تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : ۴۱۷۷۰۰
کبنا؛

سردار دلها، برای تحقق آرمان هایت تا پای جان ایستاده ایم/ خون بهای تو فتح قدس عزیز است + تصاویر مردم

۱
کبنا ؛
با بسم الله قاصم الجبارین شروع میکنیم برای شروع دیگر جبهه مقاومت با حضور مرد شامی سردار قاآنی و در کنار او به تمام جاه طلبی های آمریکا پایان خواهیم داد.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، سیده مریم پیروزان طی دلنوشته‌ای به مناسبت چهلم سپهبد حاج قاسم سلیمانی آورده است: سلام بر تو ای سید‌الشهدای مقاومت، و نوشتن چقدر سخت است در وصف بزرگ مرد جهان اسلام، مرد تکرار نشدنی در سپیده دم، چینش کلمات کنار هم بی‌نهایت برایم سخت است اما می‌نویسم با همین قلم شکسته‌ام، می‌نویسم از وداع در سپیده‌دم از آن لحظه تلخ فراموش‌نشدنی از صبح جمعه‌ و خبری که تمام وجودم را داغدار کرد و کلماتی که در ذهنم کنار هم‌ نمی‌نشینند.
می‌نویسم از آن مبارز خستگی‌ناپذیر، سردار دل‌ها، تو از کجای این جهان بیکران‌، آمده بودی در قنوت نمازهایت با خدایت چه نجواهایی داشتی که این‌گونه به درجه اعلی علیین رسیدی.
شکارچی قهرمانم، با این قلب‌ها چه کردی که برای لمس پرچم روی تابوتت جان می‌دادند، به خداوندی که چنین عزت به تو بخشید و قسم به خون تو حضرت قاسمم خون پاک تو کاخ یزید را ویران خواهد کرد.
مرد تکرار نشدنی حاج قاسم، تو از دل خاکریزها در کارون در شوق شهادت بودی، یل ایران زمینم کیان ایرانی من، من از دست بریده‌ات دانستم که بدنت پاره پاره است تو خدا را به نظاره نشستی.
و حالا به اربعینت رسیدیم، چهل روز از آن روز تلخ می‌گذرد و با گذشت هفته‌ها ما هنوز آرام نشده‌ایم همه به استقبال اربعینت می‌آییم و با حضور عاشقانه و دشمن‌شکن نامت را فریاد خواهیم زد، حضرت جانم دلم بی‌نهایت تنگ است، دلتنگ آن همه آرامش در تن خسته‌ات‌، آن چشم‌هایت که چه حرف‌ها برای گفتن داشت، بگو حاجی جانم آن همه آرامش را از کجا به‌دست آوردی، در خاکریزهای شلمچه یا گریه‌های کنار اروندت، یا شاید هم از اشک‌های کنار ضریح ثامن‌الحجج.
راستی سردارم میدانی دشمن حتی از پست های مجازی مربوط به قاسم سلیمانی واهمه دارد و آن‌ها را از صفحه کاربران حذف می‌نماید دشمن این قدر ذلیل است که نمی‌داند حاج قاسم در قلب‌های ما جا دارد، یاد و نام تو هرگز پاک‌شدنی نیست ایران یکپارچه سلیمانی شده، یاد تو تا ابدیت بر دلها جاریست تو از نفس افتادی تا ما از نفس نیفتیم.
فرمانده دلاورم، ببین چگونه پیکر قطعه قطعه‌ات لرزه بر جان دشمنان انداخته، رستاخیز عظیم عاشقانت در سراسر ایران اسلامی قیامتی به پا کرده که دشمن به هذیان گویی افتاد، سردارم راستی کاظمین را دیدی؟ نجف را چگونه گذراندی، طوفان جمعیت مشتاق دیدارت را دیدی؟ ورودت به سرزمینی که از همان‌جا طلب شهادت کردی چه محشر بود، دعاهای کنار ضریح با صفای امام رضا(ع) بالاخره به اجابت رسید و چه عاشقانه تو رو در بر گرفت.
