تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۴۱۷۶۱۸
در بین جمعی از مردم ایل نویی و سادات امامزاده علی (ع) سرفاریاب؛

دهدشت| عدل هاشمی؛ شایعات ناشی از عدم خودسازی است/ اخلاق را رعایت کنیم / نتیجه انتخابات هر چه باشد تا خرداد باید برای مردم نوکری کنم

۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: «از همه موکلین و هواداران می‌خواهم به همه دست‌اندرکاران انتخابات کمک کنیم اخلاق را رعایت کنیم اگر جایی عزیزی از من انتقاد کرد، صبور باشید.»
عدل هاشمی‌پور امروز در بین جمعی از مردم ایل نویی و سادات امامزاده علی (ع) سرفاریاب با بیان اینکه تهمت‌ها، بداخلاقی‌ها، جوسازی و شایعات و نفاق ناشی از عدم خودسازی است، اظهار داشت: آموزه‌های دینی به ما یاد داده اول خودسازی کنیم.
 هاشمی پور گفت: نتیجه انتخابات هر چه باشد تا خرداد باید برای مردم نوکری کنم. ضمن اینکه به فضل پروردگار با توکل به خدا و حمایت سادات، طوایف و ایلات راهمان را تا آخر ادامه می‌دهیم، بنده شکی در این قضیه ندارم.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود: اگر خدای‌ ناکرده پیروز انتخابات نشدم از یک‌چیز ناراحت می‌شوم و ممکن است دلم بشکند؛ و اینکه سرنوشت کارهای بزرگ و نیمه‌تمام که شروع کردم و فقط خودم می‌دانم که چطور به اینجا رساندم چه می‌شود! چون اتمام این کارها مرد می‌خواهد و دلی بزرگ.
هاشمی پور گفت: فقط می‌دانم چه راهی را رفتم که امروز پتروشیمی دهدشت کلید خورده و هزاران نفر بکار مشغول می‌شوند چه‌کاری کردم تا سد آبریز را شروع کردم با وجود مخالفت استان هم‌جوار و می‌دانم فسفات، جاده پاتاوه، جاده آب حیات، جاده دمه، جاده دمه را شروع کردم خودم می‌دانم چه پیشنهادی به زنگنه دادم که مسیر گاز از تنگ پیرزال عبور دهد. جاده تنگ چویل، خودم می‌دانم معدن نیترات دیشموک را به چه مرحله‌ای رساندم جاده دشت آزادی و تونل زیرنا و چه خون‌دل خوردم تا باند اضطراری دهدشت را شروع کردم بیمارستان چرام را چطور شروع کردم.
کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم خطاب به رقیبان افزود: سربه‌سر ما می‌گذارید؟ چرا تحمل دو دوره ماندن ما را ندارید؟ همین ایل بویراحمد که ۱۶ سال پشت سر تو بودند حسادت نداشتم یک دور من آمدم مزاحمت یعنی چه؟
هاشمی پور یک توصیه هم به نهادهای امنیتی داشت و ضمن تشکر از نیروهای امنیتی و قضائی افزود: دوره‌گردی و عملیاتی که رقیبان شروع کرده‌اند سخنرانی که شروع کرده‌اند دستپاچگی که ممکن است خدای‌ناکرده خوشایند نباشد. بنده  همیشه عامل به وحدت بودم دنبال اصلاح ذات این بودم دنبال این بودم جامعه به هم نزدیک شوند خاطرات گذشته نباید تکرار شوند.
هاشمی پور گفت: مردم دیگر تحمل ندارند فشار اقتصادی از یک‌طرف بیکاری از یک‌طرف. من و شما آمدیم برای مردم دردسر ایجاد کنیم؟ انصاف ایجاد می‌کرد مانند حضرت حجت‌الاسلام بزرگواری که مردانه ایستاد به دو دور قانع شد میدان را به فرد دیگری داد قانع می‌شدی الگو می‌گرفتی چقدر ما باید حریف سیاسی باشیم؟ چقدر حریف قدرت باشیم بس است.
وی افزود: اگر من بودم می‌رفتم جایی برای رضای خدا نماز میت می‌خواندم کار فرهنگی می‌کردم مسائل دینی را دنبال می‌کردم در حوزه‌های دینی کلاس اخلاق می‌دادم.
