تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۴۱۷۸۰۵
در جمعی از محمد صادقی‌ها در مسجد قبای دولت آباد مطرح شد

زارعی: در کلام‌متان انصاف را هم رعایت کنید / اعتبارات بویراحمد در سال 98 با وجود محدودیت‌ها 350 میلیارد تومان است / هیچ‌گاه با تکبر با مردم حرف نزدم

۰
کبنا ؛غلام محمد زارعی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، طبق روال همه دوره‌های گذشته، فعالیت انتحاباتی خود را از مسجد «قبای» دولت آباد شروع کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز پنجشنبه ( 24 بهمن ماه 98) غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا، طبق روال دوره‌‌های گذشته فعالیت انتخاباتی خود را از مسجد قبا آغاز کرد.
زارعی در جمع هواداران خود در مسجد قبا با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به محضی که خداوند متعال به ما توفیق داد که پا به این عرصه بگذاریم، شعار «بازگشت به مردم، پرسشگری مردم و پاسخگویی مسئولان» را مطرح کردیم و در این 8 سال گذشته به گونه‌ای عمل کردیم که سطح مطالبات و پرسشگری مردم را افزایش دهیم. 
وی با بیان اینکه در جریان مردمی که به نام حضرت زهرا (سلام الله علیها) مزین شد، هیچ گاه با افراد بر اساس قومیت و منطقه‌ای برخورد نکردم، اظهار داشت: نگاه من به تمام روستاها نگاه توسعه گرانه بود و همه غم و تلاش خودمان را برای آبادانی مناطق مختلف گذاشتم. در بحث آسفالت روستاها، گازرسانی به روستاها، توسعه کانال‌های آب کشاورزی و تسهیلات رونق واحدهای تولیدی خرد و بزرگ فعالیت‌ها و اقدامات خوبی انجام گرفت. 
زارعی در ادامه با بیان اینکه این روزها صحبت‌های بیان می‌شود که جامعه را ناامید می‌کنند، اظهار داشت: اعتبارات شهرستان بویراحمد در سال 98 بالغ بر 350 میلیارد تومان است. کسی شاید باور نکند که این اعداد چگونه به وجود آمده‌اند، در کنار تلاش مدیران خدوم ما هم پیگیری و تلاش زیادی کردم. در کدام دوره اعتبارات این شهرستان با وجود این همه محدودیت منابع اینقدر رشد داشته است. بعضی‌ها انصاف را کنار می‌گذارند. و حرف‌هایی را می‌زنند. هر چند ما در طول این سال‌ها اجازه دادیم هر کس، هر طوری دلش می‌خواهد نقد و انتقاد کند. چونکه بنده اعتقاد راسخ به آزادی بیان و گفتمان و پرسشگری دارم. اما پرسشگری همراه با انصاف که زحمت‌ها را هم ببینند. 
این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در ادامه تاکید کرد: همواره دیدگاه‌ها و نظرات همه برای من قابل احترام بود. به احزاب و سیاسیون که در کنار مردم بودند، احترام گذاشتم، با مردم بدون تکبر و غرور حرف زدم، در کنار آنها بودم. با آنها نشستم و برخاستم. با زبان خود مردم با آنها حرف زدم. در زیر پرچم یا زهرا (س) وحدتی برقرار کردیم که همه باشند.
زارعی در پایان تاکید کرد: پا به هر منطقه‌ای گذاشتیم، مردم مطالباتشان را از ما خواستند، جاده، آب کشاورزی، آب آشامیدنی، گاز و ... درخواست می‌کردیم و خوشحال می‌شوم که مردم این مطالبات را می‌کردند و در کنار این، مسئولان موظف می‌شدند برای رفع این مشکلات تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امسال بهتر از پارسال بود... هتریک یا زهرا س نزدیک است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وعده ما دوم اسفند
جشن پیروزی هم سوم اسفند دم حونی حاجی
ودد
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مردم را چی فرض کردین همه تیرتاجی .بویراحمد علیا وسفلی را جمع کردین می نویسین محمد صادقی
تدددنونه
Iran, Islamic Republic of
کجانیند ان لشکر کشی ها .کجایند ان لیدرها
دیروز روسن محل سخنرانی ستاد منتظریان نگاه می کردی تا همش لیدرهای اصلی زارع هستن
محمد
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت شما ک میدونید رای نمیاره و باز هم میدونید که در جبهه مقابل، بهمین دلیل در باتلاق دست و پا بزنید، دلم واسه کسانی میسوزه که پاسوز مسئولین وقت زارعی شدند، نه پست خاصی گرفتند و نه از کنار دوستانشون چیزی نصیبشون شده و نه از اندیشه ی خاصی حمایت کردند! خداحافظی کنید و دست تکون بدید واسه دوربین، آفرین
موسوی
Iran, Islamic Republic of
از زیلایی و دمچنار و چیتاب و کاکان و دشتروم و همه جا آدم اومده بعد تیتر زدی طایفه محمدصادقی.
حسن
Switzerland
فقط روشنفکر✌
نامور
Iran, Islamic Republic of
حاضرم قسم بخورم کمتر از 15 نفر اینها محمد صادقی هستند
Iran, Islamic Republic of
کل رای زارع همینه نه بیشتر نه کمتر خواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی. که با افتخار اعلام میکنی بودجه بویراحمد ۳۵۰ میلیارد تومنه.اخه این پول کجای محرومیت یه شهرستان حداقل ۴۵۰ هزار نفری رو جبران میکنه اونم بودجه یکسال و اونم با این تورم .عملا هیچ کاری برای این شهرستان نکردی حتی باعث عقب ماندگی بیشتر شدی .لطفا خودت کنار بکش بخاطر اینکه کمتر ضرر میرسونه به این مردم ساده و بدبخت
سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
برو نگاه کن نسبت به دوره های قبل چقد افزایش داشته
جز تخریب چیزی بلد نیستین
Iran, Islamic Republic of
حاجی دوست دارم ولی رای نمی یاری خودت بکش کنار الکی به این مردم امید نده
توصیه دوست قدیمی
سام
Iran, Islamic Republic of
شنبه درست میشه .شنبه نامه میاد .شنبه صحبت میکنم .شنبه تلفن میزنم .شنبه پیگیری میکنم .حالا شنبه سوم اسفند پایانی است بر همه وعده هایت .
ق
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات بویراحمد صفراست اکثرپروژه ها خوابیده بودجه ها را گچساران برده
علی
Iran, Islamic Republic of
..تنها جوانان محمد صادقی هستند ک در زمان زارع بیکارو سرگردان ماندند..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1