ژنرال قلب‌ها، با طواف معصومین به دیدار خدایت رفتی، زیارتت قبول باشد حاج قاسم، شاید اولین بار بود آسوده خاطر با مولایت حسین خلوت کردی، علمدار رهبرم با علمدار حسین چگونه دردل کردی، سردارم حیاتت خونت و رفتنت همه پر از برکت بود، حضور باشکوه و بی‌نظیر در تشییعت که باید دست مریزاد به همه مردم انقلابی ایران اسلامی گفت، و در حیاتت چه پاتک‌هایی که به دشمن زدی و خون فرماندهان و مدافعان حرم را پس گرفتی، سردارم تو سیدالشهدای مقاومت بودی و همه شهدای مقاومت بر گردن ما حق دارند.
خبر شهادت شما چنان قلب جهان اسلام را به درد آورد که همراه با واکنش توده مردم روبه‌رو شد و تمام آزادی‌خواهان جهان انزجار خود را از آمریکای خبیث اعلام نمودند و کل دنیا از این مصیبت عظیم متاثر شد.
تشییع مافوق تصور در وداع با قهرمان ملی کشورمان دنیا را مبهوت خود کرد، حضور میلیونی مردم که انقلاب 57 را در ذهن‌ها تداعی کرد، بغض این مردم فقط با گرفتن انتقام آرام می‌شود چه عزتی بالاتر از این که برای اولین بار در کربلا و عراق شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد.
ایران اسلامی از شمال تا جنوب از شرق تا غرب در پاسداشت خون به ناحق ریخته‌ات به پا خواست و این‌ها هم نشان از این است که سلیمانی انسانی آزاده و خدایی بود، تو نشان دادی وقتی با مردم باشی و فقط خدا را در نظر بگیری چنین شکوهی را در بر می‌گیری و این وعده خداوند است که دوست و دشمن به تو تعظیم می‌کند.
تو مرد عمل بودی سردارم، با دل‌های این مردم چه کرده‌اید که بغضشان لحظه به لحظه بیشتر می‌شود، ما امیران زیادی تقدیم انقلاب کردیم از شهید کاظمی تا همت و باکری از زین الدین تا باکری از شیرازی تا خرازی از شوشتری تا حججی و این راه همچنان ادامه دارد سردارم.
حاج قاسم ای آسمانی تر از آسمان، چه خوش سفر کردی از کربلا و کاظمین از مشهد به مقتدای مصلایت در خیابان‌های خرمشهر کنار کارون،تو بگو از قنوت نمازت کنار ضریح ثامن الحجج از آن نجواهای عاشقانه، تو را به حرمت عظمت و اخلاص عاشقانه‌ات واسطه این دعایم شوید که شهادت در راه خدا نصیب من نالایق هم شود.
مرد روزهای سخت، تو فقط مختص ایران اسلامی و محور مقاومت نبودی دل تمام آزادی‌خواهان و دردمندان از شنیدن شهادتت به درد آمده، مردم در سراسر دنیا همدرد ایران اسلامی عزادار قهرمان ملی ما بودند این‌ها همه نشان از جایگاه رفیع تو دارد سردارم.
شکارچی قهرمانم، تو نمونه بارز مردان خاص خدا بودی، تو مصداق بارز آیات قرآنی، با شهادتت خدمت‌گذاریت را تکمیل کردی ما زخون پاک تو نخواهیم گذشت و می‌دانیم که آروزی تو فتح قدس بود پس سردار دلها خون بهای تو فتح مقدس است همان که آروزیت بود هزاران سلیمانی دیگر منتظر امر رهبر هستند تل آویو را با موشک‌های بالستیک ویران کنند.
ماه بلندم، تو مسیرت را انتخاب کرده بودی و تصمیم گرفته بودی دیده نشوی انگار برای شهید شدن باید یک فرمول خاصی را رعایت کرد تا به مقام نشانه علمی عرفان الهی رسید و همه این‌ها در وجود حاج قاسم بود که هشتاد میلیون ایرانی تو را زیر تابوت همراهی کردند و این جاودانه تا ابدیت در اذهان ماندگار است.
