تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۴
کد مطلب : ۴۱۷۷۵۹
در جمعی از اقشار مختلف مردم مطرح شد

منتظریان: با خاله‌ خرزویی نمی‌توان توسعه را برای جامعه رقم زد / خط کشی سیاسی نداریم و به دنبال وحدت هستیم (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی جمعی از مردم روستای زی زی و بهمئی‌های مقیم شهر یاسوج با نادر منتظریان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( چهارشنبه 23 بهمن ماه 98) نشست هم اندیشی جمعی از مردم روستا «زی زی» و بهمئی‌های مقیم یاسوج با نادر منتظریان برگزار شد.
منتظریان در این نشست‌ها با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و انتخابات مجلس، اظهار کرد: رأی قومی و قبیله‌ای خیانت به پارلمان و مردم است. نماینده مجلس باید ناظر بر عملکردها و اجرای قوانین باشد نه اینکه باید ناظرین او را تحت نظارت قرار بگیرند تا خطایی نکند. نماینده مجلس نباید خدای نکرده به با زد و بند به مال اندوزی رو بیاورد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات زیادی به مردم ارائه کرد است، گفت: این نظام به دنبال عزت، رفاه، استقلال و آزادی مردم است و خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.
 وی گفت: مردم با مشکلاتی روبرو هستند که در شأن آنها نیست. سوء مدیریت‌ها باعث این مشکلات شده است و در سراسر کشور جریان نیروهای انقلاب هم قسم شده‌اند تا در مجلس یازدهم بدنبال رفع گرفتاری‌های مردم باشند و بساط ناکارآمدی برخی را هم جمع کنند.
منتظریان به مقولات فرهنگی گریزی زد و بیان کرد: نباید از مسائل فرهنگی غافل شویم. یکی از غفلت‌های ما بی توجهی به مسائل فرهنگی است. برای مثال در حوزه مهمی مانند آموزش و پرورش اگر کشوری جایگاه آموزش و پرورش را از دست دهد، کشورش را از دست داده است، بنابراین باید مجلسی در تراز انقلاب داشته باشیم تا پاسخ‌گوی این شرایط باشند و آن را بهبود ببخشند.
  وی ادامه داد: باید مجلس ولایی و امانت دار داشته باشیم مجلسی که اگر نمایندگان آن در صحنه بین‌المللی حضور پیدا کردند مایه افتخار باشند نه نمایندگانی که افتخارشان عکس گرفتن با یک زن اجنبی باشد.
 منتظریان ادامه داد: در جریان انقلابی خط‌کشی سیاسی وجود ندارد، جریان به دنبال ایجاد وحدت است گام دوم انقلاب مربوط به جوانان است اما یاس و ناامیدی جوانان را گرفته است. مردم تشنه عدالت و رفع تبعیض و تشنه خدمت هستند.
 معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات فرصتی سرنوشت ساز است که اگر امروز گلایه مند هستیم، دستپخت گذشته خودمان است.
 منتطریان گفت: مردم به دنبال سرنوشتشان برای توسعه هستند نه اینکه با خاله خورزویی نماینده انتخاب کنند.
 وی گفت: خنثی بودن نماینده نشان از ضعف او هست و مردم باید بررسی کنند چه زمانی این کاندیدا یقه را برای مردم و نظام چاک داده و از نظام و انقلاب دفاع کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دنبال کارت. مردم شمارونمیخوان
Iran, Islamic Republic of
په جتماروش فکرایخوکه هیچ برنامه ای نیاره فقط بی یه جمعیت وراه ایروه
Iran, Islamic Republic of
صد درصد قبول است؛خروشی که منتظریان ایجاد کرده،فقط از کسی مثل احمدی نژاد چنین خروشی در بین مردم ایجاد می شد.
Iran, Islamic Republic of
پیش بسوی پیروزی ان شاء الله
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جا دارد ،یادی کنیم از جناب استاد بختیاررضوانی که اولین بار واژه ی خاله ،خرزویی را وارد ادبیات سیاسی استان کردند وبعد از ان این واژه رواج پیدا کرد
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
منتظریان کاندید گچساران هست یا بویراحمد؟؟ تا حالا نشنیدم اسمشو، کیه؟ کجا بوده؟ چکار کرده؟
........
Germany
ارشد حقوق دارند.دقیقا کسی که مردم نیاز دارن به حقشون برسن.استان ما هنوز جز منطقه محروم هست.مردم به چه سختی دارن زندگی میکنن.من یه جوان بیکارم 8سال یه استخدامی بدون حاشیه تو استان ندیدم.یه کارخونه قند داشتیم که اونم معلوم نشد چی شد حالا که اشتغال زایی نداشتین اشتغال زدایی نکنید
بویراحمد
Germany
بنده اقای منتظریان رو میشناسم.خالصانه به مردم این دیار کمک میکنه.و کاری به اصلاح طلب بودن یا اصول گرا بودن اشخاص ندارند.شاید مثل بقیه کارای خیری که انجام دادن جار نزند و کمک به مردم این دیار را وظیفه خود میداند
محمد حجتی
Iran, Islamic Republic of
سلام من فقط می خوام به کبنا نیوز خسته نباشید وآفرین بگم که بی طرف همه اخبار را زده توی سایتش ،انشاءالله همیشه موفق باشند
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1