تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۴۵۲
در جمعی از مردم گچساران مطرح شد

حسینی: حاضرم مناظره کنم، شرایط اقتصادی مردم را نگران کرده است / مردم نباید چوب بی‌تدبیری بعضی مسئولان را بخورند

۰
کبنا ؛سید قدرت حسینی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با جمعی از مردم روستاهای شادگان، لار، کوهسرک دیدار کرد.
به گزارش کبنا، روز گذشته ( پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) سید قدرت حسینی بحرینی نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با جمعی از مردم روستاهای شادگان، لار، کوهسرک و ... دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست سید قدرت حسینی با تبریک دهه فجر گفت: درود بر طایفه بزرگ لار و شیخ جلیل که همیشه افتخار آفرین بودید و افتخار می‌آفرینند.
وی ادامه داد: لار طایفه گمنامی نیست بلکه طایفه‌ای به نام و دارای سابقه عزت و شرف هم بعد از انقلاب و هم قبل از انقلاب بوده است.
حسینی  با اشاره به سخنان دکتر طالبی  عنوان کرد: دکتر طالبی به شیوایی سخن گفتند و دیگران جناب راهی و شرمت الله با طنز مشکلات جامعه را بیان کردند.
این کاندیدا با اشاره به اینکه امروز چندین نشست هم دلی  و هم اندیشی با طوایف مختلف  برگزار شذ که جلسه قبل از طایفه لار  نشستی با ایل قشقایی برگزار شد،  گفت:  برخی‌ها گفته‌اند که رقیب شما گفته است که انتخابات مشخص است و ما رقیبی در میدان نمی‌بینیم.
حسینی اذعان کرد: مردم  در بحث اقتصاد و بیکاری مشکلات زیادی دارند و روزگاری برخی هم سیاه شده است، آیا مسئولان همین روند را می‌خواهند انجام بدهند.
حسینی ادامه داد: قرار نیست که ما فقط به ثروتمندان برسیم و ضعفا را فراموش کنیم.
وی  با بیان اینکه ما آمده‌ایم که این بی عدالتی را از بین ببریم و مشکل معیشت مردم را مرتفع کنیم، عنوان کرد: رقیبی در جایی گفته که دوست دارم رقبا بیایند و برنامه کاری خود را اعلام کنند که من از همین جا برای چندمین بار اعلام می‌کنم آقای رقیب ما آماده هستیم در هر کجا که شما خواستید در صدا و سیما در دانشگاه و در جاهای دیگر ما حاضر خواهیم شد و به مناظره خواهیم پرداخت.
حسینی  ابراز کرد:  این رقیب گفته که همه چیز ما توهین و افترا است، من این سئوال را دارم کجای کار ما توهین و افترا به شعور مردم بوده است.
وی ادامه داد: این روزها بر خیلی از افراد که در دستگاه‌های مختلف مشغول به کار هستند فشار می‌آورند که  چرا در جلسات ما شرکت می‌کنند.
حسینی  ابراز کرد: نمی‌توان نیروی فلان اداره که چهل سال شما را حمایت کرده و الان همراه شما نیست، و با او برخورد کنید و بعد حرف از ولایت و تفکر شهید سلیمانی بزنیم. نباید به مردم فشار بیاورم این با اخلاق اسلامی سازگار نیست. نباید کارمندان، معلمان و ... را تحت فشار قرار دهید، مردم باید آزادانه انتخاب کنند.
این کاندیدا با بیان اینکه مطمئن باشید که مردم  این مسائل را می‌بینند و خود مردم با آگاهی انتخاب می‌کنند، افزود: هر چقدر که فشار بیاورید مردم بیشتر به ما ملحق می‌شوند.
حسینی ادامه داد: ای کاش انتخابات دوم اسفند نبود و دوم فروردین بود آن وقت چهره واقعی بعضی نمایان می‌شد و رأی آنها به پنج هزار نفر می‌رسید.
