعضی از مردم خالی است و اگر خالی تر شود ظلم بزرگی است، برخی مسئولان ناکارآمد و بعضی تصمیمات غیرکارشناسی عامل این شرایط هستند. مردم کشور و نظام شان را دوست دارند، و توقع دارند که مسئولان به فکر مسائل اقتصادی آنان باشد.
 صفری بیان کرد: خانواده‌ای را می‌شناسم که چند فرزند بیکار دارند. پدری به من گفت: فرزندان از فرط بیکاری کلافه و سردرگم هستند و مشکلات روحی و روانی ایجاد شده، تو را به خدا با این شرایط طایفه و باند بازی نکنیم.
 وی خطاب به نادر منتظریان گفت: برای خودم چیزی نمی‌خواهم، برخی مسوولان کنونی حتی نمی‌توانند پیاز را مدیریت کنند. 
فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: چپ و راست به من تهمت می‌زنند اما منتظریان اصلح است و می‌توانند در مجلس از این مردم دفاع کند از همه مردم می‌خواهم منتظریان را تنها نگذارند و با حضور خود در دوم اسفند پیروزی وی را رقم بزنند.
همچنین در ادامه نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا سخنرانی کرد و گفت: «یازدهمین دوره انتخابات مجلس شرایط ویژه و خاصی دارد چرا که شرایط مملکت متفاوت از دوره‌های گذشته است مردم شور و شوق زیادی دارند تا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.»
 کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا به برهه حساس کنونی در اقتصاد و معیشت مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در دورانی هستیم که مردم نگرانی‌هایی به لحاظ معیشت و اقتصادی دارند و قشر مستضعف جامعه که صاحبان این انقلاب هستند، همه هستی خود را برای این مملکت گذاشتند، اما به واسطه بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی برخی مسئولان رنج و مشکلاتی را تحمل می‌کنند. اگر چه ما به هیچ وجه منکر خدمات قابل تقدیر نظام اسلامی در حوزه راه، بهداشت و فضای آموزشی و ... نیستیم.
وی بیان کرد: تلاش نیروهای جریان انقلابی که برای یازدهمین دوره انتخابات با برنامه حضور یافته‌اند فراهم کردن شرایط حضور همه افراد زیر یک خط و پرچم است ما نیروهای انقلابی خط‌کشی و باندبازی نداریم.
 معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های جریان انقلاب برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی گفت: در هر روستایی که حاضر می‌شویم می‌بینم نیروهای انسانی فرهیخته ای داریم که اگر زمینه فراهم شود باید به کمک نظام بیایند و نظام به خوبی از آنها استفاده کند.
 منتظریان ادانه داد: فراموش نمی‌کنم جوانانی که در پایگاه‌های بسیج صف کشیده بودند تا به جنگ و جبهه اعزام شوند حالا جوانان ان سال‌ها اماده هستند تا با یک مجلس انقلابی گره از مشکلات مردم حل کنند، مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند، تلاش کنیم آسیب‌ها کاهش یابد، نباید بمانیم و نگاه کنیم که ۱۲ میلیون جوان پشت خط ازدواج هستند.
 وی افزود: کوشک کشاورزی، آب و خاک و شرایط مناسبی دارند اگر مردم تدبیری بیاندیشند و زمینه برای حضور سرمایه گذار فراهم شود می‌توانیم مهاجرت معکوس داشته باشیم‌چرا که مزیتی استان و شهرهای ما دارد که از شمال کشور هم بهتر است.
 منتظریان با بیان اینکه کشور را انسان‌های ناکارآمد قفل می‌کنند و با سوء مدیریت مشکلات ایجاد کردند، گفت: باید از شایستگان برای رفع مشکلات و معضلات کنونی استفاده شود.
  وی ضمن قدردانی از حضور همه کسانی که دیروز در افتتاح ستاد حضور داشتند، افرود: بدون اینکه پیامکی بفرستم مردم از تمام طوایف و جریانات و اقوام همه آمده بودند بدون اینکه حتی یک خودرو بفرستیم مردم آمده بودند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
جمشید صفری کجاش کنار رفتتتت
Iran, Islamic Republic of
يكي مثل تَو مدعي إصلاحات هست انهم زير چتر ودر ركاب نيروي جبهه پايداري.....چه پيش خودت فكر ميكني ؟؟؟؟؟اصلا روت ميشه به سيد باقر زنگ بزني،،؟؟؟؟اگر طايفه اي ومنطقه اي طرفش نرفتي پس چطور بهش پيوستي؟؟؟فكر انديشه اصلاحاتي تون كو😂😂
منتقد
Iran, Islamic Republic of
باید اقای صفری در صحنه می ماند ومی رفت مجلس ومشکلات را حل می کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز اصول گرایان، هرکس اصلاح طلبی.، چه شده که ک الآن دست دوستی دراز کردند، آیا غیر از حب دنیا و موقعیت دنیوی است؟ آیا چیزی جز این است که فردا شورای اصولگرایان اجازه نفس کشیدن به اصلاح طلبان نمیدهند؟ مسعود حسینی زمانی الآن چطور؟ شک و شبهه سفره اصلاح طلبان برطرف شد؟ احسنت بر سید باقر ک هیچوقت و با هیچکس هم پیمان نشد، دیگران ک داعیه اصلاح طلبی دارند و در جبهه اصولگرایان هستند.
فرخ
Iran, Islamic Republic of
آره، شما راست میگید. باید یکی مث زارع بره و ۴ سال دیگه یاسوج عقب تر بندازه که هم نتونه جمش کنه. باید جناب روشنفکر بره که با بیانات زیبا و طرح ها و ایده های نو و جدیدش یاسوجو الا ما شا الله
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا مردم دیگه کاری به چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب ندارند اگه خوابی بیدار شو! این حرف های بی ارزش دیگه خریدار نداره!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اگه خیلی ناراحتی از اتحاد سید مسعود با حاج نادر بهتره بری بخوابی شاید شفا پیدا کنی!
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
سلام بر موسوی درود بر حاج نادر و دوستانش.
Iran, Islamic Republic of
منتظریان اصلج است
منتظر
Iran, Islamic Republic of
لطفا تصاوير مربوط به حضور منظريان كه امروز رفتن شهر سپيدار به نمايش بزارين
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب صفری چرا خودت از صحنه کنار رفتی باید میموندی و ببینی چندتا رای بیشتر نداری شنا اصلا اصلاح طلب نیستین 😂😂
یاسیچ
Iran, Islamic Republic of
من میگم نره تو میگی بدوش برادر عزیز اگه خوابی بیدار شو اصلاح طلب و اصولگرا مردند رفتند پی کارشان.
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب صفری به کجا سفر کردی به جایی که سید باقر رد کرد به جایی که هیچ منافاتی با اصلاحات نداره حداقل سه نفر دیگه نزدیکن به این جریان شما اساس رایت بر قوم گرایی است نه اصلح بودن تخصص آقای منتظریان چیست که می خواهد مردم را نجات دهد چرا اصلاحاتو نابود میکنی بگو خودم رفتم اسم اصلاحات را نیار
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1