یل ایران زمین، تو برای محور مقاومت یک اسطوره بودی، ای مبارز عارف ک به دست شقی‌ترین دشمن به درجه رفیع شهادت رسیدی بدان ما راهت را ایمان و اعتقاداتت را ادامه خواهیم داد، راحت بخواب و بدان فرزندان این مرزبوم و محور مقاومت انتقام تو را خواهند گرفت.
در میان این همه دلتنگی و نبودنت اشک‌های رهبرم کمرم را شکست اما به رهبرم برسان که هنوز هم هستند قاسم سلیمانی‌هایی که از جان و دل در خدمت ولی امرشان هستند و تا آخرین نفس آرمان‌ها و اهداف قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند و ما تقاص اشک‌های رهبرمان را با نابودی اسرائیل جبران خواهیم کرد، ایران اسلامی یکپارچه سلیمانی تا پای جان کنار رهبرم ایستاده است.
تو چقدر فاتحانه جنگیدی آرام بخواب سردارم جهاد ادامه دارد، شهادت تو نقطه عطفی شد در ایران اسلامی و ما منتظر آن انتقام سختیم هستیم و قطعا وعده خدواند محقق خواهد «ان الباطل کان زهوقا»، رزمندگان شجاع نیروی هوافضا سپاه طی عملیاتی موفق بنام شهید سلیمانی با رمز مقدس «یا زهرا» با شلیک ده ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین الاسد را در هم کوبیدند و این فقط یک سیلی به دشمن بود و ما منتظر انتقام سخت هستیم.
و اما با بسم‌الله قاصم‌الجبارین شروع می‌کنیم برای شروع دیگر جبهه مقاومت با حضور مرد شامی سردار قاآنی و در کنار او به تمام جاه‌طلبی‌های آمریکا پایان خواهیم داد، سردار قاآنی ما منتظر تحقق وعده‌ات هستیم آن وعده‌ای که گفتی: کمی صبر کنید و با چشمان خود اجساد شیطان بزرگ را در خاورمیانه خواهید دید، امیدواریم همانند وعده‌های حاج قاسم که کمتر از سه ماه داعش را از منطقه بیرون کرد این وعده شما هم به زودی عملی شود.
سردار قاآنی، انتظار داریم با صلابت سلیمانی اندیشه سلیمانی را پیش ببرید و ما چقدر امیدواریم به وعده‌های سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش، نشان بده به ما اعداد 5 و 2 به کجا تعلق می‌گیرد، سردار سلامی، قهرمان محبوبم، عاشقان سردار در انتظار انتقام سخت لحظه شماری می‌کنند، همه ما انتقام خون چهره جهانی را خواهانیم.
و اما بزرگ مرد حشد‌الشعبی ابومهدی المهندس تو بر فراز بهشت طواف داده شدی و به دیدار خدایت رفتی، تو با آن همه بزرگی‌ات خودت را سرباز حاج قاسم خطاب می‌کردی ما رهرو شما هستیم و مطمئن باشید خونتان پایمال نخواهد شد.
سلیمانی عزیزم تمام خدمت‌هایت یک طرف خون به ناحق ریخته‌ات یک طرف، فرمانده مدافع حرم، سردار پرصلابت، تا ابد بر آرمان‌هایت خواهیم ماند، ممنونم بخاطر رشادت‌هایت برای کشورم، اسطوره تاریخ درود و هزاران درود خداوند بر هتو ای نماد عزت شکوه و اقتدار، تو یک اسوه شدی برای جهانیان هر گاه نام عزت می‌آید نام حاج قاسم می‌آید.
با همه این نوشته‌ها هرگز باور نمی‌کنم رفتنت را، فرمانده دلاورم حاج قاسم، با شهادت تو تداعی انقلاب 57 در ایران اسلامی زنده شد تاریخ تاکنون چنین تشییع جنازه ای به خود ندیده بود ما اگر یک قاسم از دست دادیم هزاران قاسم دیگر داریم نامت تا ابدیت بر قلب‌هایمان جاودانه خواهد ماند، ما مسیرت را ادامه خواهیم داد و برای تحقق آرمانهایت تا پای جان تلاش خواهیم کرد، راحت بخواب سردارم حرم بی‌مدافع نمی‌ماند،شهادت گوارایت سردارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1