کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بین جمعی از ورزشکاران شهرستان کهگیلویه؛

نشست هم‌اندیشی جمعی از ورزشکاران کهگیلویه با هاشمی‌پور / پتروشیمی دهدشت و نیروگاه 750 مگابایتی برق پادوک انشاءالله از اسپانسرهای ورزش خواهند بود

25 بهمن 1398 ساعت 0:31

تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی ورزش را برای هیئت‌های ورزشی در شرایط کنونی جذب اسپانسر دانست و گفت: شما در آینده‌ای نزدیک خواهید دید که پتروشیمی دهدشت و نیروگاه 750 مگابایتی برق پادوک از اسپانسرهای ورزش در شهرستان کهگیلویه خواهند بود.


تعدادی کثیری از پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران جهت هم‌اندیشی در ورزش با عدل هاشمی دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت، تعداد کثیری از پیشکسوتان، هیئت‌های ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی جهت هم‌اندیشی در ورزش با عدل هاشمی‌پور دیدار کردند.
برپایه این گزارش  عدل هاشمی پور از حضور پر شور  و باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی تشکر کرد و گفت: از حضور شما هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران و قهرمانان در این گردهمایی نیز تقدیر و تشکر می‌کنم.
هاشمی در این نشست با بیان اینکه حدود 27 زمین چمن مصنوعی یا تمام شده است و یا در حال اجراست، اظهار  داشت: سالن‌های چند منظوره ورزشی در سطح حوزه انتخابی، بویژه در دیشموک، سرفاریاب، بهمئی و دو سالن دوقلو در لیکک بهمئی افتتاح گردید.
 عدل هاشمی پور بیان داشت: در چهار سال گذشته نزدیک به یک میلیارد تومان از خیرین گرفتیم و به هیئت‌های ورزشی تزریق کردیم.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی ورزش را برای هیئت‌های ورزشی در شرایط کنونی جذب اسپانسر دانست و گفت: شما در آینده‌ای نزدیک خواهید دید که پتروشیمی دهدشت و نیروگاه 750 مگابایتی برق پادوک از اسپانسرهای ورزش در شهرستان کهگیلویه خواهد بود.
وی افزود: در یک سال آینده بیش از هزار نفر در پتروشیمی و قریب چهارصد و پنجاه نفر در یک سال نیم آینده در نیروگاه 750 مگابایتی برق پادوک مشغول بکار خواهند شد.
در ابتدای این نشست مجید پارسایی به عنوان نماینده جامعه ورزش از زحمات چندین ساله آقای هاشمی پور تقدیر کرد و گفت: جامعه ورزش کهگیلویه طی چهار سال گذشته پیشرفت‌های زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی به خود دیده است.
پارسایی با بیان اینکه زیر ساخت‌های قهرمانی در ورزش کهگیلویه نوپاست، اظهار داشت: مسلماً با نوپایی در ورزش قهرمانی مشکلات زیادی را بر سر راه خود شاهد هستیم که امیدواریم با راهیابی شما در این دوره به مجلس، برای این جامعه هدفمند بتوانید نگاه هدفمند داشته باشید.
مدیر عامل باشگاه فرازبام دهدشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ورزش کهگیلویه نیازمند یک خوابگاه ورزشی در حد و شأن کهگیلویه است، گفت: از دیگر مطالبات دیگر ورزشکاران داشتن یک دستگاه مینی بوس جهت ایاب ذهاب ورزشکاران در مسابقات ورزشی است.
وی در پایان، توجه ویژه به هیئت‌های قهرمان ساز ورزشی را خواستار شد.
 


کد مطلب: 417801

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417801/2/نشست-هم-اندیشی-جمعی-ورزشکاران-کهگیلویه-هاشمی-پور-پتروشیمی-دهدشت-نیروگاه-750-مگابایتی-برق-پادوک-انشاءالله-اسپانسرهای-ورزش-خواهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1