تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۷۴۶۱
در جمعی از مردم کالوس مطرح شد

یاسوج | محمد بهرامی در باره عدم حمایت کامل اصلاح طلبان از خود توضیح داد / دفاع از نیازها و حق مردم را با عمل باید پس بدهیم

۰
کبنا ؛محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا با جمعی از اهالی کالوس دیدار کرد.
به گزارش کبنا، محمد بهرامی در دیدارهایی که امروز (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) برگزار شد، با اشاره به عدم حمایت برخی از جریان‌های اصلاح طلبی از خود، اظهار داشت: بنده هم نسبت به جریان‌های اصلاح طلبی و اصولگرایی نقد دارم، اما آن چیزی که در ذات و ماهیت این جریان‌هاست اگر درست عمل شود، قطعاً شرایط هم فرق می‌کند و شاید این دسته بندی‌ها کمرنگ‌تر شود و اگر آن چیزی که در ذات و عمل اصلاح طلبی اجرا شود، اصولگراها قطعاً می‌پذیرند و بالعکس. ما دوست داریم یک دسته بندی صورت گیرد که باعث خیر و برکت برای مردم باشد.
ما به چیزهایی اعتقاد داریم اما طور دیگر عمل می‌کنیم، و به همین خاطر شاید همه جریان‌ها نیاز به بازسازی داشته باشند، الگوهاشان باید تغییر کنند و به خصوص آن چیزی که مطرح می‌شود در اجرا هم ببینیم.
وی با طرح این سئوال که چرا اصلاح طلبان حمایت نکردند؟ اظهار داشت: برخی از واقعیت‌ها را باید ببینیم، جریان اصولگرایان و هم جریان اصلاح طلبی در سطح ملی و منطقه یک دست نیستند و هنوز که هنوز است، بین گروه قالیباف و احمدی نژاد اختلافات وجود دارد، آن‌ها هم از همدیگر حمایت نکردند، و حتی در جریان اصلاح طلبی هم همینطور یک دست نیستند، هر دو جریان پراکنده شدند.
همین جریان اصولگرایی در بویراحمد به دو دسته تقسیم شدند و همچنین جریان اصلاح طلبی. همه نمی‌توانند کنار هم باشند؛ هر کسی یه نگرش و نگاهی دارد اما عمده اصلاح طلبان از بنده حمایت کردند و برخی‌ها هم در بویراحمد حمایت نکردند.ما گذشته‌مان را فراموش نکردیم.
بهرامی افزود: در شهرستان بویراحمد و دنا باید دست به اصلاحاتی بزنیم و برخی از رفتارهای ناپسند را اصلاح کنیم، اما برخی از ارزش‌ها و عرف‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت، مثلاً برخی از اتفاقات فامیلی و ایل و تباری است، بزرگان ما در قالب قوانین نانوشته، خیلی از مشکلات را برطرف کردند، پنجاه سال پیش برخی از رفتارها به سختی اصلاح شد.
وی گفت: تلاش کردیم جوابگوی نیازهای مردم باشیم و هرکس به شهرداری آمد خارج از نگاه‌های سیاسی و قومی خدمات ارائه دادیم، اگر به مردم توجه نکنیم مردم ما را پایین می‌آورند و سرمایه‌ی توجه، حرمت و تلاش از بین می‌رود، آن خلاء‌ی که در دنیا وجود دارد و برخی از جاها قابل کنترل نیست، عاطفه‌ها و صداقت‌ها از بین رفته است.
عاطفه و صداقت بزرگترین نیرو که در بین مردم ما نهادینه شده و یک اصل اساسی در رشد دنیا و آموزه‌های دینی است.
یکی از اهالی روستا گفت که ما باید نماینده‌ای را انتخاب کنیم که حقمان را ادا کند و ما برای گرفتن حقمان مجبور نباشیم خودمان اقدام کنیم. و دنبال حقمان در این اداره یا آن اداره نباشیم، این برای مردم سخت است.
بنده در نصب آریوبرزن به دنبال این بودم که نماد این مردم را همانند؛ ستارخان، باقرخان، حافظ و ...زنده نگه دارم. و با مطالعاتی که صورت گرفت آریوبرزن نماد این مردم هست نماد مردانگی، شجاعت و استقامت بود و امروز هم می‌گوییم اینجا دیار آریوبرزن‌ها هست، آریوبرزن ماند و مقاومت کرد و کشته شد.
اگر مقاومت نمی‌کردند، الان  آریوبرزن را از میدان بر می‌داشتند، برخی‌ها فراموش کردند که آریوبرزن از خاک و ناموس‌شان دفاع کرد. «دفاع از نیازها و حق مردم را با عمل باید پس بدهیم و این یکی از نیازهای مردم بود.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کالوس و دارشاهی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب بهر امی عر ض کنم تا ده ور دیگه بخواد بیاد رای نداره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شمااگر دلتان بحال اصلاحات میسوخت که لااقل بیانیه ای برای ردصلاحیتهامیدادیدباگفتن یادمان نمی رودمشخص شد درصورت قبولی چگونه برای طیفی خاص گام برمیدارید
راستگو
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع تعریف زنل نیه قارون من تربه وش نیکنی
امید
Iran, Islamic Republic of
درودبرسرداربزرگ راه روشن وحامیانش وقابل توجه یه عده ماتاجان داریم درراه روشن فردا میدهیم واینکه فکرهای غلط میکنیدباجوانان راه روشن طرفیدماامیدیم که جان بدیم وتنهایه هدف داریم اونم راه روشن فردابادکترمحمدبهرامی به پیروزی شرافتمندانه میرسیم ومیگیم دست برداریدازاون فکرهای پلیدونادرست امدیم جان بدیم درودیاعلی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1