تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۴۱۷۶۶۷
کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی 22 بهمن در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛مراسم یوم الله 22 بهمن امسال با حضور پرشور آحاد مردم، بازاریان، کارکنان دولت، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی با شکوه هرچه تمام تر در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

مشاور معاون قوه قضائیه با بیان اینکه باید اقتصاد بدون نفت را پایه گذاری کنیم، گفت: باید بازوان رهبری را یاری دهیم و باید مجلس انقلابی و دولتی انقلابی داشته باشیم.
محمد  وحدتی در سخنرانی پایانی راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در گچساران گفت: مهمترین دستاورد این انقلاب بستر سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت است.
وی افزود: قرآن نقشه راه ماست و باید به درستی به آن عمل و پیاده شود و خداوند بر بشر منت گذاشته و به کمتر از قرآن برای هدایت بشر اکتفا نکرده است.
وحدتی تصریح کرد: متاسفانه در برخی جوامع این رکن اصلی هدایت بشر کنار گذاشته شده و بشریت روی نجات و صلاح را نمی بینند، مگر در صورت ظهور آن امام‌معصوم و لذا مهمترین اولویت جامعه بشریت کاری است که شرایط ظهور آن امام معصوم هرچه زودتر فراهم شود.
 مشاور معاون قوه قضاییه عنوان کرد:علت غیبت قائم(عج) جامعه است و هر وقت جامعه مستعد شد و شرایط فراهم شد منجی هم‌ می آید و در کار او شکستی نیست چرا که آخرین ذخیره الهی است.
وی ادامه داد: عزیزان افتخار ما به این است که انقلاب ما بستر سازی برای این تحول عظیم را قرار داده است و برخی‌ها معتقدند که ما در گرفتاری های خودمان‌گیر کرده ام و چگونه می خواهیم بشریت را نجات بدهیم؟!!و چه اتفاقی باید بیافتد که در قدم اول ملت ها دوست را از دشمن تشخیص بدهند و مسئله دشمن شناسی را باید مورد توجه قرار دهند.
وحدتی اظهار کرد: قبل از انقلاب گرگ ها، لباس چوپان بر تن کرده بودند و تفکرات و ایسم های مختلفی را در سراسر جهان بوجود آورده بودند که انقلاب اسلامی نقاب را از چهره  آنها زدود.
 وحدتی افزود: حضرت امام فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است که مشاهده می‌کنیم که روز به روز این مسئله عمق بیشتری پیدا می کند، اگر چه آمریکا برای اینکه اسلام را بدنام کند داعش را طراحی کرد.
 مشاور معاون  قوه قضاییه تصریح کرد: شما براین قدرت شیطانی غلبه کردید که این اقدام به مراتب سختر از قدرت نظامی آنهاست و آمریکایی ها اگر در جایی ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند عقب افتاده ترین ملت ها هم به آنها می خندد که اینها دروغ می‌گویند و مردم می دانند اینها نجات بخش نیستند.
وی عنوان کرد: قبل از انقلاب، کمونیسم چه جولانی می داد و دانشگاه های ما را تسخیر کرده بودند و انقلاب چهره از آنها برداشت و امام فرمودند که نه آمریکا و نه شوروی و در آن پیام معروف حضرت امام راحل به گوروانچوف نوشتند که صدای خرد شدن استخوانهای مارکسیسم به گوش می رسد.
