کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نادر منتظریان در بین جمعی از مردم تلزالی یاسوج:

یاسوج | نادر منتظریان: مردم و مسئولان باید زندگی همسطح داشته باشند / ژن خوب‌ها نشانه فربگی اقتصادی و سیاسی برخی آقایان است / با اشرافیت‌گری مبارزه می‌کنیم / نماینده مجلسی که با دامن زدن به مسائل طایفه‌ای و قومی می‌خواهد، رأی بیاورد، به هیچ وجه نمی‌تواند، موفق باشد

19 بهمن 1398 ساعت 17:47

نشست همفکری جمعی از اهالی تلزالی یاسوج با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.


نشست همفکری جمعی از اهالی تلزالی یاسوج با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( شنبه 20 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از اهالی تلزالی یاسوج با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
در این نشست تعدادی از حاضرین مطالب و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا و استان مطرح کردند و در ادامه منتظریان سخنرانی کرد.
منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: قوانین این نظام اسلامی بر اساس احکام الهی شکل گرفته است و اگر همه ما پایبند به احکام الهی باشیم و بر اساس قانون و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم بر داریم. کارآمدترین نظام را خواهیم داشت. اما متأسفانه به دلیل عدم تعهد، تخصص و دغدغه‌مندی مشکلاتی را برای این نظام الهی به وجود آوردند.
وی با بیان اینکه مردم رکن اصلی نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: امروز ناکارآمدی‌ها بیداد می‌کند و این سیستم‌های اداری، نهادها، مجلس متعلق به مردم است، انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، اما امروز این ناکارآمدی‌ها خیلی از پدران و ماها را سر سفره شرمنده کرده است. مردم همیشه و در تمام صحنه‌ها مدافع انقلاب هستند. ولی دیدن این شرایط اقتصادی در شأن این نظام اسلامی که اسلام ما و دین ما مترقی ترین دین و کارآمدترین دین است، نیست.
منتظریان در ادامه بیان کرد: مردم کسی را می‌خواهند که همانند خودشان و در سطح خودشان زندگی کنند، تفاوتی بین مسئولان و مردم نباشد. باید زندگی مسئولان و مردم مثل هم باشد و وقتی یک مسئول کنار مردم قرار می گیرد، کسی تشخیص ندهد که بین او و مردم تفاوتی وجود داشته باشد.
وی افزود: کسانی که می‌خواهند مدیریت کنند باید مخالف اشرافیت باشند. چرا برخی باید از مدیریت‌ها برای خودشان کیسه بدوزند. ما با این چیزها مخالف هستیم. ما می‌گویم باید عدالت اجتماعی در جامعه ما برقرار باشد و این از اهداف بلند نظام اسلامی است.  لذا مردم، مسئول و نماینده مجلسی می‌خواهند، که هم سطح خودشان باشد. چرا باید در جامعه ما ژن خوب داشته باشیم، پدیده ژن خوب از کجا آمده است، از زیاده‌خواهی، اشرافیت و طمع‌خواری و فربگی سیاسی و اقتصادی برخی آقایان آمده که دستشان در گلو‌گاه‌های اقتصادی و رانت‌های سیاسی می‌چربد. و ما باید به فضل خداوند و یاری شما مردم، مجلسی تشکیل دهیم که همانند شهیدان بزرگ‌مان که ساده زندگی‌ کردند، و اهل عمل و تقوا بودند. ما امثال شهید رجایی‌ها و شهید سلیمانی‌ها را باید در مجلس پرورش دهیم. چرا که این مجلس ثمره خون همین شهیدان است. مجلس جای پیمانکار و معامله گری و تبانی بر روی منافع مردم نیست. مجلس متعلق به ملت است.
منتظریان با بیان اینکه تبعیض در جامعه ما وجود دارد، گفت: مردم صاحب این مملکت هستند، و یک مدیر باید بداند که از پلکان این مردم به اینجا رسیده است و قرار نیست که کیسه برای خودش بدوزد و مال اندوزی کند. به هر خانه‌ای در هر کوچه‌ای مراجعه کنید، نشانی از انقلاب هست. اما وضعیت اقتصادی بعضی مردم کمر شکن است. ما قصد توهین به کسی نداریم و پایبند به اخلاق هستیم. اما ما نگران مردم هستیم و منتقد وضع موجود هستیم و به همین دلیل وارد صحنه انتخابات شدیم.
معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شرایط این استان، اظهار کرد: مردم این استان در رژیم پهلوی با چنگ و دندان در مقابل ظلم و ستم رژیم پهلوی ایستادند و از چند روستا، استانی درست کردند. لذا ما از نسل همین مردم هستیم.
وی ادامه داد: بنده از مرکزیت این استان حفاظت می‌کنیم و کسانی که مسئولیت دارند، باید شأن مرکزیت استان را حفظ کنند و اجازه نمی‌دهیم کسی شأن مرکز استان را نادیده بگیرند.
منتظریان با قدردانی از اهالی تلزالی، گفت: نماینده مجلسی که می‌خواهد با دامن زدن به مسائل طایفه‌ای و قومی رأی بیاورد، به هیچ وجه نمی‌تواند نماینده کل مردم و موفق باشد. کسانی که برای یک عدد رأی پاشنه درب‌ها را از جا می‌کنند، باید بدانند فرداها هم پاسخگوی مردم باشند.

 


کد مطلب: 417516

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417516/2/یاسوج-نادر-منتظریان-مردم-مسئولان-باید-زندگی-همسطح-داشته-باشند-ژن-خوب-ها-نشانه-فربگی-اقتصادی-سیاسی-برخی-آقایان-اشرافیت-گری-مبارزه-می-کنیم-نماینده-مجلسی-دامن-زدن-مسائل-طایفه-ای-قومی-می-خواهد-رأی-بیاورد-هیچ-وجه-نمی-تواند-موفق-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1