کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم روستاهای بویراحمد و دنا مطرح شد

غلام محمد زارعی: بدون شعار و هیاهو از فرصت‌ها به نفع مردم استفاده کردیم / 160 میلیارد تومان تسهیلات ارزان در اختیار مردم قرار گرفت / بودجه بویراحمد و دنا 20 برابر افزایش یافت ( تصاویر )

23 بهمن 1398 ساعت 3:33

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز (22 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم در روستاهای (بن زرد، دشت رز، آبسپاه، خونگه،باگ، تمنک) دیدار کرد.


غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا امروز (22 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم در روستاهای (بن زرد، دشت رز، آبسپاه، خونگه،باگ، تمنک) دیدار کرد.
به گزارش کبنا، زارعی در این نشست‌ها، اظهار کرد: در کنار تعمیر معابر و جاده‌ها، سه میلیارد تومان برای احداث شبکه اختصاص داده شده و تا چند روز آینده پیمانکار شروع به کار خواهد کرد.
زارعی اظهار کرد: عزم ما عمران و آبادانی روستاها و خدمت به مردم است. ما بدون مرزبندی‌های سیاسی و قومی فعالیت می‌کنیم، ما به عنوان نماینده مجلس نوکر همه مردم و سرباز مردم هستیم.
زارعی تشریح کرد: اینطور نبوده که بخواهیم انتخابات را مصادره کنیم و فقط در زمان انتخابات و رأی گیری حضور بیابیم و بعد هم فراموش کنیم، این روش مطلوبی نیست.
وی گفت: ما باید برای مشکلات مردم برنامه داشته باشیم، ما 8 سال تجربه کسب کرده‌ایم و این برای برنامه‌های آینده ما و ایجاد راهکارها یک سرمایه است.
زارعی تاکید کرد: خدمات زیادی صورت گرفت؛ از جمله آنکه وقتی نماینده شدیم 150 هزار متر مربع در کل روستاها آسفالت بود، و در حال حاضر آسفالت روستاها به یک میلیون و 200 هزار متر مربع رسیده است.
زارعی توصیف کرد: ده هزار چراغ روشنایی در زمان ما نصب شده، همه شبکه‌های برق اصلاح شده، آب آشامیدنی در بسیاری از جاها اصلاح شده است. برای اولین بار بیش از 20 میلیارد بودجه نفتی برای احداث زیرساخت‌های عمرانی و سالن‌های ورزشی، فضاهای مورد نیاز جوانان اخذ شد.
زارعی گفت: در 4 سال آینده نیز همین مسیر خدمت را پیش می‌بریم. برعهدی که با شما بستیم هستیم. کل مردم بویراحمد را دوست دارم، باید از ایجاد تفرقه در میان اقوام بپرهیزیم و به مصلحت جامعه فکر کنیم. ما حزبی و باندی و قومی و قبیله‌ای رفتار نمی‌کنیم.
وی اظهار کرد: از مردم خواهشمندیم تابع احساساتی که در فضای انتخاباتی ممکن است ایجاد شود نباشید، باید منطقی و درست تصمیم بگیریم.
وی همچنین در جمع مردم «دشت رز» حضور یافت و گفت: کشور علی‌رغم تحریم‌ها ظرفیت‌های گوناگونی دارد، باید زحمت بیشتری بکشیم تا بتوانیم برای مردم در این شرایط سخت کارهای بیشتری انجام دهیم.
نماینده بویراحمد و دنا اظهار کرد: با مدیرعامل مخابرات صحبت کردیم، و قرار شد اینترنت این روستا تا پایان سال برقرار شود.
وی تاکید کرد: به دلیل تحریم‌ها، وارد کردن برخی قطعات مورد نیاز برای فناوری اینترنت مشکل است، در حالی که زیرساخت‌ها برای برقراری اینترنت فراهم شده است.
زارعی گفت: در مقایسه با 8 سال گذشته، هم در زمینه کارهای عمومی و هم در زمینه خدمات عمومی آب و برق و گاز و تلفن و سالن‌های ورزشی و هم در زمینه کارهای کارهای عمومی و اساسی کارهای بزرگی انجام گرفته است.
وی تصریح کرد: بودجه حوزه انتخابیه نسبت به سالهای قبل بیش از 20 برابر افزایش داشته است، که به معنای بهره مندی بیشتر و خدمات بیشتر به مردم است. در سفر اخیر معاون رئیس جمهور به استان تصویب شد، حداقل 1800 واحد مسکونی ظرف یک سال در شهرستان بویراحمد و دنا ساخته خواهد شد.
این نماینده مجلس تشریح کرد: بیش از 160 میلیارد تومان در زمینه اشتغال زایی وام‌های ارزان در اختیار متقاضیان قرار گرفت. کل سهمیه استان 220 میلیارد بوده که 160 میلیارد آن به بویراحمد و دنا اختصاص یافت. البته همه این خدمات مربوط به نظام اسلامی است. بنده هم وظیفه پیگیری داشتم.
زارع گفت: ما سعی کردیم بدون شعار و بدون هیاهو از فرصت‌ها به نفع مردم حوزه انتخابیه استفاده کنیم.
زارعی ابراز کرد: امروزه مردم همه مطالباتشان را از نماینده می‌خواهند، من خوشبختم برای این موضوع، و دلیلش هم این است که ما بین شما بودیم و خادم شما بودیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در انتها گفت: روند پیشرفت و توسعه در مسیری قرار گرفته که ادامه پیدا خواهد کرد. در برابر مشکلات کوتاه نیامدیم، امیدواریم در سالهای آینده با گشایشی که در کشور به وجود خواهد آمد، بتوانیم سرعت انجام کارها را بالا ببریم و بتوانیم بهتر به امورات شما رسیدگی کنیم.


کد مطلب: 417718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417718/2/غلام-محمد-زارعی-بدون-شعار-هیاهو-فرصت-ها-نفع-مردم-استفاده-کردیم-160-میلیارد-تومان-تسهیلات-ارزان-اختیار-قرار-گرفت-بودجه-بویراحمد-دنا-20-برابر-افزایش-یافت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1