وی افزود: سه سال بعد از پیام حضرت امام(ره) شاهد تحقق این پیش بینی بودیم و شوروی فروپاشید؛ اما قدم اول این است که ملت ها بدانند که این راه ها بن بست است و دین باید توانمندی خودش را نشان دهد و کل بشریت را نجات دهد چرا که آنها دین را ضد پیشرفت بشریت قلمداد می کردند و شما ۴۱سال در مقابل همه قدرت های استکباری ایستاده اید و امروز سرعت پیشرفت علم در ایران از همه جا جلوتر است.
وحدتی بیان کرد: نکته بعد ایجاد امید در دل مردم است و ما الگو نشان دادیم و به همه جهان این را ثابت کردیم که می شود مقابل استکبار ایستاد، هر کسی به این ریسمان چنگ بزند شکست ناپذیر خواهد شد و شهید سردار سلیمانی خدمات ارزنده ای به جهان اسلام تقدیم کردند.
مشاور معاون قوه قضاییه تصریح کرد: در گذشته ارتش های عربی چندین جنگ مقابل اسرائیلی کردند و کاری هم‌ از پیش نبردند و رسما صهیونیست ها می گفتند که نیل تا فرات از آن ما خواهد بود و قدرتمندترین ارتش جهان را داریم و تا همین اخیر هم مهمترین تامین کننده نفت اسرائیل مصر بود که با انقلاب اسلامی این موج به سمت لبنان و سرزمین های اشغالی رفت و انقلاب اسلامی الگوی مبارزه را به آنها یاد داد.
وی افزود: صهیونیست ها در جنگ های ۳۳روزه و جنگ های دیگر، شکست های سنگینی از حزب الله خوردند برخی به آمریکایی فشار آوردند که ریشه همه این شکست ها از ایران اسلامی است اما کور خواندند و مجدد شکست ها خوردند.
 مشاور معاون  قوه قضاییه تصریح کرد: انقلاب الگوی مبارزات را به جهانیان و آزادی خواهان یاد دادند و اسرائیل ، امریکا ، اروپا و کشورهای مرتجع عربی برنامه ریزی کردند و به غزه حمله کردند و چند نقطه حماس را زدند و اما بعد از ۲۳روز دست را بالا بردند و بعد در جنگ ۸روزه و نیز در جنگ ۵۰روزه شکست های سنگینی از فلسطینی هامتحمل شدند.
وحدتی گفت: اما بعد ها وضعیتی در کشورهای عربی اتفاق افتاد و آمریکایی هاخواستند تا از این فرصت ها استفاده کنند و از ۳۳ملیت آدم در سوریه ریختد و داعش را بوجود آوردند،کار دولت سوریه به آخر رسیده بود و مقام‌معظم رهبری فرمودند که بشار باید حفظ شود و با همت سردار سلیمانی این مهم محقق شد و امریکایی ها با ذلت چه شکست های را متحمل شدند و ما به آنها الگوی مقاومت را یاد دادیم .
وی افزود: پنج سال است که آمریکایی ها و قدرت ها را اینگونه یمنی ها زمین گیر کرده اند ؛ شما در دوره حساسی از تاریخ بشریت درحال زندگی هستید و نقطه کانونی این حوادث ایران اسلامی است و ائمه معصوم علیهم السلام خبر انقلاب شماها را داده بودند و وقتی پیامبر خبر از شماها می داد اینجا خبری از اسلام نبود.
 مشاور معاون  قوه قضاییه اذعان کرد: حاجیان را در کنار کعبه وقتی که اعلام ‌برائت می کردند آل سعود آنها را با گلوله جواب می دادند در عراق می گویند اگر ایران نبود و حاج قاسم نبود آمریکایی دمار از روزگار ما در می آوردند که در کل منطقه نیز چنین ادعایی مطرح می شود.
