تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۴۱۷۵۸۹
در جلسه‌ی جمعی از مردم ایل تامرادی با منتظریان انجام گرفت

نشست «نستور درخشنده‌پور» و نادر منتظریان / منتظریان: نباید دانشگاه‌ها را محدود کرد / دانشجو باید مطالبه‌گر و پرسشگر باشد تصاویر

۲
کبنا ؛جمعی از مردم ایل تامرادی با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دیدار کردند.
به گزارش کبنا، شامگاه یکشنبه ( 20 بهمن ماه 98 ) جمعی از مردم ایل تامرادی با حضور نستور درخشنده‌پور و تاج امیری (فرماندار اسبق دنا) با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دیدار کردند.
در این نشست نادر منتظریان سخنرانی کرد و با بیان اینکه آقای درخشنده‌پور از یک سطح بالای توانمندی و مدیریتی برخوردار هستند، که در هر جایی از این استان می‌توانند، خدمت کنند، گفت: من و آقای درخشنده‌پور، دوست 20 ساله هستیم. برادری عزیز، توانا، علمی، با اصالت و اقتدار و متدین و ولایتمدار است. از دلایل دوستی ما همین مسائل بود. سرمایه انسانی مملکت هستند. ایشان یک نیروی اجرایی توانمند است و با توجه به گفتار، شجاعت و تخصصی که دارند، می‌توانند در هر سطحی کار و فعالیت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، ایام‌الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: از برکات نظام اسلامی همین انتخابات است که اجازه می‌دهد، مردم در سرنوشت خودشان نقش ایفا کنند.
 منتظریان افزود: «کسی که کاندیدای می‌شود در این شرایط به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد همه باید مشارکت داشته باشند. از همه شما ممنونم و در هر پایگاهی که باشیم خدمت را سرلوحه کار قرار می‌دهد.»
 وی عنوان کرد: در این قضیه چیزی از شأنیت آقای درخشنده پور کم نشده است.
 منتظریان در ادامه صحبت‌های خود، با تاکید بر اینکه امروز به واسطه ناکارآمدی بعضی از مدیران و سوء مدیریت‌ها، مردم با سختی دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت: داریم وضع موجود را تبین و نقد می‌کنیم، اگر کسی این شرایط را توهین می‌داند، توهین بداند، فردا می‌خوام، برویم سادات محمودی سه کاندیدا رفته حرف زدن به ما می‌گویند حرف نزنید چرا که آنچه ما می‌خواهیم رقم بخورد، نمی‌خورد، اما این مردم جواب شما را می‌دهند.
 وی خاطرنشان کرد: «هر کسی که باعث انسجام منطقه باشد، می‌تواند مایه خیر و برکت باشد. امروز برخی می‌خواهند این انسجام نباشد، نباید پیوند عمیقی که بین طوایف وجود دارد را برای چند عدد رأی بشکافیم. همه ما برادریم، کنار هم و برای هم هستیم. در نگاه من هیچ گونه طایفه گرایی نیست. برای من هیچ کجای دو شهرستان‌های بویراحمد و دنا فرق نمی‌کند. و برای برقراری عدالت اجتماعی در کشور و استان باید برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید:

نشست جمعی از مردم روستای مزدک با «نادر منتظریان»

دیدار جمعی از مردم طایفه تیرتاجی با «نادر منتظریان»


نشست همفکری جمعی از مردم طایفه «باباملکی» با «منتظریان»

منتظریان با اشاره به علت حضور در انتخابات و مسائل و مشکلات داخلی و بیرونی کشور گفت: امروزه باید همه زیر یک پرچم قرار بگیریم تا مشکلات جامعه برطرف شود.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از برخی رفتارهای ناپسند در انتخابات گلایه کرد و افزود: «همه ماها باید تلاش کنیم تا در سایه آرامش یک انتخابات سالم و پرشوری داشته باشیم. اخلاق را رعایت کنیم، مثل برادر و خواهر کنار هم قرار بگیریم از هر گونه رفتار غیراسلامی و انسانی دوری بجوییم. و همه را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم. برای ما مشارکت حداکثری اهمیت زیادی دارد.» 
وی با بیان اینکه بی‌اخلاقی‌ها را کنار بگذاریم، اظهار داشت: باید فاتح قلب‌های مردم باشیم تا رأی به دست آوریم.
منتظریان ادامه داد: هیچ کسی بیشتر از من ناگفته‌ها را نمی‌داند اما اخلاق باعث می‌شود که سکوت کنم آن عده‌ای که بی اخلاقی می‌کنند و اتهامات به دیگران می‌زنند بدانند که هیچ کسی بیشتر از من اطلاعات در مورد شما ندارد و این سینه من پر از اسرار هست. اما بدانید که اخلاق را رعایت می‌کنم.
منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: مردم رفاه می‌خواهند، آرامش می‌خواهد، پدر خانواده نباید شرمنده خانواده خود شود. لذا برای اینکه این مشکلات بر طرف شود، باید دست همه ماها در دست هم باشد، همه باید کنار هم باشیم. اختلافات را کنار بگذاریم، دست برداری به سوی هم دراز کنیم، با انحرافات اداری و سوء استفاده‌های احتمالی  برخورد کنیم، نباید اجازه دهیم فساد در جامعه ریشه بزند. و در ادامه باید با برنامه‌ریزی مدون و دقیق و اجرای صحیح آن به توسعه و آبادانی و رونق اقتصادی منطقه مان اقدام کنیم.
وی افزود: این استان به لحاظ منابع خدادادی، آب، خاک، جنگل‌، نفت و گاز و ... هیچ کمبودی ندارد، اما شما می‌بینید که هنوز هنوز است ما استان مشکل داری هستیم به لحاظ اقتصادی. مردم ما مجبور می‌شود، تحت نهادهای حمایتی قرار بگیرند. بنابراین کسانی که شعار می‌دهند و دروغ پردازی می‌کنند، برنامه ارائه دهند.
منتظریان گفت: قرار نیست که ما از چاله در بیاییم و به چاه بیفتیم. مردم عزیز ما باید با توجه به شرایط جامعه در انتخابات گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه به موضوع دانشگاه‌های استان گریزی زد و گفت: دانشگاه‌های ما الحمدالله به برکت نظام اسلامی به رشد و شکوفایی خوبی دست پیدا کرده‌اند. اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل راه زیادی دارند. قرار نیست دانشگاه‌ها را محدود شوند و اجازه مطالبه‌گری و پرسشگری به جوانان ندهیم. دانشگاه‌ها مبدأ تحولات هستند و باید در آن کرسی‌های آزاد اندیشی رونق پیدا کند. باید دانشجویان ما آزادانه از مسئولان از جامعه سئوال کنند و پاسخ بگیرند. هیچ کسی نباید جلوی مطالبه گری دانشجویان را بگیرد. یقیناً پاسخ‌‍‌روشن و دقیقی به جوانان داد. آنها اگر صداقت مسئولان را درک کنند. بیشتر همراهی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحدت
Iran, Islamic Republic of
ایل تامرادی یک صدا دکتر روشنفکر نه تنها ایل تامردادی بله سایر طوایف و ایلات به ندای وحدت لبیک گفتند و به این سیل خروشان پیوستند
Np
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر روشنفکر مابقی فقط تماشاگر
Iran, Islamic Republic of
بیان سر کار
اصالت
Iran, Islamic Republic of
آقای درخشنده

