تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۱۷۷۴۰
کبنا گزارش می‌دهد

خروش انتخاباتی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ از لیکک آغاز شد / فعالیت انتخاباتی «دهبانی‌پور» کلید خورد / کامرانی: اکنون فصل یکدلی و همدلی است ( + تصاویر )

۲
کبنا ؛رضا دهبانی‌پور نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که روز گذشته صلاحیتش توسط شورای نگهبان تأیید شد، امروز ( چهارشنبه 23 بهمن ماه 98) فعالیت انتخاباتی خود را شروع کرد. وی تنها کاندیدای اصلاح طلب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است.
به گزارش کبنا، بعضی از رسانه‌ها از بازتاب گسترده تأیید صلاحیت دهبانی‌پور خبر می‌دهند. به گفته رسانه‌ها؛ حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی به تأیید صلاحیت دهبانی‌پور واکنش نشان داد و گفت: «دکتر دهبانی‌پور از چهره‌های خوب و فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد است که ورود ایشان به عرصه رقابت‌های انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ را به هواداران وی تبریک می‌گوئیم.»
اولین فعالیت انتخاباتی رضا دهبانی‌پور در شهر لیکک رقم خورد، دهبانی‌پور مورد استقبال اصلاح طلبان قرار گرفت و با حضور در تالار شهر لیکک اولین همایش انتخاباتی خود زا کلید زد.
سجاد کامرانی فعال سیاسی اصلاح طلب در این همایش، گفت: اکنون فصل همدلی و یکدلی است، از شورای نگهبان به خاطر تأیید آقای دهبانی پور تقدیر می‌کنم چون با برادرم دکتر کامرانی فرقی ندارد.
 وی افزود: از کسانی از اصلاحات که رفتند ملتمسانه می‌خواهم برگردند، بنده به خود می‌بالم دکتر کامرانی اعلام کرد که به بهمئی می‌آیم و از دکتر دهبانی حمایت و برایش سخنرانی می‌کنم.
 در ادامه «نیک بین» از بزرگان اصلاحات بهمئی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، گفت: ما همیشه باید منتظر دم‌های مسیحایی باشیم و این جزء لاینفک زندگی ماست و اگر بر این مژده جان بیفشانیم رواست.
 وی ادامه داد: برادرم در کار تشکیلاتی، گروهی و ترافیک یک نکته اخلاقی را فراموش نکنید، اینکه راهبندان ایجاد نکنید، رعایت اصول اخلاقی و تشکیلاتی لازم است و هیچ کس نباید از ما آزرده خاطر شود.
 نیک بین گفت: نکته دیگر اینکه با نام بردن از شهرستان بهمئی شامل بهمئی، یوسفی و طوایف معظم سادات و سایر قومیت‌ها می‌شود، پس ما در صحبت‌هایمان از شهرستان بهمئی نام می‌بریم، ما همیشه سپاسگزار ایل یوسفی، سادات و طیبی خواهیم بود.
 
این گزارش تکمیل می‌شود .....
 
 

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا کهکیلویه نام بزرگی را یدک میکشند ولی متاسفانه در این چند دهه نتوانستند نماینده در خور وشاءن خود ونام کهکیلویه بزرگ به مجلس بفرستند
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
بهمئی مبدا تحولات کهگیلویه است
Russian Federation
اصلاح طلبا مسبب وضع موجود و حامی دولت فعلی هستن چطور روشون میشه دوباره ثبت نام کردن؟
تحلیلگر
Iran, Islamic Republic of
خوب دقت کن سایت کبنانیوز: این افراد طایفه و بستگان نزدیک آقای دهبانی پور بودند نه اصلاح طلبان بهمئی.تعداد زیادی از آنها فقط آمدند خوشحالی خود را به خاطر تایید صلاحیت ایشان به او اعلان کنند چون به هر حال بعد از آن همه خدمت به او بگویند (آن هم محیط کوچکی مثل استان خودمان ) بعد تعدادی از نیروهای دیگر کاندیداها آمدند تا شاید در صورت کنار رفتن تعدادی از افرادی که هنوز رای آنها خاکستری است به طرف آن کاندید هدایت کنند و تعدادی از کارکنان ارشاد بودند که به نحوی برای قدرشناسی آمدند... بنابراین از اصلاح طلبان کلیدی بهمئی فقط یک نفر دیده می شود که او هم (هم طایفه ای) ایشان می باشد بنابراین اگر وضع بدین صورت پیش رود آقای دهبانی پور امشب تا فردا . (متاسفانه از یاسوج حتی فامیل های درجه یک ایشان هم ایشان را همراهی نکردند در سفر امروز به بهمئی و این کار خوبی نیست!!!!!!!!!!!!)
حق بین
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه سناتور را به مجلس فرستاد نماینده ای در شان مردم کهگیلویه و استان و ایران در مردم داری و خدمت به مردم
ش
Iran, Islamic Republic of
سنا
بهمیی غیور
Iran, Islamic Republic of
این همه سال دیگران. یبار هم شده غیرت به خرج دهید و فرزندخودمان رو راهی بهارستان کنیم.زنده باد بهمئی زنده باد ایل غیور بهمیی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1