وی تصریح کرد: مردم قدر انقلابشان را می دانند اما مشکلاتی هم داریم، نظامی که چنین اقتداری دارد و کشوری که چهل سال قدرت های استکباری به اقتدارش اعتراف کرده اند، پس آیا این‌ مشکلات زیبنده این نظام است؟، آیا حق مردم ما این است؟ آیا این مشکلات قابل رفع نیست؟.
وحدتی اظهارکرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جواب رفع این مشکلات داده شد و اینکه مشکلات ریشه در ضعف مدیریت داخلی دارد و این موارد را گردن آمریکا نندازید که اگر درست عمل کنیم این توطئه را به فرصت تبدیل می کنیم.
 مشاور معاون قوه قضاییه تصریح کرد: شهید سلیمانی تهدید ها را تبدیل به فرصت می کردند، در دفاع مقدس با ۴۶کشور مقابله می کردیم و رزمندگان ما با تکیه برمدیرت انقلابی تهدید ها را به فرصت تبدیل کردندو خرمشهر ها را نیز فتح کردند، رهبری فرمودندکه با تکیه بر مدیریت جهادی و اقتصادی می توان بر مشکلات نایل آمد درحالی بیشترین تحریم ها متوجه صنایع نظامی ماست و پیشرفت های زیادی در صنایع نظامی نیز داریم.
وی تصریح کرد: امروز فرزندان این انقلاب موشک های بالستیک می سازند و زیر دریایی مدرن درست می کنند، اما نمی شود وضعیت این پراید را درست کرد؟ چرا که آنجا مدیریت انقلابی و جهادی بوده است؛ نباید فکر کرد که مشکلات از انقلاب و از دین است بلکه مشکلات از فاصله گرفتن از انقلاب است.
وحدتی  اذعان کرد: این مشکلات حل می شود و راه حل مشکلات برپایه یک دولت جوان و انقلابی است و این دست شما مردم را می بوسد ، من هم‌یک رای دارم اما همین یک رای ها خیلی اثر گذار هستند.
 وی ادامه داد: مقام معظم رهبری سیاست های کلی نظام را ترسیم می کنند و آن بازوانی که باید این نقشه را اجرا کنند ما انتخاب می کنیم و آن منتخب ماست که بر اساس سلیقه وزرا را تایید می کند.
وحدتی تصریح کرد: این وظیفه نماینده است که از وزیر پاسخ بخواهد و یا او را در صورت ضعف برکنار کند و طبق قانون وظیفه دارد و این نماینده را ما انتخاب می کنیم و باید قدر تک تک آرای خود را بدانیم، آن جوانی که امروز در خیابان عصبانی است بداند آیا آن روزی که داری رای می دهی این مسایل را در نظر می گیری که چه کسی دلسوز تر و خدمت گذارتر است و چه کسی انقلابی است.
 مشاور معاون قوه قضایه ادامه داد: من و شما هستیم که این آقایی که این گونه ادعای نوکری مردم می کند را انتخاب می کنیم باید ادعایش را اثبات کند ما خودمان سرنوشتمان را انتخاب می‌کنیم و بدانید ما در این کشور هیچ بن بست و مشکلی بدون حل نداریم و دشمن از همیشه ضعیفتر است و امروز فرصت هایی داریم که هرگز نداشته ایم.
وحدتی تصریح کرد: جنگ اقتصادی آمریکا ، روسیه و چین برای ما فرصت است و عراق و سوریه امنیتش را مدیون شما می داند و اولویت فرصت های اقتصادی این کشورها بر عهده شماست و چرا مدام نگاه به غرب است.
وی خاطرنشان کرد: باید اقتصاد بدون نفت را پایه گذاری کنیم ،ما در منطقه قدرتی هستیم و یک روز آمریکایی ها هواپیمای ما را در خلیج فارس زدند و اما امروز پیشرفته ترین هواپیمای آنها را زدیم و ماباید بازوان رهبری را یاری دهیم و باید مجلس انقلابی و دولتی انقلابی داشته باشیم.

