تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۱۷۷۲۰
در جمعی از مردم لوداب مطرح شد

منتظریان: باید از نخبگان لوداب استفاده شود / رأی قومی و قبیله‌ای دردی از مردم دوا نمی‌کند / لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های لوداب

۰
کبنا ؛«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به بخش لوداب سفر و از روستاهای آن بخش بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، «نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 22 بهمن ماه 98) به منطقه لوداب سفر و از روستاهای آن بخش بازدید کرد.
«منتظریان» با جمعی از مردم روستاهای (ساران، آبمورد، بهارستان، آباده و ...) متعلق به بخش لوداب دیدار کرد. 
منتظریان در این دیدارها، گفت: نظام اسلامی خدمات خوبی ارائه کرده البته هنوز جای کار وجود دارد که اگر مردم ما را شایسته نمایندگی مجلس بدانند نقاط دوردست از جمله مناطق لوداب در اولویت عمران و آبادانی قرار دارند.

 وی با بیان اینکه انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم وضعیت کاندیدا را بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اولویت دیگر ما است که این مهم با سرمایه‌گذاری و توجه به حوزه صنعت میسر می‌شود.
 نامزد جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه انتخابات نباید منشا اختلاف شود، خطاب به مردم گفت: شما و بستگان با صفا و صمیمیت در انتخابات حاضر شوید انتخابات نباید منشأ اختلاف و نفاق شود و کسی حق ندارد چیزی را به کسی تحمیل کند، همه در این شهرستان یکی هستیم سفلی و علیا نداریم.
 منتظریان با بیان اینکه از تنگ سرخ تا آخرین نقطه زیلایی همه یکی هستند و صفا و صمیمیت در بین همه مردم و طوایف وجود دارد و افزود: همه ما دوست و برادر هستیم باید فرزندان ما در مناطق پست‌ها و مسئولیت ها را عهده دار شوند این روزها نیاز به وحدت و انسجام داریم تا مشکلت حل شود. 

منتظریان در ادامه در جمعی از مردم روستای «بهارستان» لوداب، گفت: جاده لوداب باید به کهگیلویه متصل شود، همچنین در بخش زیرساخت‌ها نیازمند توجه بیشتر به این مکان‌ها هستیم. 
وی عنوان کرد: دولت نهم و دهم که به استان سفری داشت هر کدام از نمایندگان درخواست داشتند که دکتر هدایتخواه که آن زمان نماینده شما مردم بود گازرسانی به کاکان و لوداب را مطرح کرد که بخشی کار شده و بخش دیگری مانده است.
 نامزد انتخابات بویراحمد و دنا عنوان کرد: معیشت و بیکاری گرفتاری‌های مردم است لذا جریان انقلابی که کاندیدایی معرفی کرده شعار نجات اقتصاد، حل مشکلات معیشتی و مبارزه با فساد را دارد و تا این سه مورد درست نشود این موارد هم حل نمی‌شود.
 وی بار دیگر بر انسجام میان مردم تاکید کرد و گفت: رأی قومی و قبیله ای و نگاه این چنینی دردی از بویراحمد و دنا دوا نمی‌کند
به را همه احترام قائل هستم اما در حوزه اجرایی و رفع مشکلات مردم حرف دارم.

 منتظریان در بخش پایانی برنامه‌های خود در لوداب در جمعی از مردم روستای آباده گفت: مردم مستحقق بهترین خدمات هستند جاده ای که از لوداب می‌گذرم ملی است نماینده مردم باید تلاش کند جاده به خوزستان وصل شود.
 نامزد جریان بویراحمد و دنا با بیان اینکه گاز رسانی و طرح هادی از ضروریات لوداب است، افزود: باید به خوبی از فرزندان تحصیلکرده این مناطق که نخبگان استان هستند استفاده شود.
 منتظریان تصریح کرد: مطالبات زنان و جوانان انباشته شده و به آن‌ها پاسخی داده نشده چرا که خدمات متوقف شده است. اگر خدمات را فراهم کنیم می‌توانیم مهاجرت معکوس داشته باشیم.
 معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایل حضورم در صحنه انتخابات اقتصاد، معیشت و گرفتاری مردم است نظام سرمایه‌های قوی و نیروی انسانی خوبی دارد و اگر اکثریت نیروهای انقلابی بتوانند اکثریت مجلس را بگیرند مشکلات به مرور زمان حل می‌شود. کشور توانمندی‌های زیادی دارد لذا نیاز است مدیران درستکار و پاک دست در راس امور باشد.

 منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز رسمی تبلیغات انتخابات ظرف روزهای آینده اشاره کرد و گفت: به هوادارانم توصیه می‌کنم در فضای تبلیغاتی بهترین اخلاق را داشته باشند، دین‌دار باشند و نسبت به سایر کاندیدا و هوارانشان حق اخلاق را رعایت کنند.
 وی عنوان کرد: دومین خواسته من این است که مردم نگرانی و کدورتی به فامیل و آشناهای خود برای انتخابات نداشته باشند.
 نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا گفت: آرای مردم حق الناس است و به فرموده رهبری باید از آرای مردم صیانت شود. در لوداب ضمن احترام به سایر کاندیدا خواستار صیانت از آرای مردم در این منطقه هستم.

