تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۶
کد مطلب : ۴۱۷۴۴۸
در جمعی از مردم روستای قیام:

عدل هاشمی‌پور | نباید گازرسانی به قیام را به سیاست گره بزنید / کنایه‌های «حاج عدل»؛ کمک‌ کارت بودم، کمک کارم باش

۱
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویهشرای مردم است و اگر در جایی کار نباشد در آنجا کسل و خسته می‌شوم.
عدل هاشمی پور روز (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) بعد از بازدید از این منطقه و دیدار با مردم روستاهای آل طیب و قیام، در جمع مردمی از روستای قیام، اظهار داشت: آمدنم به اینجا در راستای کار نمایندگی و پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های این منطقه بوده است و نباید به جهت نزدیکی به ایام انتخابات شائبه انتخاباتی ایجاد شود.
وی به پروژه گازرسانی به روستاهای قیام و آل طیب اشاره کرد و با بر شمردن مشکلاتی که در پی افزایش قیمت‌ها برای پیمانکار اولیه بوجود آمد افزود: پروژه گازرسانی این منطقه و گازرسانی به منطقه دشمن زیاری، قلعه رئیسی و دیشموک دو پروژه‌ای بودند که مدام پیگیر بودم و الحمدالله گاز به دیشموک رسید و به منطقه شما هم بزودی خواهد رسید.
هاشمی پور خدمات را متلعق به نظام دانست و بیان داشت: هیچ کسی برای انجام کاری بر سر شما منت ندارد و خدمات متعلق به نظام و به برکت خون شهداست و ما تنها پیگیریم و کارگریم چرا که کار بدون‌پیگیری و چانه زنی انجام نمی‌شود.
وی از سنگ اندازی و عدم شروع کار گازرسانی به صورت عمدی از سوی پیمانکار به عنوان یک ظلم بزرگ به مردم آل طیب و قیام‌نام برد و تصریح کرد: کار گازرسانی باید از سه هفته پیش شروع می‌شد ولی متاسفانه به جهت اینکه نام بنده در این کار است پیمانکار از زیر بار آغاز کار طفره می‌رود و پروژه را به مسائل سیاسی گره زده است.
هاشمی پور ضمن تذکر جدی به پیمانکار پروژه گفت: به یاسوج و تهران اعلام کردم که بعد از سه مرتبه تذکر و اخطار در صورت عدم انجام‌کار باید پیمانکار سریعاً خلعید شود و نباید اجازه داد به مردم ظلم شود.
وی گریزی به دوران کاری خود در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء زد و افزود: ما در قرارگاه پروژه ۵۶ اینچی از عسلویه تا مرز پاکستان را به طول هزار کیلومتر در چهار سال اجرا کردیم ولی حالا یک پروژه سه چهار اینچی این گونه بازیچه مسائل سیاسی شده است.
نماینده مردم در مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه گفت: این‌پروژه خیلی زود و در همین سه ماهی که بنده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستم انجام خواهد شد و در ادامه نیز با اطلاعات و شناختی که از مردم و حوزه انتخابیه دارم، برای نوکری کردن مردم در خدمتت هستم.
هاشمی پور با انتقاد شدید از سنگ اندازی و تخریب‌ها در روزهای اخیر بیان داشت: اجازه دهید کارهای مردم را انجام دهیم همانند زمانی که شماها در مسند بودید و ما در کنارتان بودیم و در قرارگاه کمک‌کار بودیم و به شما کمک کردیم حالا شما نیز برای انجام کار مردم کمک کنید.
وی در پایان این بخش از سخنان خود گفت: مردم قیام و آل طیب نگران گاز نباشند و به زودی این پروژه انجام خواهد شد و هم منابع طبیعی نجات پیدا خواهد کرد و هم‌مردم از دست این آتراها نجات پیدا می‌کنند.
هاشمی پور در بخش دوم سخنان خود به پروژه جاده لنده و تشان اشاره کرد و بیان داشت: طی صحبتی که با مشاور پروژه جاده داشتم قرار شد سریعاً کار مهندسی را بازنگری کنند و با توجه به اینکه در طرح اولیه بخاطر کم شدن مسافت و کاستن از تعداد تونل‌ها جاده با فاصله از این دو روستا رد می‌شد جاده از کنار روستاهای آل طیب و تشان بگذرد و به مردم این منطقه و رونق آن کمک شود.
نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در ادامه سخنان خود در این اجتماع مردمی و شلوغ به طرح فسفات قیام پرداخت و گفت: ما این پروژه را به ایمیدرو اعلام کردیم و انشالله این پروژه با ارزش افزوده فعال خواهد شد و در رونق منطقه تأثیر خواهد داشت.
هاشمی پور در پایان انجام دو کار ماندگار و پایه‌ای در طول دوره نمایندگی و هم چنین مسئولیت‌ها را اقل وظیفه خدمت گزاران ملت در نظام جمهوری اسلامی دانست.
وی در اشاره کوتاهی وعده پیگیری بحث اینترنت و موضوع آنتن دهی و تقویت آن را به مردم قیام و آل طیب داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

میثم
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار تورا خدا . تو هم مثل روحانی تمام ناکارآمدی و ناتوانی خودت را به گذشته ارتباط می دهی شما جز منم منم کردن و تخریب کردن کاردیگری.همون ۴ سال هم زیاد برزیادت بود وخدارا شکر کن. هیچ کس هم برات سنگ اندازی نمی کند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1