سپاه پاسداران آمریکا را ذلیل کرده است/ زهی خیال باطل که مقاومت پس از سردار شکست بخورد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا فکر می‌کند با شهادت سردار سلیمانی مقاومت شکست می‌خورد، زهی خیال باطل!
 راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و بزرگداشت سردار شهید سلیمانی امروز با حضور باشکوه مردم در دهدشت برگزار شد.
احد جمالی در جمع مردم در تبیین جایگاه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: نقطه عطف انقلاب ایران در 15 خرداد ماه 1342 جرقه خورد.
عاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد انقلاب ایران را شامل سه مرحله دانست و گفت: مرحله اول شکل گیری و تکوین بود مرحله دوم پیروزی و تثبیت و مرحله سوم فرهیختگی و بالندگی.
وی اضافه کرد: اکنون در مرحله سوم یعنی بالندگی قرار داریم و مقام معظم رهبری از آنب ه گام دوم انقلاب نام بردند.
جمالی با اشاره به شیطنت‌های امریکا با بیان اینکه هزینه‌های سنگینی از ملت ما در این راستا گرفته‌اند، یادآور شد: شهدای ترورهای ناجوانمردانه که توسط منافقین بر این‌ مردم تحمیل شد،شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب شدند.
جمالی افزود:در چهل و یکمین سال انقلاب هزینه‌های سنگینی دادیم؛ ادامه محاصره اقتصادی و ترور مالک اشتر زمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ظلم‌هایی است که امریکا بر ما تحمیل کرد.
وی در تبیین ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: هر جا صدای ستمدیده‌ای بلند می‌شد و ظالمی ظلمش گل می‌کرد این شخصیت والامقام بود که همچون مولایش علی(ع) مدافع مستضعفین و خار چشم ستمگران بود.
جمالی تصریح کرد: امریکا فکر می‌کند با شهادت این چنین شخصیتی مقاومت شکست خواهد خورد اما زهی خیال باطل.همه جوانان ما ظرفیت قاسم سلیمانی شدن دارند.دشمن فکر می‌کرد با رفتن سلیمانی قضیه تمام است اما همه دنیا مشاهده کردند تشییع جنازه این شهید عالیقدر که در دنیا بی نطیر بود سرمایه اجتماعی معنوی برای نظام و حاکمیت اسلامی ایران ایجاد کرد.
وی با تشریح موفقیت‌های ایران در عرصه‌های گوناگون بیان داشت: در عرصه‌های مختلف به کوری چشم استکبار و دشمنان نادان می‌درخشیم و در عرصه نظامی نیز سپاه پاسداران امریکا را ذلیل کرده است.
جمالی از جوانان به ذخیره اصلی مدیریت مملکت نام برد و گفت: با وجود چنین جوانانی بر آن هستیم که بر مبنای علم آموزی از اقتصاد نفتی خارج شویم. شرکت‌های دانش بنیان اقتصاد ما را در وابستگی نفتی خارج کند.
وی اضافه کرد: تامین اقتدار علمی از برنامه‌‌های اساسی ملت ماست، توسعه پایدار بر مبنای اقتصاد دانش بنیان، ایجاد پارک‌های علم و فناوری، حمایت از مراکز دانشگاهی، استفاده از نخبگان جامعه جهت رفع دیوان سالاری اداری
و استفاده از جوانان نخبگان باعث خواهد شد به جای اینکه بحران‌ها ما را مدیریت کنند ما بحران‌ها را مدیریت کنیم.
این مسؤول ادامه داد: وظیفه حکومت بر مبنای سخنان رهبری رضایتمندی مردم باید باشد. سیاست بایستی در خدمت پیشرفت کشور باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفند ماه گفت: در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم،دوم اسفند ماه با توجه به وضعیت خاص زمانی چشم همه دنیا به این کشور است زیر ذره‌بین بین الملل هستیم.منتظرند حضور ملت ایران پای صندوق رای را ببینند.
وی با تأکید بر اینکه انتخاباتی در شان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، تصریح کرد:بنا به فرموده امام راحل میزان رای ملت است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب آرای نردم حق‌الناس است؛ ما بر آنیم که به عنوان‌ مجری قانون انتخابات با ایجاد امنیت تمام و کمال سلامت انتخابات را و شفافیت انتخابات را تضمین کنیم.
احد جمالی انتخابات را صحنه نشاط و مشارکت سیاسی ملت خواند و افزود: این‌ مسئله رقم نمی‌خورد الا با همکاری همه عزیزان.