 منتظریان عنوان کرد: مسئولان بیایند از مردم یاد بگیرند مردمی که در سرما و گرما حضور دارند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، باید تلاش کنیم که همه ماها مثل برادر کنار هم باشیم و کاملاً آزادانه و در سلامت کامل در انتخابات شرکت کنند و مسئولان هم همت بگمارند.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم لوداب عزتمند هستند و همیشه ما در این منطقه داری ارای خوبی بودیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسین
Iran, Islamic Republic of
مردم وخنده جمعی ازمردم اباده همش سه چهارنفرم نیابون بقیشون همراهل خود جناب منتظریان
روز خون
Iran, Islamic Republic of
رای ما فقط حاج زارعی
هیچ کس نمیتونه لودابو فتح کنه
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بدونم طی ۳۰ سال خدمتت فاصله میز خدمتت با مردم چند صد متر فاصله داشت
. حالا امدی مردمداری کنی
حمید
Iran, Islamic Republic of
اگه مه مال لودابم همش سه چهارتاهم لودابی منشو نی همش ادملین که خوش ویاسوج بی خوش اورده یکیش نیشناسم همش مال بویراحمدبالاین اخ وبختشو😂
وحید
Iran, Islamic Republic of
سی عکسل من مسجدم وپشت سرگروتنه که نه مشخص بو همراهل خشه که و یاسوج اومن اگه راس ایگوتیدوجلو قشنگ نشون شو بدیتو
امید
Iran, Islamic Republic of
توی باقی عکس ها قیافه ها که مشخصه. توی گروها عکس ها هستند شاید توی سایت بارگذاری نکردند نمیشه الکی توهین کنید به یه گروه.
امیرمحمد
Iran, Islamic Republic of
اوس تی سو وهوشتونبی ونخبیل لوداب استفاده کنی ایسو وهوشتون اومیه رای طایفه ای! په ایمابیم یاجناب هدایت خواهتون که طایفش سی رای دادن وجنابعالی جمع که وسیشو سخنرانی که همی چی سی ختو خوب سی بقیه بده
الیاس
Iran, Islamic Republic of
شما یه جوری حرف میزنی که انگار لوداب الان زنده شده برادر من مدیران لوداب و مردم لوداب و جهان مدیون انقلاب اسلامی و نخبه هایی چون دکتر هدایتخواه هستند این چه گفتمانی است که شما به پیروی از روشنفکر دارید باب میکنید ... این چه جو خطرناکی راه انداختید ...چرا زحمات گذشتگان را نادیده می گیرید....یعنی سید باقر کار نکرد یعنی آقای زارع کار نکرد دست بردارید من خودم لودابی هستم تو خانواده خودم به تنهایی چند پزشک و استاد دانشگاه و مدیر کشوری داریم اینا به برکت انقلاب بوده یعنی روشنفکر با این ادبیات میخواد وحدت ایجاد کنه
هجیر
Iran, Islamic Republic of
به خدابالای سری قسم مو خم مال لودابم به جز تک توکی پنج شش تاهم نیابون لودابی من ای عکسل نیبینم بقیش هیئتی که خوش ویاسوج همه جا بی خوش ایبره معلوم ایابو اخرش صدتارای هم من کل لوداب نیاره همه امسال یه پارچه روشنفکرن
Iran, Islamic Republic of
خدایی مو کار نیارم ولی هرچه نگاه میکنم بعضی به درد مجلس نیخرن
فرشته
Iran, Islamic Republic of
رای ما منتظریان
مردم
Iran, Islamic Republic of
سلام وقت به خیر
آقای منتظریان شما در لوداب هستید حدودا یک سوم با شما هستند آیا قوم و قبیله ای شده چرا توهین می کنید شما که دم از عدالت می زنید
شمایی که نیرو انقلابی بودید
این هم سیاست
Iran, Islamic Republic of
بهش گفته ايشون كه چيزي از خود نداره لوداب وقوم گرايانه شما ودوستانت نداره
Iran, Islamic Republic of
فقط یک نفر لودابی اهل اباده لوداب طرفدار آن است بعلاوه صفر پیروزه دستش توی دست منتظریااست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بر موسوی درود بر منتظریان
تال
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا رای جریانی اونجاست شماه که مثل دوربین دارها اونجا وایستادین هر کی اومد بیرون ی ایل جمع کنین ببرین تو خونش نمونه برادر اقای ....تو اون روستا
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
همین که گفته رای قومیتی یعنی کسی ازشون استقبال نکرده .هرکی می ره اونجا تحویل گرفته نمیشه فورا این حرف را می زنه.والسلام نامه تمام
عدالت
Iran, Islamic Republic of
لوداب یک کلااام، روشنفکر وسلام
Iran, Islamic Republic of
یا زهرا س... هتریک در راه است
فرخ
Iran, Islamic Republic of
خداییش روشنفکر میخواد بره مجلس چکار کنه, اونم در جمع افرادی قدر همچون میرسلیم و....
خودتون قضاوت کنید
قضاوت با مردم
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
اهل لودابم روزگارم عالیست😍
حاج نادر منتظریان پیروز قطعی این انتخابات است✌🏻
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1