تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۴۱۷۶۷۳
در جمعی از اقشار مختلف مردم مطرح شد

منتظریان: مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند / جماعتی ناکارآمد معیشت مردم را دچار مشکل کرده‌اند ( + تصاویر)

۲
کبنا ؛«نادر منتظریان» صبح امروز (سه شنبه 22 بهمن ماه 98) در جمعی از مردم جلیل با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در کنار انقلاب بودند و تنها حکومتی که مردم این استان مقابل او نبودند همین نظام اسلامی بوده است.
نامزد ائتلافی جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: افتخار می‌کنم کاندیدای انتخابات در نظام جمهوری اسلامی هستم، بعضی وقت‌ها در بعضی از جاها شاهد تبعیض و یا بی‌عدالتی در توزیع اعتبارات و امکانات و ... هستیم. در حکومت اسلامی هستیم  مردم باید طعم شیرین عدالت را بچشند نه طعم تلخ بی‌عدالتی و تبعیض را.
وی ادامه داد: امروزه جماعتی ناکارآمد مشکلاتی  ایجاد کردند که مردم در معیشت  دچار مشکل هستند، مردمی که در هر کوی و برزنی که حضور پیدا می‌کنیم قبور مطهر شهدایشان زیارتگاه مردم شهدا است عزت این ملت باید حفظ شود نه اینکه به نان شبشان محتاج شوند.
 منتظریان ادامه داد: کسانی که بر کرسی مجلس تکیه می‌کنند باید بدانند این صندلی‌ها حاصل خون ۸۰۰ تا ۱۰۰ هزار شهید است، این مسوولان بی‌عرضه‌ای که مردم را چنین گرفتار کرده‌اند باید بدانند مردم اجازه نمی‌دهند انقلابی که حاصل تفکر و خون شهدا است از دست برود و این اوضاع ادامه یابد.
وی ادامه داد: جریان انقلاب همه را زیر پرچم خود دارد لازم است همه ما در تمام صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات حضور پیدا کنیم و انقلابی که با خون شهدا آبیاری شده را حفاظت کنیم.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا در ادامه با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: این نظام بن‌بست ندارد هر حکومتی به  پایان برسد این انقلاب که نسخه قرآنی دارد به پایان نمی رسد نباید به واسطه ناکارآمدی امثال ماها انقلاب ناکارآمد جلوه داده شود.
وی ادامه داد: امروزه  حضور نیروهای انقلابی از هر زمان دیگری ضروری‌تر است باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و نمایندگان بین‌المللی داشته باشیم نه نمایندگانی که پشت سر یک زن غربی پنهان می‌شوند.
منتظریان با بیان اینکه همه حرف‌هایی که زدم ریشه در دین و انقلاب دارد، افزود: در صورتی که اکثریت مجلس آینده از جریان انقلاب باشند مجلسی ایثارگر و پرچالش است چرا که باید در برابر باند مافیایی قد علم کنند، نمایندگان مجلس باید فقط وامدار مردم باشند و مانند شهدا از جان خودشان بگذرند.
کاندیدای نهایی جریان انقلابی بویراحمد و دنا عنوان کرد: دارای یک کارنامه شفاف هستم اگر ۳۷ سال خدمت کردم یک نقطه سیاه در کارنامه سفیدم نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

حامد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر سوم می شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم به متخصص اعصاب و روان مراجعه کن
Borna
Iran, Islamic Republic of
فوقش به امدازه دور قبل ستار رای بیاره، که بازم کافی نی😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
من تربه وش نیکنه
Iran, Islamic Republic of
زنده بادحاج منتظریان که دل رقیب رو بدجور لرزونده
سپيدار اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
پرچم توسعه ووحدت دهه اينده گام دوم انقلاب قطعا دردستان سرداري از خانواده اولين معلم شهيد استان وانقلابي اصيل دكتر روشنفكر خواهد بود ...با احترام وافر :جناب منتظريان كه نيروي هدايت خواه وحسيني هست با ضعف هاي بيشتر وزارعي هم كه هشت سال رزومه ش مشخصه .....دوتاشون هيچ برنامه وتيمي نو جوان وپيشرو براي اينده ندارند بلكه در دانشگاه ياسوج،انتصابات طايفه اي وقومي در .....خواهد بود
جلیل
Romania
په کو جلیلی؟؟؟
اینا که همونایی هستن که هر روز باهات میگردن هیچ تغییری هم نمیکنن
دوراندیش
Iran, Islamic Republic of
عزیزان من حاج نادر منتظریان، یک شخصی هست که دارای ویژگیهای شخصیتی و شغلی خاص که میتواند در سطح عالی مملکتی برای احقاق حقوق مردم ما راهگشا باشد...مجلس تنها نیاز به نفس کش نداره بلکه نیاز به یک فرد آگاه و مسلط و دارای بیان مقتدرانه نیازمنده...بیایید منتظریان را انتخاب کنید.ه.
ندای وحدت
Iran, Islamic Republic of
اگه آقای منتظریان گوش ایکنه همیسو به نفع روشنفکر بکشه کنار
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1