وی با اشاره به اینکه مردم غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست مشارکت در انتخابات طی همه ادوار را دارند، گفت: با مشارکت هر چه بیشتر در عین سلامت و صبوری سرمایه اجتماعی بالاتر از قبل برای نظام رقم خواهد خورد.

جولان پزشکان هندی و پاکستانی در زادگاه خواجه‌نصیر و بوعلی
خطیب 22 بهمن در شهر یاسوج گفت: تا پیش از انقلاب در همین بیمارستان شهید بهشتی کنونی یاسوج پزشک سیک هندی مردم را معالجه می‌کردند در کشوری که بوعلی و خواجه نصیر تربیت کرده بود و در ابعاد مختلف تحقیر شده بودیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در سخنرانی ۲۲ بهمن شهر یاسوج با بیان این که در دوره پهلوی ذلت ها تشدید شد و زخم‌های زیادی بر پیکر ملت وارد شد گفت: فقر و نداری بر کشور حاکم شد در حالی که کشور ظرفیت‌های بالایی داشت که نشات گرفته از بی عرضگی زمامداران پهلوی بود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بیت‌المال توسط بیگانگان چپاول می‌شد و شجره خبیثه پهلوی روز بر روز بر ذلت را این کشور می‌افزود و اگر در جایی کسی به مقابله با این گفتمان برمی‌خواست سرکوب می‌شد.
وی گفت: در دوره پهلوی اول خبیث‌ترین شخص را بر این ملت حاکم کردند و ملت نتوانست تحمل کند و در دوره پهلوی دوم هم فقر و ذلت بیش از پیش بر ملت و کشور حاکم شد در حالی که در دوره صفویه در دنیا بهترین اقتصاد را داشتیم.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: دوره قاجار هم مثل پهلوی شمشیر را این قدر بی مهابا گردن دین نگذاشتند و در این دوره بود که حجاب را برداشتند و اگر دیروز رنج نان داشتیم در این دوره رنج دین هم پیدا کردیم.
حسینی گفت: در دوره رضاخان در روز عاشورا کاروان شادی راه انداختند و تمام شعائر دینی را کنار گذاشتند و در ماه مبارک رمضان سفره شراب‌خواری ‌گشودند و وزیر آموزش و پرورش کشوری که شیعه ۱۲ امامی بوده یک بهایی بود.
نماینده ولی فقیه گفت: ناموس ملت به تاراج رفت و مردم این صحنه‌ها را دیدند و نتوانستند تحمل کنند و در میان این همه رنج یک فریاد آسمانی بلند شد کسی که رنج‌ها و اشک‌های این ملت را دیده بود و این فریاد یک عابد زاهد بود که ملت را بیدار کرد.
وی گفت: فریادی از سرزمین عاشورا بود و این فریاد را جدش امام حسین(ع) هم سر داده بود و مردم این ندا را که بوی حسین و علی می‌داد شنیدند فریادی که بوی رهایی از غل و زنجیر استعمار می‌داد و در این راه مبارزه و جهاد کردند و خون دادند و خداوند هم آن ها را یاری کرد و حکومت پهلوی سرنگون شد و آغاز حکومت نور شروع گردید که روز پیروزی اخلاق و مهربانی و انسانیت و اسلام بر ظلم و استبداد و برهنگی و ذلت بود.
خطیب 22 بهمن گفت: در جمهوری اسلامی به قله‌های عظیم علم رسیدیم و مشارکت مردم در همه امور جامعه دستاورد بزرگ بود که از عالی ترین مسوول تا پایین با مشارکت مردم انتخاب می‌شوند.
وی گفت: در حوزه پزشکی رشد و شکوفایی داشتیم در حالی که تا پیش از انقلاب در همین بیمارستان شهید بهشتی کنونی یاسوج پزشک سیک هندی داشتیم در کشوری که بوعلی و خواجه نصیر تربیت کرده بود و در ابعاد مختلف تحقیر شده بودیم.
حسینی افزود: در برق و گازرسانی وضعیتی نداشتیم در حالی که تنها ۵ شهر گازرسانی بود امروز بالاتر از ۱۰۰۰ شهر گازرسانی شده و کمتر جایی در کشور داریم که گازرسانی نشده باشد در بحث آب اکنون ۹۶ درصد مردم آب آشامیدنی سالم دارند اما در آن دوران تنها ۳۰ درصد از روستاها آب داشتند.
خطیب 22 بهمن یاسوج گفت: امروز جمهوری اسلامی ضریب نفوذ بالایی دارد و علی رغم فشار و تحریم حداکثری روز به روز باشکوهتر و با عظمت‌تر حرکت می‌کند و امرروز در همه شاخصه‌ها رتبه بالایی داشته و در منطقه و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم که به برکت استقرار نظام اسلامی است.
وی گفت: با تجربه‌هایی که در طول تاریخ داشته‌ایم، فهمیده‌ایم که هزینه تسلیم بسیار بیشتر از مقاومت است و به واسطه همین امر اکنون روی پای خود ایستاده‌ایم و اکنون مقدمه‌ای برای ظهور بزرگ هستیم چرا که آرمان‌ها و اهداف بزرگی داریم هر چند که دشمنان سختی داریم اما چون ملتی حماسی هستیم در مقابل قدرت‌ها می‌ایستیم و هرگز تسلیم نمی‌شویم و پوزه استکبار را به خاک می‌مالیم.
حسینی خاطرنشان کرد: طرفداران آمریکا بدانند که این رژیم به انتهای خود رسیده و رژیم کودک‌کش هم به پایان خود نزدیک شده و امروز وظیفه داریم برای رسیدن به اهداف خود این شجره طیبه الهی را حفظ کنیم خون‌های زیادی بر زمین ریخته شده همچون خون حاج قاسم که باید از این خون‌های پاک حفاظت کرد خونی که ملت را به صحنه آورد و موجی ایجاد شد که دشمن را به وحشت آورد.

