کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح ستاد انتخاباتی «مهدی روشنفکر» / حبیب‌منش: روشنفکر انقلابی‌تر از سایر رقبا است / رضایی: روشنفکر آگاه‌ترین کاندیدای بویراحمد و دنا ( + تصاویر )

24 بهمن 1398 ساعت 17:52

ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح شد.


ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم افتتاح شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز پنجشنبه (24 بهمن ماه 98)، ستاد «مهدی روشنفکر» کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا افتتاح شد.
سخنرانان افتتاح ستاد «روشنفکر»، حبیب منش فرماندار اسبق دنا (اصولگرا) و سید امرالله رضایی ( اصلاح طلب) بودند.
حبیب منش فرماندار اسبق دنا در آئین افتتاح ستاد انتخاباتی «مهدی روشنفکر»، گفت: روشنفکر با در نظر گرفتن هر معیاری اعم از تحصیلات، انقلابی بودن، ساده زیستی، اخلاق و .... از دیگر رقبا جلوتر است.
 وی با تاکید بر اینکه موفقیت روشنفکر ملموس است، ادامه داد: عده‌ای با راه اندازی هوچی‌گری بنای اختلافات در انتخابات را دارند که انتظار می‌رود مواظبت شود. ما همه دوست و برادریم، اخلاق را رعایت و مردانه با هم رقابت کنیم.
 حبیب‌منش با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: مهدی روشنفکر برادر خود را تقدیم این انقلاب کرد.
 وی با تاکید بر اینکه این قیام یک طایفه نیست بلکه رستاخیز خسته شدگان از تبعیض و بی عدالتی است؛ ادامه داد: شک نداریم روشنفکر در مسیر انقلاب و ارزش‌ها گام بر می‌دارد.
 
روشنفکر آگاه‌ترین کاندیدای بویراحمد و دنا
 سید امرالله رضایی از چهره‌های سیاسی اصلاح طلب نیز در این آئین گفت: مهدی روشنفکر در بین کاندیدای موجود از صلاحیت بیشتری برخوردار است و در واقع از سایرین آگاه تر است.
 وی با اشاره به تعلیم و تربیت افراد زیادی توسط روشنفکر ادامه داد: خوشحالم که در این دوره خوب انتخاب کردم زیرا روشنفکر دارای صفات ممتازی همچون صداقت، شخصیت، علمی بودن، امانت‌دار بودن و متعهد به انجام تعهدات است.
 وی با تاکید بر اینکه دلیل کناره گیری مهدی روشنفکر از آموزش و پرورش به خاطر مردم بود، ادامه داد: وقتی مسئولان وقت از وی خواستند تا با مدیران زیر مجموعه برخورد کند، نپذیرفت زیرا می‌دانست مردم خواهان باندبازی نیستند.
 رضایی تاکید کرد: عده‌ای نامسلمان با بحث‌های منطقه‌ای دنبال تفرقه هستند که مردم تمام نقشه‌های آنان را خنثی کرده‌اند.


کد مطلب: 417788

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417788/2/افتتاح-ستاد-انتخاباتی-مهدی-روشنفکر-حبیب-منش-انقلابی-تر-سایر-رقبا-رضایی-آگاه-ترین-کاندیدای-بویراحمد-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1