تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۱۷۵۲۳
در بین جمعی از مردم طایفه گودرزی مطرح شد

یاسوج| نادر منتظریان: با پلکان نامقدس نمی‌توان مشکلات مردم را درک و برطرف کرد / هدایت‌خواه: هر برگ رأیی در سرنوشت ما تأثیرگذار است

۰
کبنا ؛ نشست هم اندیشی جمعی از مردم طایفه گودرزی با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا، (عصر امروز شنبه 20 بهمن ماه 98)، نشست هم اندیشی جمعی از مردم طایفه گودرزی با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این نشست ستار هدایت‌خواه با اشاره به نعمت انقلاب اسلامی، گفت: شکر این نعمت انتخاب فرد اصلح است.
ستار هدایتخواه در جمع مردم، گفت: یکی از جایگاه‌هایی که زمینه حضور امام عصر را فراهم می‌کند مجلس است، مجلس هم نباید منفعت‌گرا باشد بلکه مجلس باید انقلابی و مصلحت گرا باشد.
 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به برکت انقلاب اسلامی گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی همچین جلساتی است، مردم قبل از انقلاب در سرنوشت خودشان تاثیری نداشتند و بیگانگان برای مملکت تصمیم می‌گرفتند اما به برکت انقلاب حتی در تعیین رهبری که شخص اول مملکت هستند مردم تأثیر دارند.
 وی بیان کرد: هر انتخاباتی نعمت است و جای شکر دارد اگر شکر نعمت کنیم افزون می‌شود، و شکر نعمت انقلاب اسلامی و این آزادی انتخاب اصلح است. اصلح فردی دلسوز مردم و انقلابی و همراه ارزش‌های نظام و انقلاب باشد و این نعمت تعیین سرنوشت است.
 نماینده ادوار گذشته بویراحمد و دنا عنوان کرد: رأی شما تاثیرگذار بوده، اگر حضور مردم جدی باشد کسی نمی‌تواند دخل و تصرفی کند دقت کنیم بین خودمان و خدا فرد اصلح را انتخاب کنیم خدا در روز قیامت از ما سؤال می‌پرسد.
 هدایتخواه عنوان کرد: برگ کاغذی که ما در انتخابات داریم در سرنوشت ملت تأثیرگذار است برگ رایی که در دست ماست برگ عادی نیست ممکن است خیانت بزرگی به همراه داشته باشد ممکن است خدمات شایانی به همراه داشته باشد بنابراین خیلی تأثیر دارد و باید دقت زیادی کنید.
 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بویراحمد و دنا بیان کرد: انتخابات نباید وسیله اختلافات شود.
 وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از اختلافات و تنش‌ها وارد حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نشدم، افزود: اهانت در این حوزه را نمی‌پذیرم.
 هدایتخواه با اشاره به لیست نمایندگان انقلابی در تهران و قرار گرفتن نام خود در این لیست گفت: در حال رایزنی هستند که به یک لیست واحد برسند دو لیست وجود دارد که ما در لیست جبهه پایداری هستیم.
 
فساد در جامعه به غده سرطانی تبدیل شده است
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با اشاره به فساد در جامعه گفت: فساد به یک غده سرطانی تبدیل شده است.
 نادر منتظریان در این نشست، گفت: گاهی تأسف می‌خوریم که عواملی دست به دست می‌دهند که استان از انسان‌های دانشمند محروم می‌شود. دکتر هدایت خواه چهره ملی و مایه افتخار است و باید افتخار کنیم که چنین چهره‌هایی داریم.
 وی بیان کرد: جامعه‌ای که شکر گزار نعمت‌ها و داشته‌ها نباشد تاوان می‌دهد، چند دهه‌ای است که ستار هدایتخواه را می‌شناسم نگران شدم که وی به خاطر مصلحتی مصلحت دیگری را کنار بگذارد باید قدر فرهیختگان و دانشمندانمان را بدانیم.
 وی در ادامه با بیان اینکه پس از جلسات متعدد به عنوان نامزد جریان انقلابی انتخاب شدم، افزود: بزرگ‌ترین توفیقم این بود که از خط نظام و انقلاب و شهدا تخطی نکردیم امروز پرچم انقلاب دست ما است و در این جبهه حرکت می‌کنیم.
 معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کسی که از فیلتر نظام عبور کرده تکلیف‌گرا است، گفت: خدا را شاهد می‌گیرم اگر تشخیص می‌دادم که یکی از نامزدهای انتخابات یازدهم اهداف نیروهای انقلابی را پیاده می‌کند در میدان انتخابات حاضر نمی‌شدم.
 وی ادامه داد: دیروز در کبگیان بودم، سال‌ها بخش اداری می‌توانست بهترین خدمات را در این منطقه انجام دهد اما خدمت در این منطقه ۸ سال متوقف شده اگر یک سد زده می‌شد چه اشتغال و رونقی ایجاد می‌شد.
منتظریان با بیان اینکه با یک پمپاژ ساده می‌شد کلی کار انجام داد، اما اقدامی نشد، افزود: مردم مطالبات انباشته شده را به پای نظام می‌گذارند برخی‌ها باید خجالت بکشند مگر نظام چقدر فرصت می‌دهد.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با بیان اینکه این صندلی‌ها برای خدمت به مردم است، افزود: تحریم‌ها مربوط به این سال‌ها نیست مگر در اوایل انقلاب در یک روز نخست وزیر و دیگر مسوولان ما به شهادت نرسیدند این اتفاق می‌توانست یک حکومت را ساقط کند اما اخلاص مسوولان و مردم اجازه از هم‌پاشی انقلاب را نداد.
وی به ضعف‌ها اشاره کرد و گفت: چرا مسوولان ما نباید پای کاری باشند که در هر چیز کوچک از رهبری هزینه شود.
 منتظریان در بخش پایانی سخنان خود به هزینه شدن میلیاردها تومان در انتخابات توسط عده‌ای اشاره کرد و یادآور شد: «عده‌ایی که از یک پلکان نامقدس می‌خواهند به یک پلکان مقدس بروند چطور می‌خواهند مشکلات مردم را حل و آنها را درک کنند.»
نامزد جریان انقلابی بویراحمد و دنا خاطر نشان کرد: فساد در جامعه به غده سرطانی تبدیل شده باید به یک تیم واحد برسیم تا این معضلات حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هدایت‌خواه فکر میکنه مردم هنوز در دهه شصت هستن!!!!!!
بوبر احمد ودنا و چنار ستان و بلهز ار
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخداقوت خدمت طایفه بااصالت وپاک سر شت گودرزی خداخیر تان دهد یا علی مدد
الف
Iran, Islamic Republic of
اقایون نمیخواد مردم را نصیحت کنید زمانی که اختلاسها دردوره دولت معجزه هزاره سوم بود. می گرفتید/طایفه گرایی اگر بداست برای مومنین بدتراست
محسن
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزیز شما در دوران نمایندگی درست کردی. پستها و ارگانهای دولتی در انحصار عده ای محدود بود
دیندار
Iran, Islamic Republic of
اقایون پیامبر دنیا ودنیاطلبی را نکوهش کرده
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1