در روز 22 بهمن مردم شهر سی سخت  از دو مسیر فلکه الله و پل سیل بند متفاوت تر از هر سال در این جشن بزرگ انقلاب حضور پیدا کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل نفرت و خشم خود را به آنها نشان دادند.
مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در حاشیه این مراسم گفت: از حضور همه مردم به خاطر حضور در این راهپیمایی تشکر می‌کنم و سر تعظیم فرود می آورم چرا که با حضورشان نشان دادند که مردم پای انقلاب و امامشان  هستند و می‌مانند.
وی گفت: امروز بعد از 41 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب با شهادت حاج قاسم سلیمانی طرح ها و توطئه های آمریکا و استکبار جهانی و صهیونیسم با شکست مواجه شد و به امید خدا خاورمیانه جدید را با ماهیت انقلاب اسلامی می سازیم و مقاومت فعال اسلامی در برابر ظلم و استکبار جهانی ادامه خواهد داشت تا صدای شکسته شدن پایه های کاخ سفید و صدای افول روسیاه عالم آمریکا و اسرائیل کودک کش را خواهیم دید و شنید.
مصباح‌نژاد عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما در هیچکدام از قالب های فکری و نظری رایج در دنیای بشری نمی‌گنجد چرا که ماهیتی مستقل و اسلامی دارد که دارای این ویژگی هاست (جامعیت) چون اسم دین خاتم و جامع است فلذا انقلاب اسلامی هم جامع است یعنی در آن عدالت، معنویت ،آزادی، سعادت و هدایت انسان ها لحاظ شده که بدون مکتب دینی خودش یک مکتب و ایدئولوژی و راه سوم دارد.
 
 























 
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن باشکوه تر از همیشه با حضور اقشار مختلف مردم در دیشموک برگزار گردید.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن تشکر از حماسه آفرینی مردم دیشموک گفت: امروز روزی است که شما مردم به خوبی دین خود را به امام و انقلاب و رهبری نشان دادید.

وی افزود: از حضور شما مردم همیشه در صحنه دیشموک به خاطر خلق این حماسه عظیم در روز جشن 41 سالگی انقلاب تقدیر و تشکر دارم.
حجت الاسلام امرالله اندرزیان خطیب مراسم یوم الله 22 بهمن شهر دیشموک گفت: کشور ما در قبل از انقلاب کشوری مستقل نبود.
وی افزود: شاه ما حتی نخست وزیر را به دستور آمریکایی ها عوض می‌کرد سران سه کشور مقتدر جهان در ایران جلسه تشکیل دادند ولی شاه ایران خبردار نشد.

اندرزیان ادامه داد: خود شاه می‌گفت مرده شور ببرد این سلطنت را در دنیا هیچ کشوری اجازه فرستادن حتی یک ترقه به سمت آمریکا را ندارد ولی در زمان انقلاب اسلامی موشک های نقطه زن ما پایگاه آمریکایی عین الاسد را با کمترین دقت می زند.

خطیب مراسم یوم الله 22 بهمن دیشموک گفت: در حال حاضر کشور ما در دنیا عزیز است.حاکمیت الهی کشور را در همه زمینه ها به پیش می برد؛ در این 41 سال تجربه های گران سنگی را به دست آوردیم و الان جزء قدرت های برتر منطقه هستیم.

اندرزیان افزود: فتح الفتوح ایران اسلامی تربیت نیروهایی همچون حاج قاسم سلیمانی است،کشور ما رکورد دار شتاب در پیشرفت  های علمی و فناوری، هسته ای، هوافضا و نانو را دارد که در سطح جهان در این زمینه ها جزو کشورهای اول تا دهم دنیا هستیم.