و
همچنین آقای تاج امیری

تاریخ این حرکت شما را فراموش نخواهد کرد
ثبت خواهد شد
98
Iran, Islamic Republic of
تفکرات قدرت طلبی با هرابزار خطرناک هست
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کی دانشگاه رو محدود میکنه جز شما و همکاراتون
شما تا الان جز تخریب چیزیاز دهنتون بیرون نیامدهخ
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اقای درخشنده پور. ن خوبه به چجه قیمتی
خدایا توقضاوت کن
Iran, Islamic Republic of
تعجب اینکه هدف وسیله را توجیه میکند
علییییی7
Iran, Islamic Republic of
درخشنده دنبال چیه؟این آقا چرا تایید نشد؟وعلی تاج امیری به دنبال چیست؟این دو میخوان سوابق خودرو پاک کنن؟ هیچ جایی ندارند
مجلس قوی
Iran, Islamic Republic of
اتصال خوب و امیدوارکننده ایست..بویراحمد به همگرایی و هم افزایی چنین نیروهای توانمندی نیاز مبرم دارد.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم تامرادی نیستن به جز باجناغ درخشنده برادرا و عمو زاده های درخشنده همه با روشنفکر هستنو
Iran, Islamic Republic of
از قدیم اومدند به واسطه چند تا وصلت خودش را تامرادی می داند
سی‌سخت
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه چپ به راست بپوینده؟؟ باور کنین درخشنده فقط به دنبال اینه که یه کم نظراتو نرمال کنه در به امید اینکه دوره بعد تایید بشه، اخه کدوم آدم عاقلی قبول میکنه.
منصف
Iran, Islamic Republic of
تامرادی ها هیچ انتظاری ندارند. چون تامرادی ها. میخواد دق دل خالی کنه اما کور خوانده تامرادی ها تا پای جان پای روشنفکر خواهند ماند و اگر خرده احترامی برای ایشان بخاطر اینکه در مناطق تامرادی نشین سکنی گزیده از این ببعد هم این خرده احترام را از دست خواهد داد.
پردل
Iran, Islamic Republic of
می‌خواین بزرگش کنید با این بازیا نمیشه..انصافم خوب چیزیه...اگه ما می‌شناسیم بجز ۵ نفر دیگه تامرادی تو این جمعی ک همه آراش همینا هستن ما نمی‌بینیم.
Jamshide
Iran, Islamic Republic of
فقط منتظریان .....
علی
Iran, Islamic Republic of
کبنا خواهش میکنم عدالت را رعایت بفرمایید در ضمن با این نوع پوشش خبری بصورت مداوم با نشان دادن این دو شخصیت کنار هم به دنبال چه هستید؟
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اینا از کدوم تامرادی ها هستند که ما که درخشنده از اقواممونه نمی شناسیم دوستان عزیز همه طرفداران آقای درخشنده به روشنفکر پیوستند هر کسی خواست تا یکی یکیشو ببرم دستشونو بزارم تو دست تون فقط خودش به تنهایی داره با منتظریان عکس میگیره انتخابات به یاری خداوند و همت شما مردم علیا و سفلی تمومه و دکتر روشنفکر تو مجلسه
Iran, Islamic Republic of
چرا من یه درخشنده میشناسم ردصلاحیت شده شاید اون باشه چون ردصلاحیت شده توقع داشته چشم پوشی کنه اینطورنیست جناب درخشنده خط قرمز دکترروشنفکر.
Germany
جناب آقای محترم. چه برسه به مسئولان که بخوای بهشون رو بزنی .فقط نمیدونم چرا اینقدر داری می سوزی خوب دیگه مقصر کیه
Iran, Islamic Republic of
بهرامی برنده انتخابات است بقیه الکی خرج نکنن که خیلی ضرر میکنن
Iran, Islamic Republic of
اگه مو تامرادی هستم بینشون تامرادی نیبینم .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1