تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۴۴۹
در جمعی از مردم مناطق مخلف بویراحمد:

نادر منتظریان | نامزدها باید شفافیت مالی داشته باشند / سوء مدیریت و بی‌برنامه‌گی منابع خدادادی بویراحمد و دنا را بلااستفاده کرده است

۱
کبنا ؛شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) جمعی از مردم طایفه تیرتاجی، تلزالی، مادوان و سادات مهریان نشست همفکری برگزار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) جمعی از مردم طایفه تیرتاجی، تلزالی، مادوان و سادات مهریان نشست همفکری برگزار کردند. نادر منتظریان در این نشست‌ها  با اشاره به انتخابات پیش  با بیان اینکه ناکارامدی در حکومت اسلامی وجود ندارد و برای همه موانع نسخه‌های شفا بخش وجود دارد، گفت: انتخابات نسخه‌ای شفا بخش برای تغییر سرنوشت است.
نادر منتظریان گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با نگاه عزت به مردم و مبارزه با ظلم، بی عدالتی، تبعیض و... بوجود آمده و بدنبال تحقق توسعه در همه زمینه‌ها برای مردم است.
 وی بر توجه به فرامین رهبری تاکید کرد و گفت: انتخابات عزت جمهوری اسلامی ایران است و فرصتی سرنوشت ساز است ‌.
 منتظریان تحول و تغییر در انتخابات را فرصتی ارزشمند به شرط انتخابی اصلح ارزیابی کرد و گفت: در این ۴۰ ساله دشمن با طراحی نقشه‌های مختلف بدنبال فشار بر نظام و مردم بوده اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف مشت محکم و خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.
معاون اسبق سیاسی و امنیتی از بی عدالتی و تبعیض در برخی منطقه گلایه کرد و گفت: این روزها اقتصاد فشل با وجود زیرساختهای خوب فشار زیادی به مردم می‌آورد که با تغییر و تحول می‌توان از این گذرگاه عبور کرد.
 منتظریان به منابع خدادادی طبیعی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: به دلیل سوء مدیریت در این حوزه‌ها از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.
وی در ادامه گفت: صنعت، گردشگری و کشاورزی فرصتی مناسب و پیش روی بویراحمد و دنا است که می‌تواند رونقی در اشتغال و سفره مردم ایجاد کند اما بی عدالتی، تبعیض و پارتی بازی در بعضی جاها این فرصت ارزشمند را از مردم گرفته است.
 منتظریان مجلس را جایگاه ارزشمند در کشور دانست و گفت: مردم باید با نگاهی برنامه محور، مبارزه با فساد و خدمتگذار در انتخابات این امانت را به دوش نماینده خود بگذارند.
 وی اصلاح فساد، مبارزه با سیستم‌های فشل و مریض و داشتن اقتصادی پویا را نیازمند تغییر و تحول در نظام اداری دانست و تاکید کرد: قانونگذار می‌تواند با وضع قوانین تراز انقلاب و نظارت مستمر نقش پر رنگی در این مهم داشته باشد نه اینکه از این فرصت کیسه دوخته و با فامیل بازی و پارتی بازی فشارهای موجود بر مردم را چند برابر کند.
نادر منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت، ائتلاف شورای انقلاب و جهبه اصولگرایان استان یک نفر کاندید را مشخص کردند و همه انسجام و اتحاد دارند و شاید تنها دوره‌ای است که حداقل اختلاف را داریم و انشقاق نداریم.
 وی گفت: کاندیداها به عنوان مسئول باید یک شفافیت مالی داشته باشد شرایط زندگی و میزان بودجه‌ای که در انتخابات هزینه می‌کند باید مشخص باشد. 
 نادر منتظریان گفت: مردم باید در کمال آزادی بتوانند انتخاب کنند البته گاهی مطرح می‌شود که برخی‌ها از شرایط استان استفاده می‌کنند و هزینه‌های نا به جا انجام می‌دهند که سرنوشت رأی مردم را تغییر دهند این عمل درستی نیست و اهانت به مردم است هرچند معتقد هستم مردم ما بصیر و آگاه هستند هر انتخابی که کنند مورد پسند ماست.
  منتظریان عنوان کرد: مسئولان باید نظارت دقیق بر انتخابات داشته باشند پول‌های نامناسب وارد انتخابات نشود و هر کسی را که مشاهده کنم چنین پول‌هایی را وارد انتخابات می‌کند قطعاً منعکس و مقابله می‌کنم.
  کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف شورای انقلاب و جبهه اصولگرایان استان یک نفر کاندیدا را مشخص کردند و همه انسجام و اتحاد دارند و شاید تنها دوره‌ای است که حداقل اختلاف را داریم و انشقاق نداریم برخی اخلاف نظرها هم طبیعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
. د تو ایخی منابع خدادادیشو اطش استفاده کنی
شما فقط تو تهران از یه حناح دفاع میکنی بویراحمد رو هم به فراموشی میبری مثل حامی درجه یکتون اقای،هـ..ـ.ـ.
سوپر استار
Iran, Islamic Republic of
والا شفافیت خوبه
ولی من از طرفدارهای شما شنیدم در یه قسمت از یاسوج
/
شفاف
Iran, Islamic Republic of
اقا شما هم میزان اموال خودرا اعلام کنید.
سلامت
Iran, Islamic Republic of
شفاف سازی را تو یاسوج کاملامیشه دید داداش
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1