کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در کاکان: فصل سوم خدمت‌گذاری را با تجارب و شناخت عمیق‌تری عملیاتی می‌کنیم ( + فایل صوتی و تصاویر )

25 بهمن 1398 ساعت 15:23

غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعد از ظهر امروز جمعه ( 25 بهمن ماه 98) به منطقه کاکان سفر و بعد از دیدارهای مردمی برای آنها سخنرانی کرد.


غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعد از ظهر امروز جمعه ( 25 بهمن ماه 98) به منطقه کاکان سفر و بعد از دیدارهای مردمی برای آنها سخنرانی کرد.

فایل صوتی سخنرانی زارعی در کاکان [کلیک کنید]

غلام محمد زارعی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بعد از ظهر امروز جمعه (25 بهمن ماه 98) به منطقه کاکان سفر و بعد از دیدارهای مردمی برای آن‌ها سخنرانی کرد.
زارعی در ابتدا از حضور گرم مردم قدردانی کرد و آیاتی از سوره فجر را قرائت کرد و گفت: این مسیر نورانی که به نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است، ان شاء الله در 2 اسفند ماه 98 به سربلندی، سعادت و موفقیت می‌رسد. [فریاد یا زهرا (س) مردم]
وی در ادامه گفت: درود بر مردم شریف کاکان که همانند مردم سایر نقاط شهرستان‌های بویراحمد و دنا با فریاد یا زهرا (س) به مسیر خدمت پیوستند.
نامزد انتخابات مجلس بویراحمد گفت: ان شاء الله در 2 اسفند با فریاد یا زهرا (س) با آرامش و اخلاق انتخابات پرشوری برگزار خواهیم کرد.
زارعی با بیان اینکه مسیر توسعه در شهرستان‌ها روشن است، اظهار داشت: ان شاء الله این مسیر با تجربات بهتر، و شناخت کاملی که از مناطق دارم، را بهتر می پیمائیم.
وی در ادامه به تمجید از مردم منطقه کاکان پرداخت و گفت: این مردم دارای زندگی سالم هستند و با سختی فراوان نان حلال و روزی حلال کسب می‌کنند.
نماینده بویراحمد و دنا در پایان صحبت‌های خود، تاکید کرد: فصل سوم خدمتگذاری را تحت عنوان موج سوم «یا زهرا (س)» با شتاب، شناخت عمیق و بهتر و تجارب ارزنده عملیاتی می‌کنیم.


کد مطلب: 417826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417826/2/زارعی-کاکان-فصل-سوم-خدمت-گذاری-تجارب-شناخت-عمیق-تری-عملیاتی-می-کنیم-فایل-صوتی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1