کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم چیتاب مطرح شد

نادر منتظریان | می‌توان چیتاب را به عنوان قطب گردشگری و کشاورزی معرفی کرد / چرخ صنعت راه بیفتاد، مشکلات اقتصادی رفع می‌شود / کم و کاستی‌های امروز جامعه نشأت گرفته از مجلس فعلی است

18 بهمن 1398 ساعت 13:53

نشست همفکری جمعی از مردم شهر چیتاب با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.


نشست همفکری جمعی از مردم شهر چیتاب با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، صبح امروز ( 18 بهمن ماه 98) نادر منتظریان به شهر چیتاب سفر کرد، او در این سفر علاوه بر دیدارهای مردمی، سخنرانی کرد و با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اکنون در شهر شهید پرور چیتاب هستیم، شهری که شهید اورنگ، شهید مدافع حرم و محور مقاومت در آن پرورش یافت و اکنون در جوار آن شهید قرار داریم.
وی در ادامه به پتانسیل‌های گردشگری و کشاورزی و دامداری چیتاب اشاره کرد و گفت: این شهر از آب‌های فراوان و زمین‌های حاصل خیز برخوردار است. و می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده این شهر را به قطب گردشگری و کشاورزی تبدیل کرد.
منتظریان در ادامه به موضوع انتخابات و مشکلات جامعه گریزی زد و گفت: «اگر مجلس به وظایف خود درست عمل می‌کرد اکنون شاهد کم و کاستی‌ها و مشکلات در سطح جامعه نبودیم.»
 وی در ادامه به ویژگی‌های انقلاب اسلامی گریزی زد و اظهار داشت: «منشأ حکومت ما قانون الهی است و تنها حکومتی هستیم که منشأ آن احکام الهی است.»
 منتظریان افزود: «با توجه به جایگاهی که دارم آشکار و پنهان نظام را می‌دانم، تمام ابر قدرت‌هایی که در منطقه هستند برای آسیب‌رساندن به انقلاب و نظام وارد منطقه شده‌اند اما به لطف خدا و رهبری مقام معظم رهبری و اقتدار جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند.»

بیشتر بخوانید

نادر منتظریان | نامزدها باید شفافیت مالی داشته باشند / سوء مدیریت و بی‌برنامه‌گی منابع خدادادی بویراحمد و دنا را بلااستفاده کرده است


وی بیان کرد: «سئوالی که پیش می‌آید است که چرا این چند ساله به اینجا رسیدیم که مردم در این همه رنج و مشکلات گرفتار شوند. می‌شود این مشکلات را حل کرد نسبت به زیرساخت‌ها شناخت دارم و معتقدم اگر چرخ صنعت به حرکت در بیاید بخش اعظمی از مشکلات رفع می‌شود. این را هم بگویم که راه و چاه زیادی برای بیرون رفت از این شرایط هست و این نیست که همه نگاهمان به خارج از کشور باشد.»
 منتظریان با بیان اینکه مردم نسبت به نظام بیگانه نیستند، گفت: «در این ۴ دهه عمر انقلاب این مردم بودند که در تمام بحران‌ها و شرایط حساس در کنار انقلاب بودند و اگر همیشه در میدان هستند برای ما مسئولان نیست بلکه دل در گروی نظام دارند.»
 نامزد انتخابات بویراحمد و دنا بیان کرد: «ظرف این سال‌ها به دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی، مردم به شدت نگران هستند شکافی که همه شاهد آن هستیم باعث کاهش اعتماد عمومی مردم شده اما امکان اصلاح این وضع ممکن و امکان‌پذیر است، جوانان این چند سال مطالبات انباشته شده‌ای دارند چرا که کاری برای آنها انجام نشده است.»
 وی بار دیگر مشکلات کنونی را نتیجه تبعیض و فساد و بی عدالتی در بعضی از دستگاه‌ها دانست و عنوان کرد:  هر چه کاستی است همه از مجلس نشات می‌گیرد چرا که مجلس در رأس امور است. اگر مجلس به وظایف خود به خوبی عمل می‌کرد این اوضاع را شاهد نبودم.
 منتظریان با بیان اینکه هر ۴ سال یکبار فرصت داریم در سرنوشت خودمان دخالت کنیم و باید از فرصت انتخابات پیش‌رو استفاده کنیم، افزود: انتخابات یازدهم ۱۰۰ درصد با گذشته فرق دارد. مجلسی با شاخص‌های رهبری باید انتخاب کنیم و فردی که انتخاب می‌شود وامدار کسی جز مردم نباید باشد
وی در انتها گفت: هیچ گاه نگفتم اصلح هستم اما وظیفه دارم خود را عرضه کنم بی اخلاقی را قبول ندارم اما در حوزه اجرا با سایر رقبا حرف دارم.


کد مطلب: 417456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417456/2/نادر-منتظریان-می-توان-چیتاب-عنوان-قطب-گردشگری-کشاورزی-معرفی-چرخ-صنعت-راه-بیفتاد-مشکلات-اقتصادی-رفع-می-شود-کم-کاستی-های-امروز-جامعه-نشأت-گرفته-مجلس-فعلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1