هاشمی پور گفت: چرا نباید یک حاج میر احمد دیگری در منطقه داشته باشیم مگر همه‌چیز در نمایندگی است؟
من اگر بودم تا الآن ۱۰ نماینده داشتم اما چقدر مدیر پروری کردی؟
وی اضافه کرد: تجاربی به برکت نظام کسب کردم در رابطه با همین کارهایی که الآن کلید خورده باید اینجا پیاده کنم با دولت همکاری کردم اعتبار گرفتم هشت هزار میلیارد تومان الآن پروژه در حوزه انتخابیه در حال اجراست سوابق را بررسی کنید.
وی از نیروگاه برق، پتروشیمی، سد آبریز، گازرسانی به بخش‌ها، آب‌رسانی‌ها و … به پروژه‌های مهم نام برد و گفت: برای این کارها آمدم. مردم فقیرند بیچاره شدند ولی امنیت حاکم است این امنیت را ما خدشه‌دار نکنیم.
هاشمی پور بابیان اینکه موحد دوقطبی ثلاث و بویراحمد را ایجاد کرده است، تصریح کرد: من نمی‌گویم برو کنار یا حوزه انتخابیه را تغییر بده کاری به کارت ندارم چون ترسی ندارم اما بیا سالم رقابت کن.
وی گفت: از همه موکلین و هواداران می‌خواهم به شورای تأمین و نیروهای امنیتی کمک کنیم اخلاق را رعایت کنیم اگر جایی عزیزی از من انتقاد کرد، جو را متشنج نکنید.
 هاشمی پور با اشاره به موانع و کارشکنی‌ها در اجرای پروژه‌ها گفت: چهار سال خون‌دل خوردم موانع برایم درست کردند به خدا توکل کردم کنتور گاز مجانی گرفتم جوسازی کردند با رایزنی جهیزیه گرفتم به تبلیغات ربط می‌دهند.
۲۰ سال تجربه کم است؟ من اگر اهل دنیا باشم خودم را وارد این میدان مین نمی‌کنم مانند دیگران استراحت می‌کنم، خود را به خطر انداختم.
 عدل هاشمی‌پور در نشست هم‌اندیشی ایل بزرگ سادات امام‌زاده علی (ع) و ایل نویی در بخش سر فاریاب اظهار داشت: خدا را شاکرم که در سایه امنیت پایدار حاصل اهدای خون شهدای گران‌قدری همچون سلیمانی توفیق خدمت‌رسانی به ما عطا کرده است.
هاشمی پور دهه فجر را تبریک گفت و تأکید کرد: امام راحل همه‌چیز به ما داد و امروز بستر برای خدمت و بصیرت افزایی و خداترسی فراهم است و هرکس در این مسیر ناتوان است خودش مشکل دارد.
وی ادامه داد: امام خودسازی را از خودش شروع کرد و حق مرجعیت بر گردن ما دارد.
هاشمی پور گفت: به مردم منطقه پشته زیلایی درود می‌فرستم و همین امروز هم کارهای خوبی در این منطقه انجام گرفت.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

عزت
Iran, Islamic Republic of
حاجی کار موحد تمومه دیگه داره تلاش بیهوده میکنه
..
Iran, Islamic Republic of
ن ب ۱۶ سال
بهمئی
United Kingdom
برا بهمئی چکار کردی...سردار عزیز مطمعن باش رقیبت در شهرستان بهمئی 20000هزار رای داره...اینو استقبال وحشتناک مردم از موحد نشون میده...فقط و فقط بخاطر اینکه قول به مردم نداد و در خونه اش بروی همه بازه..شما چهارسال پیش توی ورزشگاه لیکک فریاد میزدی سد کوثر آماده باش من آمدم..چهارسال گذشت کو آب سد کوثر؟@@@!!
بعد مردم در بهمیی دور قبل با وجود کامرانی خیلی دورت گرفتن و رای خوبی داشتی ولی تو فقط دور افرادی را گرفتی که در بهمیی نه چهره خوبی دارن نه رای خوبی!!!
چرا دکتر زارع قلات میاد از موحد حمایت میکنه و به تنهایی 1000رای داره...چون آدمای بزرگ میرن. نه کسانی که بقولی لیدرای هستن بچه های خودشون هم باهاشون نیستن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1