تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۷۷۱۹
در جمع سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین:

موحد: سادات امام زاده علی (ع) پیشتاز اتحاد منطقه هستند / «انتخابات» نماد جمهوری اسلامی ایران است (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی سادات امام زاده علی (ع) و منسوبین با سید محمد موحد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس کهگیلویه روز سه شنبه ( 22 بهمن ماه 98 ) در دهدشت برگزار شد.
سید محمد موحد در این نشست ضمن تبریک دهه فجر و روز انفجار نور اظهار کرد:امروز 22 بهمن بود،یادآور خاطرات فراموش نشدنی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و همه دشمنان این نظام بود.
فراموش نمیکنیم که در آن روز فریادمان بلند بود استقلال،آزادی،جمهوری اسلامی،استقلال به این معنا که شما نمی توانید کشوری در جهان مثل نظام اسلامی  نشان دهید که نه وابسته به غرب باشد نه وابسته به شرق بلکه وابسته خدا و ملت ایران و مستضعفین جهان است.
آزادی هم،انصافا ملتی که اگر در کنار خود کوچکترین نقد را قبل از انقلاب می دید با نبودن امکانات  احساس میکرد فردا به ساواک احضار میشود و هزاران معضل برای او به وجود می آید،امروز میبینیم در شدیدترین وجه نظام و مسولین نقد می شوند و هیچ کسی کوچکترین عکس العملی را ندارد.
 جمهوری  اسلامی ایران که امروز یکی از  نمادهایش همین انتخاباتی است که ما  و شما آماده میشویم برای ایفای  نقش و تعیین سرنوشتمان در مدت 4 سال،یاد و خاطره شهدا را در اربعین سپهبد سلیمانی گرامی میداریم.
این همایش در راستای زحمات و تلاش برادران سادات امام زاده علی (ع) است که قدردانی می کنیم از جوانان،رجال و شخصیت های این سادات در همه ابعاد که بی بدیل بودند و هستند.
سال های سال سادات امام زاده علی (ع) و مردم نویی در یک فضا بسیار برادرانه در کنار هم زندگی کردند و فاصله بین آنها محو بود.
دیگر مرزبندی ثلاث و بویراحمد معنایی ندارد،همچنین امروز دیگر سادات با هر نامی رضا توفیق،امام زاده علی (ع)،امام زاده نور الدین (ع)،امام زاده میر سالار(ع) و... همه اینها دیگر برداشته شد،پیشتاز این مبارزه با فرهنگ اختلافی و تلاش برای انسجام همین سادات امام زاده (ع) است.
شاهد تلاش های این سادات بزرگوار و محبتشان نسبت به خود بودم و امروز اینجا جمع شدند تا به عنوان یک نماد عینی به جامعه خود اعلام کنند که ای مردم کهگیلویه بزرگ ما همه یک دست هستیم و یک فریاد.(تشویق حضار)
از جوانان،شخصیت های اجتماعی،سیاسی،علمی و ...در برگزاری ین نشست صمیمانه تشکر میکنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1