کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نادر منتظریان در جمع تعدادی از مردم گنجه و چنارستان:

مجلس باید در نوک پیکان مبارزه با بی‌عدالتی و کمبودها باشد

5 بهمن 1398 ساعت 9:33

شامگاه جمعه ( 4 بهمن ماه 98) جمعی از مردم روستای گنجه‌ای و چنارستان یاسوج نشست‌های مشورتی جداگانه‌ای با نادر منتظریان برگزار کردند.


شامگاه جمعه ( 4 بهمن ماه 98) جمعی از مردم روستای گنجه‌ای و چنارستان یاسوج نشست‌های مشورتی جداگانه‌ای با نادر منتظریان برگزار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه جمعه ( 4 بهمن ماه 98 ) جمعی از مردم روستای گنجه‌ای و چنارستان یاسوج نشست‌های مشورتی جداگانه‌ای با نادر منتظریان برگزار کردند.
در ادامه این نشست‌ها یکی از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسائل مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: ضعف برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس باعث شده که بیکاری بیش از سایر نقاط کشور عزیزمان گریبانگیر مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا شود.
او گفت: مردم از بعضی‌ بی‌عدالتی‌ها و تبعیض در سطح جامعه ناراضی هستند و این بی‌عدالتی‌ها در اشتغال جوانان نارضایتی‌های مردم شهرستان و استان را به دنبال دارد.
 وی ادامه داد: گنجه‌ای جوانان تحصیلکرده و نخبه دارد، اما از سهم اشتغال استان جایگاهی ندارد و این ظلم به آینده سازانی می‌باشد که سالها پدران و مادران آنها با صرف هزینه‌های فراوانی آنها را به این جایگاه رسانده‌اند.
 همچنین فردی دیگری در روستای چنارستان به موضوع بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها در جذب افراد در بعضی ادارات استان گریزی زد و گفت: ما امیدواریم که این تبعیض‌ها به پایان برسد.
 وی گفت: بعضی از خانواده‌ها با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند، از طرفی رونق آنچنانی در تولید نمی‌بینیم و تولید در شهرستان‌های بویراحمد و دنا بی‌رمق و تحول در این حوزه ضروری است.
شخص دیگری بیان کرد: نباید در برابر سهل‌انگاری‌ها و تبعیض‌ها که در واقع ظلم به مردم تلقی می‌شود، کوتاه آمد، مردم باید برای توسعه نماینده اصلح، دست پاک و متعهد را انتخاب کنند. تا پایان پارتی بازی‌ها و وضعیت بد معیشتی و اقتصادی را شاهد باشیم.
در ادامه نادر منتظریان معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس، تاکید کرد: به دلیل ناکارآمدی و سوء مدیریت بعضی، شرایط فعلی گریبانگیر مردم شده است.
وی افزود: اخلاق خوب و مردم داری باید سرلوحه مسئولان قرار بگیرد. از طرفی شهرستان‌های بویراحمد و دنا به نماینده در تراز انقلاب نیازمند است.
معاون اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران و استان ما از کشورهای برخوردار در جهان است که وضع موجود در شأن مردم نیست با توجه شاخص‌های الهی که داریم.
 منتظریان با بیان اینکه بیکاری و وضعیت بد اقتصادی دوره ویژه‌ای را ایجاد کرده، افزود: انتخابات فرصتی است که نظام اسلامی در اختیار مردم قرار داده است که با انتخاب اصلح و بدون نگاه‌های قومی و طایفه‌ای برای عبور از این وضعیت و ساختن آینده خود تصمیم بگیرند.
وی گفت: نماینده نباید خنثی باشد، نمایندگان مجلس می‌توانند با قانون گذاری و نظارت دقیق، کارشناسی شده و اصولی در نوک پیکان مبارزه با بی عدالتی و محرومیت‌ها باشد.
منتظریان در ادامه گفت: در شأن مردم حوزه‌های انتخابیه بویراحمد و دنا نیست که با تعطیلی برخی کارخانه‌ها، بیکاری، خام فروشی، نبود سرمایه گذار، تبعیض و بی عدالتی روبرو باشند.
 وی سیستم اداری مریض و فشل را باعث و بانی فرار سرمایه گذار عنوان کرد و اظهار داشت: مجمع نمایندگان و نماینده می‌تواند با نظارت صحیح، مبارزه با ظلم و تسهیل در روند سرمایه گذاری توسعه را در حوزه انتخابیه راه اندازی کند.
وی توسعه صنعتی و گردشگری بویراحمد و دنا را راهکار مبارزه با بیکاری و پویایی اقتصاد عنوان کرد و گفت: مردم به نمایندگان دارای برنامه و کارنامه خوب رأی دهند.
 منتظریان در پایان تاکید کرد: انتخاب اصلح تکلیف الهی است و حضور در پای صندوق رأی اگر همراه با انتخاب اصلح باشد، توسعه و آبادانی و رفاه را برای مردم به دنبال دارد.


کد مطلب: 416986

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416986/2/مجلس-باید-نوک-پیکان-مبارزه-بی-عدالتی-کمبودها-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1