کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم «سادات محمودی» مطرح شد

منتظریان: استان کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی روز افزون نیاز به نقشه راه دقیق دارد / دلایل درخشنده‌پور برای حمایت از «منتظریان»

21 بهمن 1398 ساعت 22:08

منتظریان گفت: باید نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان ما در تصمیمات مهم استان نقش آفرینی کنند. آن‌ها باید کمک کنند که استان ما بر مدار توسعه واقعی قرار بگیرد. همه ما در مقابل کشور، استان و شهرستان مان مسئولیت داریم. ما حتماً نیاز به برنامه ریزی و نقشه راه دقیق و حساب شده داریم. بدون نقشه راه نمی‌توان این شهرستان‌ها را از وضعیت فعلی خارج کنیم. ما قطعاً قدردان خدمات نظام هستیم، مردم هم می‌بینند خدمات را، اما می‌توان خدمات بسیار بهتری را ارائه داد. شرایط کار و شغل‌های پایدار را می‌توان فراهم کرد. و استان کهگیلویه و بویراحمد باید در شأن مردم فهیم آن ساخته شود.


«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه سادات محمودی سفر کرد.
به گزارش کبنا از سادات محمودی، صبح امروز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه سادات محمودی سفر کرد. در این سفر «نستور درخشنده پور» منتظریان را همراهی می‌کرد.
بنا بر این گزارش، در این مسیر زن، مرد، پیر و جوان به استقبال «نادر منتظریان» و درخشنده پور می‌آمدند. پیرمرد درب کلاتی وقتی به «نادر منتظریان» رسید، صدای خسته‌اش را کمی صاف کرد و گفت: امیدوارم که شاهد باشیم در این منطقه بی عدالتی نباشد، یکی سیر بخورد و یکی هم نداشته باشد.
این پیرمرد با بیان اینکه همه ما سرباز رهبرمان و نظام اسلامی هستیم، اظهار داشت: ما باید در انتخابات شرکت کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که به درد همه مردم بخورد.
کمی جلوتر رفتیم، زنی با دود کردن اسپند و دیگر بانوان روستایی با کِل زدن به استقبال منتظریان آمدند. جمعیت رفته رفته شلوغ می‌شد، به طوریکه «منتظریان» در گرمای محبت مردم گم شد.
مسیر که ادامه پیدا می‌کرد، مردان و زنان روستایی به استقبال می‌آمدند و صلوات می‌فرستادند، زنان هم کِل می‌زدند، مردان جوان و جوانان هم «لُرکه» می‌زدند. بزرگ‌تر هم با خوش آمدگویی به استقبال «منتظریان» می‌رفتند.
 «حجت الاسلام سید علی‌رحم ایمان‌خواه» با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است و مردم این منطقه در تمام صحنه‌ها مدافع نظام بوده‌اند.
وی گفت: درب کلات به منتظریان افتخار می‌کند.
این روحانی منطقه گفت: رقبای جریان نیروهای انقلاب باعث شناخت بیشتر منتخب نهایی جریان انقلاب شده‌اند و عملکرد انها نشان می‌دهد مسیر حق کدام و گزینه اصلح چه کسی است.
 وی افزود: در این راه برای شناخت و نشان دادن مسیر حق دکتر درخشنده پور بهترین راهنمای مسیر بوده و به او افتخار می‌کنیم.
نادر منتظریان هم با بیان اینکه خدای را شاکر هستم، که به این منطقه سفر کردم و با مردم آن آشنا شدم، گفت: یکی از اهداف نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است و الحمدالله به برکت این نظام شاهد خدمات زیادی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف هستیم. و باید قدردان باشیم. در زمان گذشته استان ما از کمترین امکانات برخوردار بود و در واقع هیچ چیز خاصی نداشت. اما الان شما می‌بینید که در حوزه راه، مسکن، بهداشت و ... خدمات خوبی داده شد. اما ما یک حرف دیگری هم داریم و آن هم این است، استان کهگیلویه و بویراحمد با این همه پتانسیل‌های خدادادی، نفت، گاز، منابع طبیعی، گردشگری و ... چرا باید رونق اقتصادی در آن به نحو مطلوبی وجود نداشته باشد. چرا باید درصد بیکاری بالا باشد. اینجا هست که می گوئیم به دلیل برخی مدیران ناکارآمد مشکلاتی برای ما به وجود آمده. در بعضی جاها تبعیض وجود دارد، گاهی در جایی فسادی هست که ما باید با همدلی و وحدت این مشکلات را برطرف کنیم. و فرصت برابر در همه زمینه‌ها برای مردم ایجاد کنیم. خدمات باید بر اساس شاخص‌ها و عدالت توزیع شود. استخدام‌ها باید بر اساس آزمون باشد.
وی افزود: باید زمینه سرمایه گذاری را تسهیل دهیم و فراهم کنیم. سرمایه گذار ما نباید در ادارات سرگردان باشد. باید قوانین متناسب با نیازهای جامعه مصوب کنیم تا از قِبل آن مردم در آسایش باشند.
منتظریان گفت: باید نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان ما در تصمیمات مهم استان نقش آفرینی کنند. آن‌ها باید کمک کنند که استان ما بر مدار توسعه واقعی قرار بگیرد. همه ما در مقابل کشور، استان و شهرستان مان مسئولیت داریم. ما حتماً نیاز به برنامه ریزی و نقشه راه دقیق و حساب شده داریم. بدون نقشه راه نمی‌توان این شهرستان‌ها را از وضعیت فعلی خارج کنیم. ما قطعاً قدردان خدمات نظام هستیم، مردم هم می‌بینند خدمات را، اما می‌توان خدمات بسیار بهتری را ارائه داد. شرایط کار و شغل‌های پایدار را می‌توان فراهم کرد. و استان کهگیلویه و بویراحمد باید در شأن مردم فهیم آن ساخته شود.
وی افزود: توجه بیشتر به مناطقی همچون سادات محمودی مدنظر ما هست. این کشور عزیز منابع عظیمی دارد، لذا مدیریت می‌خواهد، توانایی و کارآمدی لازم دارد. ما به دنبال رفع تبعیض، محرومیت، بی عدالتی و مبارزه با فساد هستیم. با تلاش و کوشش حق‌مان را از منابع مالی و دولتی می‌گیریم و دیگر اجازه نمی‌دهیم که مناطقی همچون سادات محمودی چوب سهل‌انگاری مسئولانش را برخورد.

