تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۴۱۷۳۵۲
کبنا گزارش می دهد

نشست هم اندیشی جمعی از مردم بخشِ سرفاریاب با «موحد»/ موحد؛ من بودم که فراجناحی بودم، برخی بی انصافی نکنند!

۲
کبنا ؛سید محمد موحد، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، روز سه شنبه (15 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم بخش سرفاریاب و روستاهای اطراف آن دیدار و گفت وگو کرد.
سید محمد موحد در یکی از این دیدارهای خانگی به تلاش‌های بسیار خود، برای بخش شدن سرفاریاب اشاره و اظهار کرد: زحمت کشیدیم تا سرفاریاب بخش شد، چرا برخی خدمات را نادیده می‌گیرند و برای اینکه به مطامع خود برسند می گویند موحد جاده را از اینجا برداشت و آنجا برد، اگر راست می‌گویید و ذره‌ای به اخلاق اعتقاد دارید بررسی کنید همه چیز مشخص است.
وی گفت: اگر ملاحظه کنید مدیرانی که در دوران نمایندگی بنده بودند بیشتر از حوزه بویراحمد و سادات امام زاده علی (ع) بود چون که من اصلاً مرز نمی‌شناسم.
موحد با اشاره به گلایه‌های سادات رضا توفیق (سادات و طایفه موحد) از موحد که موجب رشد هیچ یک ازسادات رضا توفیق نشدی و هر چه بوده برای دیگران از جمله سادات امام زاده میرسالار (ع)، طیبی، بهمئی، سادات امامزاده علی (ع) و بویراحمد بوده است، بیان کرد: حال برخی بی انصافی نکنند خوب من بودم که فراجناحی و فرامنطقه ای بوده‌ام.
وی در پایان تصریح کرد: دیدگاه و اندیشه من همیشه فراتر از ایل و طایفه و منطقه است و معتقدم که نماینده آحاد مردم هستم، همیشه ارادت داشتم و دارم، این وظیفه من بود و هیچ منتی هم نمی‌گذارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب خدمت خبرگزاری کبنا
در خصوص سخن آقای موحد و گلایه سادات رضا توفیق
جناب سید من در بهمئی هستم کاملا می‌شناسیم و به شما رای میدادیم منتها چه در بحث کارهای عام المنفعه و چه کارهای شخصی نون آبدار برا بهمئی چه کارهایی انجام داده ای؟ ایا روستای سرجولکی از توابع بهمئی یا لند و یا چرام است ؟ آیا ساکنان روستای سرجولکی بهمئی یا سادات امامزاده علی یا طیبی هستند ؟ غیر از این هست برادران شما هستند و تمام جلسات قبل و بعد از انتخابات در این روستا و عواید و منافع نمایندگی شما شامل حال برادران و هم طائفه ای های شما در این روستا شده است ؟ چند مدیر را در دوران نمایندگی از حوزه کهگلویه رشد داده ای؟ در دوران بزرگواری چند مدیر کل و معاون مدیر کل از کهگلویه و بهمئی و سادات در استان پست گرفتند .ایا درگیری در میدان مرکزی لیکک بین طرفداران شما با جناب منطقیان را فراموش کرده ای؟ ایا نطق استیضاح عبداله نوری را فراموش کرده ای که دم از فرا جناحی میزنید ما بودیم و دیدیم و فراموش نخواهیم کرد در میدان مرکزی شهر لیکک
خیا
Iran, Islamic Republic of
بالاتر از این نیست که ساداتی رای بهش بده
....انشالله که همین باعث به تاریخ پیوستنت باشد😇
ش پ
Iran, Islamic Republic of
والله هنوز خوب سرحاله
کلاس پنجم ابتدایی بودم سال 71 یا 72 بود سر چهار راه ساعت داشت نطق انتخاباتی میکرد. قشنگ یادمه. والله همو خوشه . خداوند حفظش کنه
Iran, Islamic Republic of
با سلام در روستای سادات امامزاده علی به جز اقای فقهی و دلباز و افرادی که در عکس آخر مشاهده می فرمائید نزدیکان آقای موحد هستند آقای فقهی که خادم امامزاده هستند بقیه اهالی روستا به حاج آقا استقبال نکردند خودش هم میدونه که اونجا رای نداره
لهراس
Iran, Islamic Republic of
تو هم دلت خوشه تو ۱۶ سال چکار کردی ک دوباره اومدی
۱۶ سال
Iran, Islamic Republic of
تو اگه ب فک جوونا بودی ک ی کار مفیدی انجام میدادی
Iran, Islamic Republic of
تو فقط ب فکر ادمای نزدیک خودتی بقیه ول معطلن
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
دوره تو ب سر اومده تمامه کارت این تلاشا بیهودست
شاهین
Iran, Islamic Republic of
هنوز با ای خونه های به قولا که اینو دعوت میکنی
Iran, Islamic Republic of
انشالله نفر اول مجلسه آقای موحد
علی
Romania
آقای موحد دوره شما خطی حرف اول را میزد و شما به غایت خطی عمل میکردید و علی رغم اینکه در دورانی که خزانه دولت پر بود و ادارات شهرستان کهگیلویه از جمله جهاد ، راه ، مسکن ، بنیاد مسکن ، کشاورزی و... امکانات وسیعی از نظر لجستیکی در اختیار داشتن کمترین کار را انجام دادید . ۱۶ سال نماینده یک شهرستان بودن کم زمانی نیست . شما هیچ کاری انجام ندادید . جاده سازی و مدرسه سازی و خانه بهداشت سازی و سایر عملیات عمرانی ، جز برنامه های روتین دولت است که چه نماینده باشه چه نباشه این کارها انجام میگرفت . پس بدان ریشه های عقب ماندگی شهرستان کهگیلویه در شیوه ی مدیریتی جنابعالی نهفته است .
Iran, Islamic Republic of
اگر به هم طایفه های خودت کمکی میکردی تا اینجور نمانند. تصاویر و نوع خانه ها گویای همه چیز هست.16 سال این مردم.بابا این مجلس چه چیز مهمی داره که ول کن آن نیستند....
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1