تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۱۷۲۸۶
کبنا خبر می دهد؛

شب شعر "عقیق آسمانی " در یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری در این باره گفت: این آیین از سوی واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مسجد فاطمه زهرا(س) شهر یاسوج برگزار شد.
حمید حسینیان بیان داشت: این مراسم یکشنبه شب بعد از نماز مغرب و اعشاء با حضوردکتر جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ،حجه الاسلام افتخاری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، شریف اسلامی رئیس حوزه هنری، محمد علی پیر سبزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از علاقمندان به شعر و ادب برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این مراسم معنوی تعداد 10 نفر از شاعران برجسته استانی به شعر خوانی در رثای حضرت فاطمه، رشادتهای سردار سلیمانی و دهه مبارک فجر پرداختند.
حسینیان تصریح کرد: روح الله طباطبایی،محسن مظلومی،سید اکبر سلیمانی،سیده زهرا شهری زاده،حمید حسینیان،رسول سنایی،قاسم بدره و حسین داورپناه از جمله شاعرانی بودند که در این مراسم شعر خواندند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در این مراسم برلزوم توجه شاعران به آداب و رسوم بومی و استفاده ازآن در شعر بویژه شعر آیینی و انقلابی تاکید کرد.
حجه الاسلام افتخاری نقش شعر در پرداختن به مفاهیم و آموزه های دینی و همچنین اتفاقات و مسائل روز را مهم دانست و گفت: می طلبد تا شاعران ما که قصد خدمت به جامعه را دارند نسبت به مسائل روز از جمله ویژگی های جامعه اسلامی، شیطنت شیطان بزرگ و معامله قرن  مفاهیم و محتوا ها رابه صورت قالب های شعری انتشار دهند زیرا با توجه به جذابیتی هایی شعر دارد ممکن است تاثیر گذاری چند بیت شعر از ساعتها سخنرانی ومقاله بیشتر باشد.  
درپایان برنامه با اهداء لوح تقدیر و هدایا ی نقدی ازشاعران مدعو تقدیر شد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1