نستور درخشنده پور نیز در جمع مردم سادات محمودی با اشاره به اینکه خدا را شاهد می‌گیرم و شهادت می‌دهم، آمدنم در صحنه انتخابات بویراحمد و دنا از سر تکلیف بود، گفت: خیلی‌ها از من بهتر بودند اما وارد این صحنه نشدند اما من ۲۰ سال تجربه و سابقه دارم و تحصیلاتم در این زمینه است. الفبای اقتصاد را می‌فهمم شما بروید از برخی فلان کاندیدا بپرسید فرق میان شورای برنامه‌ریزی و توسعه را نمی‌داند بعد، می‌خواهد برود در مجلس برای تو چه کاری انجام دهد.
فعال سیاسی بویراحمد و دنا ادامه داد: شرایط انتخابات به گونه ای شد که من از کورس رقابت جا ماندم و نتوانستم رقابت را ادامه دهم اگر در خانه می‌نشستم با عهدی که با امام (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و انقلاب اسلامی بسته بودم سازگار نبود و حالا آمده‌ام حقم را ادا کنم.
وی بیان کرد: ضمن احترام به همه داوطلبان که زحمت کشیدند اما خواهش می‌کنم انتخابات سالم و رقابت‌های برادرانه داشته باشند، قرار نیست، نظراتمان را به دیگران تحمیل کنیم در همین سادات محمودی دوستانی داریم که با ما همراه نیستند اما به نظرات آن‌ها احترام می‌گذاریم.
 درخشنده‌پور ادامه داد: در میان همه داوطلبان کسی که به نظرم با ویژگی و معیار علمی و فنی که دارد می‌تواند مردم را یاری برساند و فرد مومنی هست، و می‌تواند خدمت کند حاج نادر منتظریان است و من و دوستانم وی را اصلاح تشخیص می‌دهیم.
این فعال سیاسی ادامه داد: به چند دلیل وی را اصلح می‌دانم نخست اینکه با مقایسه شرایط روز نیازمند این هستیم که از نظر ملی و در بعد جهانی کسی را انتخاب کنیم که خصلت‌های او مطابق با فرمایش‌های رهبری عزیز باشد که این عزیز را در این خصوص مقتدر و همراه امام، رهبری و انقلاب دیدم.
درخشنده‌پور بیان کرد: دومین ویژگی منتظریان این است که وی یک مدیر بسیار قوی است وظیفه و کار او تحلیل مسائل اقتصادی و استراتژیک است که در این حوزه هم وی را مفید دیدم.
فعال سیاسی با مسموم دانستن نگاه‌های قومی و قبیله‌ای در انتخابات گفت: در این مدتی که جناب منتظریان وارد عرصه سیاسی انتخابات شده، ندیدم یک کلمه از اصول عبور کند و یک کلمه بگوید که خدای نکرده بوی اختلاف بین مردم بدهد اگر کسی در میان صحبت‌های وی چنین چیزی مشاهده کرد بگوید تا ما برویم.
وی تصریح کرد: کسی که چنین رفتاری دارد می‌تواند وحدت واقعی را در جامعه ایجاد کند همه دیدند اولین فردی بود که جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مختلف را با خود همراه کرد.
درخشنده‌پور ادامه داد: گروه‌ها و جریان‌های مختلفی حمایت خود را از وی اعلام کردند لذا از همه کسانی که در حق من لطف دارند انتظار دارم از نادر منتظریان حمایت کنند.
وی در پایان خطاب به کاندیدای ائتلافی جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: آقای منتظریان شما قدم به جای گذاشتید که سرزمین پاک‌ترین انسان‌هاست.


کد مطلب: 417640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417640/2/منتظریان-استان-کهگیلویه-بویراحمد-آبادانی-روز-افزون-نیاز-نقشه-راه-دقیق-دلایل-درخشنده-پور-حمایت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1