وی با بیان اینکه این مردم عزت و شرف دارند، تا کجا باید این مردم چوب کارهای اشتباه برخی مسئولان را بخورند این چه معیشتی است که برای مردم به  وجود آروده اید، خاطرنشان کرد:  ما مایل هستیم  شما برنامه خود را اعلام کنید و اگر برنامه شما  رفع مشکل معیشت مردم است و اگر ببینیم برنامه شما رفع این همه بی عدالتی است و کمک به معیشت مردم است مگر دلمان درد می‌کند برای مردم دردسر درست کنیم.
حسینی با اشاره به اینکه جمعیت طوائف مهم نیست بلکه کیفیت مهم است ادامه داد: خیلی از طوایف هستند از نظر جمعیت کم هستند اما همیشه معادلات را به هم می‌زنند و  قطعاً طایفه لار از همین طایفه‌ها هستند.
وی در ادامه  با بیان اینکه  در حال حاضر معضل مهم ما  در گچساران و باشت برگزاری انتخابات سالم است، افزود:  در نشست خبری با اصحاب رسانه  یکی از خبرنگاران  از من سؤال کرد که آیا در این دوره چند هزار رأی خواهید داشت و آیا شما پیروز انتخابات این دوره خواهید بود و با نماینده فعلی که کاندیدای این  دوره است می‌خواهد رقابت کنید که من در پاسخ به خبرنگار  بیان کردم، در این دوره رقابت من تنها با یک رقیب نیست بلکه  همه ما می دانیم با سه دولت از دهیار تا رئیس جمهور گرفته با فلان کاندیدای این دوره همراه هستند.
این کاندیدا  اظهار کرد: در بحث هیات‌های اجرایی، نماینده فرماندار  بر روی صندوق‌های اخذ رأی عدل و انصاف می‌گوید که باید کاربران و بازرسان باید تقسیم بر چهار بشوند و انتظار داریم این مسئله با جدیت مورد بررسی قرار گیرد. و انصاف و عدالت رعایت بشود، ما از استاندار می‌خواهیم که این مسئله رسیدگی شود. چیزی که ما الان نسبت به آن گلایه داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جون خوت اگه زمین وزمان یکی بشن رای تو سیزده هزار نفر بیشتر نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باور کن تو که هیچ پرفسور هم دیگه این وضع اقتصادی را درست نمی کنه تا ج با اون ابهت رییس دوکمیسیون حیفه جاشو بده تو
Iran, Islamic Republic of
به سید قدرت بگین تا فلانی همراهته قبولی در کارنیست...فلانی امتحان خودش راپس داده.
Iran, Islamic Republic of
آقای حسینی روز ۲۱ بهمن ماه با حمایت طایفه بایاری در منزل شمسایی پیایانی تلخ برای تاج رقم خواهد خورد ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چراتوجلسات اقای حسینی گلهای نرگس روتا توبینیش فرومیکنه؛خوب یه خوشبوکننده توجلسات بزنن دیگه
Iran, Islamic Republic of
اگر کاری بر سر نیاوردن که کرایه ماشین تا شیراز نداشته باشی و بری برای همیشه حتی برای فاتحه خوانی هم پشت سرت نگاه نکنی عده ای که کارشون بخور بخور است در وبرت را گرفته اند تا چه بر سرت بیارن مسلمان مقداری به دور وبرت توجه کن بیشتر فکر کن انکه که میخندونت همیشه دوستت نیستند دوست میگه بهت گفتم ولی دشمن میگه خواستم بهت بگم تو را به جدت قبول نمیشی ولی نگذار اینطور غارتت کنند به خدا بعد از ۳ اسفند یکی بهت سلام هم نمی کند بمون تبلیغ هم بکن هرچه رای بیاری خوبه ولی اینهایی که میان پول می گیرند هیچ کدامشان یک ریال به کسی بابت کمک به حضرتعالی به کسی نمیدن میل خودته از من گفتن و از شما نشنیدن
ترک قشقایی
United States
سلام برسید بزرگوار من ی قشقایی هستم وکاری به سیایت ندارم شما حتی در دوره نمایندگیتون ی دفتر درست نداشتین که به مردم درست پاسخ بدن
Iran, Islamic Republic of
صفهای طویل مرغ شکر.یادمان نرفته خدا شکر الان دیگه صفی نیست باید صد تا واسطه پیدا می کردی تا یک کیسه برنج پیدا کنی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1