کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با جمعی از مردم ایل بزرگ دشمن زیاری؛

دهدشت| هاشمی‌پور؛ مُردنی زیباست که در حین خدمت به مردم باشد/ از تفرقه و جدایی بین طوایف متنفرم / با کار گروهی و تیمی بهتر می‌توانیم به شهرمان خدمت کنیم

20 بهمن 1398 ساعت 14:25

من هم می‌توانستیم همانند خیلی از بچه‌های این استان به مرکز بروم و پشت سرم را هرگز نگاه نکنم و گاهاً نیز به بنده می‌گویند بابا زندگی خودتان را بچسبید ول‌کنید این حرف‌ها را چرا برای خودتان دردسر درست می‌کنید که افسوس می‌خورم که چرا مگر ما در بین این مردم زندگی نمی‌کنیم پس هرکجا که بمیریم باید در همین منطقه دفن شویم و مردنی زیبا است که در حین خدمت به مردم باشد.


نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در نشست با جمعی از مردم ایل بزرگ دشمن زیاری با تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طول چهل سال گذشته گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی در مسیری رو به رشد و توسعه در حال حرکت شتابانیم.
وی افزود: وجود چهره‌های نخبه و کارآزموده همانند انصاری‌های هستند که می‌تواند در تحقق اندیشه‌های نو و زیرساخت‌های توسعه‌ای ما را یاری نمایند.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و دهدشت تصریح کرد: چه دلیلی دارد که ما باید از همدیگر متواری باشیم و همدیگر را باور نداشته باشیم و از فکر و اندیشه همدیگر استفاده نکنیم که این مهم برای بنده یک معما بوده است.
هاشمی پور اظهار کرد: اگر نگاهی کوتاه و گذرا به استان‌های توسعه‌یافته بیندازیم به‌خوبی خواهیم دید که فعالان اقتصادی آن مناطق مهم‌ترین رکن رکین توسعه در آن مناطق هستند.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید خوب ببینیم چند نفر فعال اقتصادی در کهگیلویه و شهرستان‌های هم‌جوار داریم که حقیقتاً به تعداد انگشتان دستمان‌ هم نمی‌رسند که این افراد هم می‌توانند فعال اقتصادی باشند و هم فعال سیاسی.
وی اظهار کرد: رصد فعالیت‌های خوب فعالان اقتصادی در دهدشت علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و بی‌مهری‌های که با سرمایه‌گذاران دارند امثال آقایان انصاری باید بمانند و به شهر خودشان خدمت کردند.
هاشمی پور اظهار کرد: چرا از فکر و اندیشه‌های همدیگر متواری هستیم و اگر با همدیگر هماهنگ شویم با کار گروهی و تیمی بهتر می‌توانیم به شهرمان خدمت کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ در ادامه تأکید کرد: من هم می‌توانستیم همانند خیلی از بچه‌های این استان به مرکز بروم و پشت سرم را هرگز نگاه نکنم و گاهاً نیز به بنده می‌گویند بابا زندگی خودتان را بچسبید ول‌کنید این حرف‌ها را چرا برای خودتان دردسر درست می‌کنید که افسوس می‌خورم که چرا مگر ما در بین این مردم زندگی نمی‌کنیم پس هرکجا که بمیریم باید در همین منطقه دفن شویم و مردنی زیبا است که در حین خدمت به مردم باشد.
هاشمی پور اظهار کرد: باید به این مردم خدمت کنیم، قطعاً یکدست صدا ندارند  و بدون شک با تجاربی که داریم اگر ده نفر فعال اقتصادی در کنار بنده باشند می‌توانیم کمک و حمایت کنیم چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.
وی خاطرنشان کرد: منفعتی که محور پاتاوه به دهدشت برای مردم منطقه دشمن زیاری دارد بدون شک برای توسعه این منطقه می‌تواند اثرگذار باشد و پیشنهاد می‌کنیم از هم‌اکنون فرزندان این خطه به دنبال ایجاد کارواش، تعمیرگاه ثابت و سیار، مجتمع‌های تفریحی و رفاهی و گردشگری باشید.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: وجود رودخانه مارون در این منطقه می‌تواند نقش مهمی در توسعه صنعت کشاورزی و گردشگری ایجاد کند.
وی گفت: یکی از آرزوهای من این بود که روزی محور دهدشت-پاتاوه متصل شود و من نیز از تفرقه و جدایی بین طوایف متنفرم و به دنبال اتصال با فعالان بوده‌ام چرا که این ارتباطات می‌تواند نقش مهمی در توسعه منطقه داشته باشد.
هاشمی پور گفت: زمینه و بستر لازم برای ادامه خدمت به مردم فراهم است و امیدواریم بتوانیم با همفکری همدیگر خادم خوبی برای مردم با اعتماد دوباره به این حقیر باشیم.
وی گفت: همه ما آماده نوکری کردن برای مردم هستیم و اگر در گام دوم ورود پیدا کردم برای انتخابات فقط و فقط برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بوده است.
نماینده مردم در کهگیلویه بزرگ گفت: زحمات ارزشمندی توسط نظام در این مناطق با پیگیری‌های فراوانی کلید خورده است که نیازمند حمایت ویژه فعالان و سرمایه‌گذاران است.
هاشمی پور گفت: نیمه اول سال آینده بیش از یک هزار نفر در پتروشیمی دهدشت به‌کارگیری می‌شوند و کسی نیامد یک هتل آبرومندی در شهرستان بسازد که یک نفر آن‌هم آقای بهمنی به‌اندازه وسع و توان خویش اقدام ارزشمندی داشت که با توجه به حجم میهمانان در آینده این شهرستان جواب گوی نیاز میهمانان نخواهد بود.
وی تصریح کرد: برای شهرستانی که مرکز کهگیلویه بزرگ است این حجم جوابگوی نیاز شهرستان نیست بلکه باید از تمام ظرفیت‌های استفاده کرد و در آینده بیش از سیصد الی چهارصد نفر با تخصص برق قدرت در نیروگاه سیکل ترکیبی دهدشت به کار گرفته خواهند شد.
هاشمی در ادامه گفت: سه مورد کلاس اس نیروگاه سیکل ترکیبی در کشور در حال ساخت است  که این نیروگاه با بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند جا مکان، رستوران، هتل، سرمایه است و آنچه تلاش کردیم برای باند اضطراری بااعتباری افزون بر بیش از چهار میلیارد تومان اجرایی در حال کار است برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه است.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سرمایه‌گذاری باشد که از لحاظ سیاسی هم هماهنگ نباشیم و بخواهد در منطقه کار کند آماده همکاری با وی در جهت حفظ منافع عمومی مردم منطقه و حوزه انتخابیه‌ام هستیم.
وی گفت: اختلاف و جدایی و حسادت نسبت به همدیگر هیچ فایده‌ای ندارند و لذا انتظار داریم همه در کنار هم برای مردم خادم باشیم چراکه عزت و ذلت دست خداوند است.
هاشمی گفت: با نیت پاک حرکت کردیم و تا این روحیه جهادی را داریم هیچ نگرانی نداریم و با وجود همه مشکلات توانستیم در همه جای کشور از فرزندان بومی منطقه استفاده کنیم.


کد مطلب: 417554

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417554/2/دهدشت-هاشمی-پور-م-ردنی-زیباست-حین-خدمت-مردم-باشد-تفرقه-جدایی-بین-طوایف-متنفرم-کار-گروهی-تیمی-بهتر-می-توانیم-شهرمان-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1