تاریخ انتشار
شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۴۱۶۹۸۶
نادر منتظریان در جمع تعدادی از مردم گنجه و چنارستان:

مجلس باید در نوک پیکان مبارزه با بی‌عدالتی و کمبودها باشد

۱
کبنا ؛شامگاه جمعه ( 4 بهمن ماه 98) جمعی از مردم روستای گنجه‌ای و چنارستان یاسوج نشست‌های مشورتی جداگانه‌ای با نادر منتظریان برگزار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه جمعه ( 4 بهمن ماه 98 ) جمعی از مردم روستای گنجه‌ای و چنارستان یاسوج نشست‌های مشورتی جداگانه‌ای با نادر منتظریان برگزار کردند.
در ادامه این نشست‌ها یکی از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: ضعف برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس باعث شده که بیکاری بیش از سایر نقاط کشور عزیزمان گریبانگیر مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا شود.
او گفت: مردم از بعضی‌ بی‌عدالتی‌ها و تبعیض در سطح جامعه ناراضی هستند و این بی‌عدالتی‌ها در اشتغال جوانان نارضایتی‌های مردم شهرستان و استان را به دنبال دارد.
 وی ادامه داد: گنجه‌ای جوانان تحصیلکرده و نخبه دارد، اما از سهم اشتغال استان جایگاهی ندارد و این ظلم به آینده سازانی می‌باشد که سالها پدران و مادران آنها با صرف هزینه‌های فراوانی آنها را به این جایگاه رسانده‌اند.
 همچنین فردی دیگری در روستای چنارستان به موضوع بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها در جذب افراد در بعضی ادارات استان گریزی زد و گفت: ما امیدواریم که این تبعیض‌ها به پایان برسد.
 وی گفت: بعضی از خانواده‌ها با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند، از طرفی رونق آنچنانی در تولید نمی‌بینیم و تولید در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بی‌رمق و تحول در این حوزه ضروری است.
شخص دیگری بیان کرد: نباید در برابر سهل‌انگاری‌ها و تبعیض‌ها که در واقع ظلم به مردم تلقی می‌شود، کوتاه آمد، مردم باید برای توسعه نماینده اصلح، دست پاک و متعهد را انتخاب کنند. تا پایان پارتی بازی‌ها و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی را شاهد باشیم.
در ادامه نادر منتظریان معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس، تاکید کرد: به دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت بعضی، شرایط فعلی گریبانگیر مردم شده است.
وی افزود: اخلاق خوب و مردم داری باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد. از طرفی شهرستان‌های بویراحمد و دنا به نماینده در تراز انقلاب نیازمند است.
معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران و استان ما از کشورهای برخوردار در جهان است که وضع موجود در شأن مردم نیست با توجه شاخص‌های الهی که داریم.
 منتظریان با بیان اینکه بیکاری و وضعیت بد اقتصادی دوره ویژه‌ای را ایجاد کرده، افزود: انتخابات فرصتی است که نظام اسلامی در اختیار مردم قرار داده است که با انتخاب اصلح و بدون نگاه‌های قومی و طایفه‌ای برای عبور از این وضعیت و ساختن آینده خود تصمیم بگیرند.
وی گفت: نماینده نباید خنثی باشد، نمایندگان مجلس می‌توانند با قانون گذاری و نظارت دقیق، کارشناسی شده و اصولی در نوک پیکان مبارزه با بی عدالتی و محرومیت‌ها باشد.
منتظریان در ادامه گفت: در شأن مردم حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و دنا نیست که با تعطیلی برخی کارخانه‌ها، بیکاری، خام فروشی، نبود سرمایه گذار، تبعیض و بی عدالتی روبرو باشند.
 وی سیستم اداری مریض و فشل را باعث و بانی فرار سرمایه گذار عنوان کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان و نماینده می‌تواند با نظارت صحیح، مبارزه با ظلم و تسهیل در روند سرمایه گذاری توسعه را در حوزه انتخابیه راه اندازی کند.
وی توسعه صنعتی و گردشگری بویراحمد و دنا را راهکار مبارزه با بیکاری و پویایی اقتصاد عنوان کرد و گفت: مردم به نمایندگان دارای برنامه و کارنامه خوب رأی دهند.
 منتظریان در پایان تاکید کرد: انتخاب اصلح تکلیف الهی است و حضور در پای صندوق رأی اگر همراه با انتخاب اصلح باشد، توسعه و آبادانی و رفاه را برای مردم به دنبال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شفاف
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندارت چه کار تونست بکند که خودت بتونی
Iran, Islamic Republic of
برا بعضی متاسفم باید مثل ایل تامرادی باشی اگه با ککاشون هم دشمن باشن پشت سر ککاشون عیرت خیلی مهم بزار دشمت یاشی
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اخ و بختمون بیکارمون فکر ایکنیم که اگه کاندید مورد نظرمون قبول بشه میزارم سرکار کارمندمون فکر ایکنه میزارمون مدیر کل اخرش هم هیچ همه سر کاریم
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب خلقی پور دوست محترم ..خواهشا مواظب حضور بعضی افراد مشکل دارای سوابق که در منطقه دارند و دارای /در گروه سخنرانی و رسانه ای و کنار فردی پاکدست و انقلابی چون حاج منتظریان هستند ...باشید ... به احترام بزرگان تا یک هفته اسناد انها رسانه ای نمیشود در صوردت حضور این افراد در کنار تیم سنادی ...........غیره رسانه ای خواهد شد.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
مگه همه باید دنبال کارمندی باشیم ما با رای دادن به کاندیدای مورد نظر به اصل نظام و انقلاب رای میدهیم
بادلانی
Romania
صفر واصغر با هر که هستن. جمعا هر دوتاش پنج رای ندارن.الله اکبر
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
این برادران در چنارستان در منزل فرد مذکور به عروسی دعودت بودن بعد به عنوان بحث انتخاباتی ان را رسانه ای کردن ...راستی کادوی عروسی چه بود .هم در کنار ......حضور دارند
حونه کا
Iran, Islamic Republic of
بادا ..بادا. بادا .انشالاه مبار ک بادا . کل کل .کل .
حونه کا نورمحمد
Iran, Islamic Republic of
بادا ..بادا. بادا .انشالاه مبار ک بادا . کل کل .کل .
بعدی
Iran, Islamic Republic of
خلیفه خلقی پور قلم چی را رها واستاندار خواهدشد
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
باتمام تفاسیری که شد نهایتش سوم خواهد بودجناب منتظریان. رای ایشان در مقابل دکتر روشنفکر بسیار پایین تر خواهد بود.شاید دلیلیش اینه که دکتر روسنفکر ۴سال هست که به صورت منظم و هدف مند کار انتخاباتی را انجام دادن و از همه جلوتر هستن.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1