تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۶۳۱
در جمعی از مردم روستای سروک مطرح شد

بهرامی: نماینده را در تراز ملی انتخاب کنید، نه محلی / من خودم را برای برخی هزینه کردم، اما چه جوابی به من دادند / مردم ملاک‌های انتخاب را عوض کنند، کارآیی را جایگزین قوم‌گرایی کنید

۱
کبنا ؛ نشست همفکری جمعی از مردم روستای سروک با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) محمد بهرامی با جمعی از مردم سروک دیدار کرد و در آنجا گفت: «هر جایی که من حضور پیدا می‌کنم گوشه‌ای از عملکرد ما آنجا مشخص هست. اگر من و دوستان نبودیم، خیابان ۴۵ متری که از گوشه سروک رد می‌شود، حذف شده بود.»
متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است؛
«کسانی که می‌خواهند مسئولیت بپذیرند باید از جنس مردم باشند، درد و نیازهای مردم را بفهمند، و با توجه به نیازهای واقعی می‌توانند، برای مردم تصمیماتی به جا، مناسب و تاثیرگذار داشته باشند. متاسفانه بارها شاهد بودیم که تصمیماتی که اتخاد می‌شود با نیازهای واقعی مردم فاصله دارد و تاثیرگذاری ندارد.» و برخی از تصمیمات بسیار ایده‌آل و با توجه به فاصله‌ای که با واقعیت دارد، واقعیت اجرایی به دلایل مختلف ندارد.
 باید در بین مردم و در کنار مردم باشیم و از طریق مشارکت همین مردم خیلی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
یکی از در دل‌های شما این هست اینکه به ما قول دادید و به وعده‌های خود عمل نکردید. حالا تکلیف مردم این هست که مقایسه کنند، باید نماینده مورد آزمون قرار گیرد؛ چرا کارنامه‌ها و تخصص‌های کاندیدا را بررسی نمی‌کنید؟ چرا در این زمینه توانمندی و تخصص‌ها را بررسی نمی‌کنید؟ برخی‌ها در این زمینه‌ها تخصص، تجربه و تعهد ندارند و اهل اینکار نیستند و شاید در مسائل دیگر بتوانند، تاثیرگذار باشند.
کسی که امروز در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، برنامه ریزی و صنعتی، تخصص و تجربه ندارند چطور برای کارهای کلان می‌خواهد، تصمیم بگیرد؟! اگر امروز مردم به لحاظ معیشت و اشتغال نگران هستند، گلایه و درددل دارند، به حق است.
در این حوزه‌ها باید عملکرد داشته باشیم، زیرا ارزش افزوده و اعتبارات کلان در این حوزه‌ها هست و استفاده از کسانی که دارای خلاقیت و نوآوری هستند این افراد زندگی مردم را تغییر می‌دهند.
این وظیفه هست که در کنار مردم باشیم، اما برخی وقت‌ها مسائل مهم تر و کلان تر در زندگی مردم هست، باید به آن بپردازیم.
نمایند یعنی نماینده مردم در خانه ملت باشد، نماینده باید در وزارت خانه و سازمان‌های تاثیرگذار باشد.
بخشی از وقت نماینده باید صرف مطالعات تخصصی در راستای طرح‌های بنیادی و اساسی باشد، باید بخش زیادی از وقت نماینده در کنار نخبگان، مشاوران و متخصصین باشد تا نماینده با کمترین خطا تصمیمی تاثیرگذار برای ملت باشد.
 نماینده را در تراز منطقه انتخاب نکنید، نماینده را در تراز ملی انتخاب شود، نماینده باید در سطح کلان برای ملت ایران طرح و برنامه داشته باشد، چرا برخی از نمایندگان تاثیرگذار و برخی‌ها ناتوان هستند، آن‌هایی که در سطح کلان این توان را داشته باشند هم در زندگی ملت ایران، مردم استان و حوزه انتخابیه تاثیرگذار هستند.
خواهشمندم که مردم ملاک‌ها را عوض کنند، مهم کارایی، کارآمدی، تاثیرگذاری، تغییر در زندگی مردم هست. فکر نمی‌کنم در حوزه عملکرد حتی رقبای ما بتوانند نقدی نسبت به عملکرد و تیم ما داشته باشند، مطمئن باشید که با استفاده از نخبگان، شایستگان و مشاوران قوی در حوزه‌های مختلف در زندگی مردم تاثیرگذار خواهیم بود.
امروز ما در تمام زمینه‌ها اقتدار لازم داریم، همانطوری که در بحث امنیت اقتدار داریم، باید در زمینه‌های اقتصادی هم اقتدار داشته باشیم در زمینه صنعت خودرو و ... باید اقتدار داشته باشیم. باید در تمام زمینه‌ها اقتدار داشته باشیم. و ما باید این اقتدار را به ملت و مردم بویراحمد برگردانیم. اجازه نخواهیم داد در سطح ملی و استان تحقیر شوید.
هرجایی که من حضور پیدا می‌کنم گوشه‌ای از عملکرد ما آنجا مشخص هست اگر من و دوستان نبودیم خیابان ۴۵ متری که از گوشه سروک رد می‌شود، حذف شده بود.
«مدیرانی که در کنار استاندار وقت بودن و اصرار داشتن که این ۴۵ متری باید حذف شود، آن‌ها هستند و من از این تریبون با شما صحبت می‌کنم. فکر نمی‌کنم برخی‌ها خودشان را برای دیگران به خطر بیندازند. من این گلایه را نسبت به بعضی‌ها دارم من خودم را برای بعضی‌ها هزینه کردم و دیدیم که چه جوابی به من دادند.»
نام شما

آدرس ايميل شما

کود
Iran, Islamic Republic of
لطفا دوتا اسم سروگی را تو این جلسه بفرما
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یکی به من بگه اقای بهرامی بعد از شهرداری دقیقا کجا و در چه سمتی مشغول خدمت هستن
دنا
Iran, Islamic Republic of
آخ سی سروک صحرانشین، با اختلاف یکی از اصیلترین مردم بیراحمد رو داره.
Iran, Islamic Republic of
هر کسی دنبال خودت هست که از اقوامت هست ،واسه شایسته سالاری کسی همراهیت نمیکنه
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت حتماتو درتراز ملی هستی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1