کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

زارعی در جمعی از اصلاح طلبان بویراحمد و دنا: قدرت طلب نبودم بلکه نوکر مردم بودم / جواب نقد و تخریب را با بدی ندادم / از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم بر خلاف دیگران

22 بهمن 1398 ساعت 16:57

جمعی از اصلاح طلبان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند.


جمعی از اصلاح طلبان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز گذشته (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) جمعی از اصلاح طلبان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند.
زارعی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی ایران شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف هستیم. هم به لحاظ سیاسی و هم به لحاظ عمرانی و آبادانی ما شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم. خوب یک بحث اقتصادی داریم که در این زمینه مشکلاتی هست. یقیناً همه باید این موضوع را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و بارها هم در صحبت‌های رهبر معظم انقلاب بوده و هست.
وی در ادامه گفت: نظام اسلامی ایران بر اساس آموزه‌های شیعی و سیاسی و ولایت فقیه شکل گرفته است. مشارکت سیاسی، انتخابات، گردش نخبگان، توزیع قدرت شاخص‌هایی است که در نظام مردم سالاری اسلامی می‌گنجد. و الحمدلله به برکت نظام مقدس اسلامی که ثمره خون هزاران انسان پاک هست. شاهد توسعه سیاسی و نقش مردم در سرنوشت خودشان هستیم.
وی گفت: بنده هم معتقدم که باید تمام فعالیت‌ها در مسیر رفاه و آسایش مردم باشد. چه فعالیت‌های سیاسی و چه فعالیت‌های عمرانی، یعنی همواره باید در کارهایمان مردم را مدنظر قرار دهیم. خوب در این 8 سال گذشته هیچ گاه نظرمان را بر کسی تحمیل نکردیم. بنده معتقد به نشاط سیاسی و اینکه جوانان، مردم، نخبگان و دانشگاهیان آزادانه حرف‌شان را بزنند. در این مدت گذشته هیچ وقت از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم. هیچ نقد و یا انتقاد را با بدی جواب ندادم. من معتقدم به فضای آزاد البته در چارچوب قانون و اسلام. 
زارعی گفت: شبانه روز پیگیر کارهای مردم بودم، این را وظیفه خودم می‌دانستم، هیچ وقت بین خودم و مردم فاصله‌ای ایجاد نکردم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در پایان گفت: بعضی‌ها سیاست را اینگونه تعریف می‌کنند، یعنی قدرت گرایی و قدرت طلبی. اما بنده هیچ وقت قدرت طلب نبودم و خودم را نوکر این مردم می‌دانم.


کد مطلب: 417680

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417680/2/زارعی-جمعی-اصلاح-طلبان-بویراحمد-دنا-قدرت-طلب-نبودم-بلکه-نوکر-مردم-بودم-جواب-نقد-تخریب-بدی-ندادم-هیچ-رسانه-ای-شکایت-نکردم-خلاف-دیگران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1