کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

استقبال مخاطبان از اکران های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج/ از فیلم سازان برتر کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می شود

20 بهمن 1398 ساعت 14:33

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در اختتامیه جشنواره فیلم فجر از فیلم سازان برتر استان کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می شود.


محمدعلی پیرسبزی افزود: در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم فجراز فیلم سازان برتر استان که در دو سال اخیر موفق به تولید فیلم های مستند، داستانی، کوتاه و ... و  حائز رتبه های برتر  در جشنواره های معتبر ملی و منطقه ای و حتی بین المللی شدند تجلیل و تقدیر می شود.  
دبیر جشنواره فیلم فجر کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه خاطرنشان کرد: در این برنامه از پیشکسوتان عرصه سینمای استان  به پاس تلاش های ارزنده آنها در سالیان گذشته تقدیر می شود.
پیرسبزی افزود: این مراسم همزمان با اکران "فیلم سینمایی خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتم کیا  ساعت 18 عصر روز دوشنبه 21 بهمن در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین استانی برگزار می شود.
استقبال خوب از اکران های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج
در این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فیلمهای بخش سیمرغ پروانه ها را در نوبت صبح به صورت رایگان برای دانش آموزان اکران می کند.استقبال بی نظیر دانش آموزان همراه با شور و نشاط جذابیت خاصی را به این جشنواره می بخشد.همچنین جلسات نقد و برسی فیلم ھای سی ھشتمین جشنواره فجر بعد از ھر اکران برگزار می شود.
امین درخشان مدیر کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره فیلم فجر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال علاقمندان به هنر سینما از اکران فیلم فجر استقبال خوبی مثل سالهای گذشته داشته اند افزود: در برخی اکران ها صندلی خالی در سینما هنر یاسوج نداشتیم. جشنواره در دو بخش اکران فیلم های سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه ها بود در دو نوبت صبح و عصر در سینما هنر یاسوج برگزار می شود.
وی استقبال پرشور و نشاط دانش آموزان از سیمرغ پروانه ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد :با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان در نوبت صبح در سینما حضور می یافتند که در اکران ها سالن سینما کامل پر بود.
برگزاری جلسات نقد و برسی فیلم های سی هشتمین جشنواره فجر
سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات نقد و برسی فیلم های سی هشتمین جشنواره فجر بعد از هر اکران روزانه برگزار می شود.
بیژن علی بازی گفت: جلسات نقد و بررسی فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن که اختتامیه جشنواره است با حضور کارشناسان سینما و مخاطبین فیلم ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در این جلسات محمد سلیمی راد ، خسرو حیدری و قدرت اله سلیمانی فر از سینماگران استان بعد از اکران هر فیلم به بررسی ابعاد مختلف محتوایی و ساختاری فیلم ها می پردازند و به سوالات مخاطبان پاسخ می دهند.
علی بازی با بیان اینکه جلسات نقد و برسی فیلم ها مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته اند افزود: تا کنون بعد از همه اکران ها جلسات نقد و برسی بطور منظم و منسجم برگزار شده اند.
 


کد مطلب: 417566

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417566/2/استقبال-مخاطبان-اکران-های-سی-هشتمین-جشنواره-فیلم-فجر-یاسوج-سازان-برتر-کهگیلویه-وبویراحمد-تجلیل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1