حجت الاسلام اندرزیان ادامه داد: کشور ایران در زمان انقلاب اسلامی سرآمد خدمات رسانی اجتماعی ، حرکت های جهادی و نظامی مبتنی بر تعالیم اسلام و مردم سالاری دینی است.

گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور باشکوه و پرشور عموم مردم دیشموک اعم از پیر و جوان، مرد و زن،کوچک و بزرگ و اقشار مختلف برگزار شد.


 
راهپیمایی 22 بهمن در دیشموک
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهردیشموک ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حماسه آفرینی مردم دیشموک گفت: امروز روزی است که شما مردم به خوبی دین خود را به امام و انقلاب و رهبری نشان دادید.
وی افزود: از حضورتک تک شما عزیزان و مردم همیشه در صحنه دیشموک به خاطر خلق این حماسه عظیم در روز جشن 41 سالگی انقلاب تقدیر و تشکر دارم.
حجت الاسلام امرالله اندرزیان خطیب مراسم یوم الله 22 بهمن شهر دیشموک گفت: کشور ما در قبل از انقلاب کشوری مستقل نبود.
وی افزود: شاه ما حتی نخست وزیر را به دستور آمریکایی ها عوض می‌کرد سران سه کشور مقتدر جهان در ایران جلسه تشکیل دادند ولی شاه ایران خبردار نشد.
اندرزیان گفت: خود شاه می‌گفت مرده شور ببرد این سلطنت را در دنیا هیچ کشوری اجازه فرستادن حتی یک طرقه به سمت آمریکا را ندارد ولی در زمان انقلاب اسلامی موشک‌های نقطه زن ما پایگاه آمریکایی عین الاسد را با کمترین دقت می‌زند.
خطیب مراسم یوم الله 22 بهمن دیشموک گفت: در حال حاضر کشور ما در دنیا عزیز است حاکمیت الهی کشور را در همه زمینه‌ها به پیش می برد؛ در این 41 سال تجربه‌های گران سنگی را به دست آوردیم و الان جزء قدرت های برتر منطقه هستیم.
اندرزیان افزود:فتح الفتوح ایران اسلامی تربیت نیروهایی همچون حاج قاسم سلیمانی است،کشورما رکورد دار شتاب در پیشرفت  های علمی و فناوری ، هسته ای،هوافضا و نانو را دارد که در سطح جهان در این زمینه ها جزو کشورهای اول تا دهم دنیا هستیم.
حجت‌الاسلام اندرزیان گفت: کشور ایران در زمان انقلاب اسلامی سرآمد خدمات رسانی اجتماعی ، حرکت های جهادی و نظامی مبتنی بر تعالیم اسلام و مردم سالاری دینی است.
گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور باشکوه و پرشور عموم مردم دیشموک اعم از پیر و جوان،مرد و زن ،کوچک و بزرگ و اقشار مختلف مردم برگزار شده است.


راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت 10صبح در قلعه رئیسی با حضور باشکوه مردم این شهر برگزار شد.
قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه چاروسا به طور گسترده، پرشور و حماسی در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.




حضور اقشار مختلف از کودک، پیر، جوان، نوجوان، دانش آموز، دانشجو، کارگر، معلم و کارمند در راهپیمایی امروز بدون از هیچ گونه جناح بندی و گروهی مردم شهر قلعه رئیسی در 22 بهمن شرکت کردند.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم ولایت مدار و شهیدپرور باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شد.




مراسم راهپیمایی قلعه رئیسی از میدان امام حسین(ع) این شهر تا گلزار مطهر شهدای شهر قلعه رئیسی ادامه داشت که شرکت کنندگان با شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا حسین(ع)" اعلام حمایت همه جانبه خود را از انقلاب و نظام اعلام کردند.
همچنین مردم و خانواده شهدا با در دست داشتن عکس شهدا به خصوص شهید سلیمانی تجدید بیعت دوباره با شهدا بستند.






در این مراسم حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی به خیر مقدم پرداخت و سیدناصر حسینی یادگار هشت سال دفاع مقدس سخنران این مراسم بود.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1