تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۴۱۷۱۵۸
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره 50 شهید مشایخ در یاسوج برگزار شد

۴
کبنا ؛با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار این استان و دیگر مسؤولان استانی مردم یادواره ۵۰ شهید مشایخ استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبیین شخصیت و راه شهدا گفت: شهدا اندیشه و انگیزه فاطمی داشتند.
   
حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امروز (پنجشنبه 10 بهمن 98) در یادواره شهدای مشایخ استان کهگیلویه و بویراحمد همراه با پاسداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه و بیان صفات و خصوصیات بانوی دو عالم اظهار کرد: باید دید که انگیزه شهدا چه بود وقتی سراغ اندیشه‌های آن‌ها می‌رویم اندیشه و انگیزه آنها فاطمی بود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه امام خمینی تنها برای خدا قیام کرد افزود: شهدا به فرمان امام عارفانه و عاشقانه وارد جنگ شدند و فرمان رهبر خود را گوش دادند.
حسینی با اشاره به این که صدام شمر و یزید زمان بود، افزود: وقتی قدر شهدا را می‌دانیم که بدانیم دشمن چه کسی بود و چه کسانی به دشمنی با اسلام کمر بستند.
امام جمعه یاسوج گفت: شهدا با خون و جان خود راه را نشان دادند و گفتند که ای انسان‌ها راه سعادت این است این راه فاطمه و حسینین است و اگر غیر از این راه را رفتید دچار خسران و زیان شده‌اید.


کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در هر عرصه‌ای امتحان خود را پس دادند
جانشین سپاه فتح گفت: مردم همیشه بیدار استان امتحان خود را در این ۴۰ سال چه در میزان حضور در جنگ و چه تقدیم شهدا و چه حضور در مناسبت‌ها پس دادند.
سرهنگ جهانگیر انصاری در این یادواره شهدای مشایخ استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: جنگ ما با دشمن از زمانی که انقلاب شکل گرفت آغاز شد استکبار تحمل انقلاب را نداشت چرا که ایران ژاندارم منطقه بود و اکنون تبدیل به ام‌القرای جهان اسلام شده است.
جانشین سپاه فتح ادامه داد: استکبار در معادلات خود نسبت به این مردم همیشه دچار اشتباه بوده در کم سنی انقلاب قادر به شکست آن نبودند اکنون در چهل سالگی که در عین صلابت است هنوز هم دست به توطئه می‌زنند اما در همه صحنه‌ها شکست را پذیرا شدند.
انصاری گفت: در روزی که جنگ شروع شد چهل کشور به کمک دشمن بعثی شتافتند در روزگاری که به سختی سلاح‌های انفرادی خود را تامین می‌کردیم اما در حال حاضر هب اوج اقتدار رسیده‌ایم.
وی گفت: اکنون بعد از چهل سال گروه تروریستی را با کمک ۸۰ کشور دنیا راه اندازی کردند اما از دل دانشگاه جنگ یک سردار نیروهای کشورهای اسلامی را سازماندهی کرد و با فرماندهی خود باز دشمن را شکست داد و چنان سیلی به آن‌ها زد که در یک ترور ناجوانمردانه بدنش را قطعه قطعه کردند.
انصاری به انواع دشمنی استکبار اشاره کرد و گفت: در همه این سال‌ها قادر به شکست انقلاب نشدند در حالی که انواع و اقسام مشکلات را برای نظام و جمهوری اسلامی ایجاد کردند اما جوانان این کشور با سقوط ۷ پهپاد فوق مدرن و شکست ۸۰کشور در جنگ با داعش و موشکباران پایگاه آمریکایی با سیستم‌های راداری فوق مدرن خود را نشان دادند که کارهای بزرگ این جوانان به برکت خون همین شهیدان بود.
وی با بیان این که حاج قاسم سلیمانی را ناجوانمردانه به شهادت رساندند گفت: سلیمانی یک فرمانده صرف نبود بلکه هنرمندانه مقابل استکبار ایستاد او به دنبال شهادت بود و خودش شهادتش را از دست رهبری به امضا گرفته بود.
انصاری به وعده الهی اشاره کرد و گفت: همه شهدا عند ربهم یرزقون هستند شهدا به تکلیف خود عمل کردند اگر در کربلای چهار شکست خوردند در کربلای ۵ جبران کردند.
وی با بیان این که سردار سلیمانی انسان‌های بزرگی را تربیت کرد افرود: او زینبیون و فاطمیون و حشد الشعبی و نیروهایی را تربیت کرد که در سراسر منطقه علیه دشمن ایستادگی می‌کنند.
جانشین سپاه فتح با اشاره به ایثارگری مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم همیشه بیدار استان امتحان خود را در این ۴۰ سال چه در میزان حضور در جنگ و چه تقدیم شهدا و چه حضور در مناسبت‌ها پس دادند و امروز به فرموده ولی‌فقیه استمرار راه شهدا کمتر از خود شهادت نیست.
یادواره شهدای مشایخ کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یادواره شهدای مشایخ کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

 



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از همايش شهدا هم ؟؟؟برادران انقلابي😂
بختیار
Iran, Islamic Republic of
ان شالله دیدارتون دربهارستون ان شالله بهار۹۹دربهارستون .
Iran, Islamic Republic of
در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گهه دانه دانه
نرگاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام. این یادواره شهدای مشایخ بوده نه مراسم انتخاباتی اقای منتظریان. چرا در تمام عکس هات باید یه گوشه ایش منتظریان باشه. مگه بقیه که امدند نمیشد ازشو عکس بزنید. لطفا شهدا را جناحی و طیفی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
واقعا
درود برروح شهدا
Iran, Islamic Republic of
خداکند شرمنده شهدانباشیم /خداکند ازانها استفاده ابزاری نکنیم
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
بقیه بین که بیان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1